Низька самооцінка
Доброго вечора,маю занизьку самооцінку,невпевнена в собі.От зробила,щось добре а всеодно не віриться в те,що я це зробила добре.Мене хвалять ,я неможу повірити в цю похвалу ,мені здається, що люди це роблять не через те,що я дійсно добре роблю свою справу ,а через ввічливість🥺Хочу повірити в себе.Ця проблема сидить в мені давно,і я хочу змінити своє життя
Питання від: ; Вік: 30
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Доброго, Ptashka!
Якщо є таке бажання, то завітайте на психотерапію до обраного психолога.
Бо за перепискою подібне не змінюється. Причини - в ставленні до Вас батьків в дитинстві, що й сформувало з часом таке деструктивне ставлення до себе. Є необхідність "перепрограмування".
Мабуть батьки взагалі в Вас не вірили?
психолог онлайн
Вітаю. Самооцінка, самосприйняття, відчуття своєї цінності завжди формується поруч із значними людьми у дитинстві. Приймати похвалу може бути складно якщо у вас завищені вимоги до себе та до інших, якщо вас у дитинстві більше знецінювали ніж підтримували і хвалили. Має сенс з цим запитом працювати в довгостроковій терапії, щоб розібратися чому так склалось у вас і вирощувати самооцінку, самоцінність, вчитися хвалити себе, приймати позитивний зворотний зв'язок.
Відредаговано автором 11-04-2023 22:52:30
психолог онлайн
Доброго вечора. З якого віку це почалося? Які відносини були в дитинстві з батьками. Самооцінку краще пропрацювати з психологом.
Самостійно декілька разів на день хваліть себе.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
а через ввічливість
Дело в том, что похвала, чаще всего - это действительно ритуал вежливости.
И тогда вам это все не кажется -
цитата:
Мене хвалять ,я неможу повірити в цю похвалу ,мені здається, що люди це роблять не через те,що я дійсно добре роблю свою справу ,а через ввічливість
а так и есть.
А вы привязываете это все к своей самооценке и снижаете уверенность в себе.
К тому же нежелательно ориентироваться на мнение других людей, так как это вызывает только эмоциональную зависимость.
цитата:
маю занизьку самооцінку,невпевнена в собі.
Самооценка зависит от уровня притязаний и достижения целей.
Поэтому если вы будете ставить перед собой достижимые (в краткосрочной перспективе) цели и осуществлять их, то и самооценка у вас будет находиться на адекватном уровне.
Уверенность в себе чаще всего коррелирует со страхами (чем больше страхов, тем ниже уверенность).
Поэтому если вы проработаете то, чего боитесь, тогда у вас появится уверенность и вера в свои силы.
цитата:
похвалу
Вы можете, безусловно, хвалить себя самостоятельно и каждый день.
Но это не решит вашу проблему, потому что она вызвана внутриличностным конфликтом и не может быть решена на поведенческом уровне.
Поэтому если вы хотите
цитата:
змінити своє життя
то вам нужна индивидуальная консультация.
Вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Ця проблема сидить в мені давно,і я хочу змінити своє життя
От спробуйте спочатку відтворити образ свого зміненого нового життя! Що в ньому буде відбуватись? Що буде з вами? Якою там бачите себе?
цитата:
Хочу повірити в себе.
Гарне, як на мене, бажання. А якщо до нього додати ще таке - хочу мати опору в собі, уміння бути в реальності і, відповідно, уміння оперувати фактами, а не фантазіями щодо фактів? Що скажете?
Відредаговано автором 12-04-2023 10:21:08
психолог онлайн
Доброго вечора! Дуже добре, що ви визнаєте свою проблему з самооцінкою і бажаєте змінити своє життя. Перш за все, варто зрозуміти, що занижена самооцінка - це досить поширена проблема, з якою зіткнулося багато людей.
Щоб змінити свою самооцінку, спробуйте вести щоденник, в якому записуйте свої досягнення, навіть якщо вони здаються вам маленькими. Намагайтеся оцінювати свої дії об'єктивно і без паніки. Робіть це кожен день протягом кількох тижнів, і ви можете помітити, що ваша самооцінка починає зростати.
Також важливо бути відкритим до позитивних оцінок і дарувати собі час, щоб осмислити їх. Поміркуйте, що саме ви зробили, що було цінним в вашій дії, і намагайтеся принаймні трохи насолоджуватися успіхом.
Нарешті, не бійтеся запитати допомоги від друзів, родичів або професійних консультантів. Вони можуть допомогти вам переглянути свою самооцінку і знайти способи її покращення.
Не забувайте, що зміна самооцінки - це процес, який може зайняти тривалий час. Але з кожним днем, який ви займаєтеся цим питанням, ви можете почувати себе краще і більш впевнено.