Що робити?
До мене повернулись панічні атаки та якийсь депресивний стан. Я не можу нічого нормально робити, зовсім немає сил, відчуваю що я погана, нічого не можу зробити нормально. При сварках чи важких моментах мені стає важко себе стримувати і з'являються думки про самопошкодження. Часто плачу, не можу контролювати сльози, але не злюсь, просто сижу і плачу. Зовсім пропав апетит.. що робити? Мені страшно що я не зможу себе контролювати і зроблю щось погане...
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ваш стан типовий для тревожного розладу. Не хвилюйтеся, контроль Ви втратити не зможете, навіть якщо дуже побажаєте. А подолати панічні атаки можна так, щоб вони більше не поверталися. Потрібна допомога психолога, який уміє працювати з ПА.
А що відбувається у Вашому житті? Які події викликають переживання?
психолог онлайн
Ситуація, яку ви описали, є дуже серйозною і потребує допомоги спеціаліста. Я розумію, що це може бути страшно, але необхідно звернутися до психіатра або психотерапевта.
Важливо розуміти, що панічні атаки та депресивний стан - це медична проблема, яка може бути лікувана. Лікар може призначити вам ліки, які допоможуть покращити вашу психічну стійкість, або рекомендувати психотерапевта, який допоможе вам зрозуміти причини вашого стану і навчити ефективним стратегіям заспокоєння та контролю емоцій.
Я також рекомендую звернутися до медичного закладу, де вам нададуть допомогу. Якщо ви не знаєте, куди звернутися, можете знайти інформацію про психологічну допомогу в своєму місті або селищі в Інтернеті.
Не забувайте, що ви не самі і що багато людей проходять через подібні проблеми. Не соромтеся звернутися до допомоги і пам'ятайте, що це перший крок до одужання.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы пишите возвращается ПА, как ранее справлялись с ними, были ли у психиатра, невропатолога?
Тут работа не только медикаментозная(если такое назначение будет), но и с психотерапевтом, работа с тревогой.
Вам лучше не предполагать что это, а обратится к психиатру, в дальнейшем выберите специалиста на сайте и работайте с ним.