Нав‛язливий страх хвороби
В мене виникає нав'язлива думка, що я захворію невиліковною хворобою, хоча знаю, що здорова і приводів для хвилювання немає. Що мені робити? Як позбутися таких думок ?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Добрый день!
Скажите, как давно это началось? Я бы Вам рекомендовала разобраться с этим индивидуально у специалиста. Это говорит о Вашей высокой тревожности, но важно понять ее причины и что ее вызывает. Природой этому могут быть различные травмы, которые Вы не осознаете до конца.
психолог онлайн
Доброго дня!
З вашої розповіді стає зрозуміло, що проблема полягає у вашому страху за здоров'я.
Це може бути симптомом психічного захворювання (тоді треба буде звертатися до лікаря) або ознакою внутрішньоособистісного конфлікту, який ви зможете вирішити за допомогою психотерапії.
На користь цієї версії свідчить ваша цитата -
цитата:
що я захворію невиліковною хворобою, хоча знаю, що здорова і приводів для хвилювання немає
цитата:
Що мені робити?
Страх за здоров'я може бути спричинений різними факторами, такими як генетична схильність до певних захворювань, погані звички, стиль життя, страх перед невідомим і т.д.
Щоб позбутися цього страху, можна виконати наступні кроки:
1. Звернутися до лікаря для профілактичного огляду та перевірки свого здоров'я.
2. Вести здоровий спосіб життя: правильно харчуватися, виконувати фізичні вправи, уникати шкідливих звичок.
3. Навчитися розслаблятися та займатися медитацією, щоб зменшити рівень стресу та тривоги.
4. Перестати читати про захворювання в Інтернеті та уникати песимістичних думок.
5. Спілкуватися з друзями та родиною, щоб отримати підтримку та позитивні емоції.
Важливо пам'ятати, що страх за здоров'я може бути корисним, але не повинен заважати нормальному життю.
У вашому випадку цей страх стає надмірним та перешкоджає повсякденному функціонуванню.
Тому для вирішення вашого питання потрібна індивідуальна консультація. Можете звернутися до мене, я працюю з такими запитами.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
В мене виникає нав'язлива думка, що я захворію невиліковною хворобою, хоча знаю, що здорова і приводів для хвилювання немає. Що мені робити?
Разом з психологом дослідити, які підсвідомі функції і потреби виконує нав'язлива думка.
Можливо, її роль в тому, аби замінти собою щось інше...
Якщо в психіці щось виникає, то обов'язково не просто так. Ваш випадок схожий на потребу розмістити притаманну Вам тривогу у площині страху захворіти. В когось тривожного, як і Ви, ця енергія розміщується в інших страхах, наприклад, потрапити в аварію, завалити екзамен у ВИШі, запізнитись на літак і так далі. Звісно, на формування такого страху побічно впливають індивідуальні обставини життя людини, оточення тощо.
Пропоную лайт варіант для переведення страху на рівень звичайного хвилювання здорової людини про своє здоров'я. Раз на рік проходити медичне обстеження. І протягом року звертатись до лікаря лише за об'єктивних обставин.
цитата:
Як позбутися таких думок ?
Парадокс полягає в тому, що шкідливо силувати себе і намагатись їх позбутись. Це тільки надасть їм ще більше енергії. Треба залишити так, як є. Тобто визнати, що на сьогодні в мене є такі думки і для цього є певні підстави, з якими я починаю розбиратись. Разом з психологом досліджувати обставини їх появи, їх природу і загалом устрій Вашої особистості - схильності, особливості, установки, способи поводження з емоціями й таке інше.
Паралельно з цим процесом у Вас буде з'являтись все більше і більше можливостей спрямовувати свою увагу до дійсно автентичних і природніх бажань, вкладати енергію у задоволення актуальних потреб.
психолог онлайн
Добрий день. Просто позбутися чогось неможливо. Важливо знайти причину ваших страхів, і можливо ви боїтесь не захворіти, а чогось іншого. Насправді це хороший запит на психотерапію. Можливо робота зі спеціалістом вам буде корисною.
психолог онлайн
Тривожність та нав'язливі думки стосовно здоров'я формуються зазвичай під впливом рідних. Ще в дитинстві.
Хто з рідні та що саме казав Вам про небезпечні хвороби та розповідав всіляки страшилки - хто, коли та чим захворів та від чого помер?