з кожним днем люблю себе все менше
Чесно кажучи, я не люблю в собі все і з кожним днем це росте.
Коли треба розповісти про себе, мені нема чого сказати, бо я нічого не вмію. Ненавиджу в собі те, що я не маю власного заробітку, але і на роботу не можу піти, мені здається що я тупа, нічого не вмію і всі мене будуть ненавидіти( таке було на попередній роботі ). Коли на мене кричать - я плачу, коли сказали, що я щось роблю не так(в м'якій формі) - гноблю себе, що я так опозорилась. Одного разу перебрала і попросила друга забрати. Я злякалась з себе, що всю ніч лежала і говорила < щоб я здохл@ >. Боюсь що скажуть інші, нічого не цікавить. Одна лише думка стати перед зеркалом і сказати < я себе люблю > викликає огиду. по поводі зовнішності притензій нема. Як душа без тіла. Лягати спати не хочу, бо завтра новий жахливий день, сплю довго, а потім гноблю себе за те, що проср@ла день ні на що. Жартую про те, що не доживу до старості, але помирати боюсь і ніколи не робила спроб. < За бить > я можу, але роблю боляче всім. Таке відчуття, що боюсь всі розачоровать, але до чого мені чужі люди, я от не знаю....
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
з кожним днем люблю себе все менше
Вы не написали, какую помощь хотите получить от психологов.
Какой у вас вопрос к специалистам?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
З КОЖНИМ ДНЕМ ЛЮБЛЮ СЕБЕ ВСЕ МЕНШЕ
Зацікавило. А колись любили? Якщо відповідь "так", то пригадайте, коли це було, в якому віці?
І що може переживати людина, яка себе любить? Не зовні там усілякі речі і справи - навчання, робота, кар'єра, коло друзів тощо, а саме всередині, в своїй душі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338594 для Светлана Владимировна Киселевская
щось зробити з цим станом, полюбити себе
психолог онлайн
Здравствуйте!
Не понимание своих ценностей и возможностей приводит к тому, что Вы сравниваете себя, боитесь разочаровать других. Отношение к себе формируется еще на ранних этапах детства и взаимоотношения с родителями.
Вам было бы хорошо поработать с психологом.
Есть хорошее упражнение "Квадрат Декарта", найдите его в интернете и пропишите его для себя.
психолог онлайн
цитата:
щось зробити з цим станом, полюбити себе
Вам подойдут общие рекомендации по вашему запросу?
Или вы хотите решить эту проблему в индивидуальной психотерапии?
психолог онлайн
Проблеми з самооцінкою та відчуттям внутрішньої порожнечі можуть бути досить складними для вирішення, тому важливо звернутись за допомогою до професіоналів, наприклад, психотерапевта або психіатра. Ці спеціалісти допоможуть вам зрозуміти, звідки виникає ваша низька самооцінка і як з нею боротися, а також вирішити інші проблеми, що вас турбують. Не соромтеся звернутися за допомогою, це може допомогти вам поліпшити якість свого життя і знайти шлях до щастя.
психолог онлайн
Для людини від природи не властиве подібне ставлення до себе, бо воно деструктивне і вижити з таким неймовірно важко. Тому 100% це НЕ Ваша власна позиція, а навіяна тією психологічною атмосферою, в якій Ви зростали.
Як до Вас ставилися батько, мати, інша рідня? Наскільки вірили в Вас та Ваші здібності? Чи підтримували? Або навпаки стидали та звинувачували?