Суцільна безвихідь
Вже десь місяці два я маю поганий настрій, часто плачу, причому причиною може бути якась дрібничка, ще й рідні постійно виражають своє незадоволення моїм настроєм, говорячи що раніше я була веселою та не засмучувалася так часто. І я сама це знаю, але не можу нічого вдіяти. Іноді бувають періоди 2-4 дні, коли взагалі нічого не хочеться, не хочеться нікого бачити, спілкуватися, щось робити, кудись ходити чи розважатись, навіть те що завжди радувало в такі дні стає ніяким. А ще до цього мій тато постійно вимагає від мене щоб я йшла на роботу, говорить, що я ні до чого не здатна, нічого не вмію, що в мене не має ніяких цілей та прагнень, хоч в мене все це є просто мої прагнення та цілі не збігаються з його баченням. За останні 4 місяці я пройшла що 2 десятки співбесід, на деяких роботах мене навіть брали, але потім швидко звільняли, причиною завжди були недостатня активність та повільність. І всі ці невдачі просто зводять мене з розуму. Я не знаю що мені робити, як знайти роботу та налагодити стосунки в сім'ї?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Что происходило в вашей жизни до того, как началось такое состояние?
Какую работу ищите?
С родителями, которые так обесценивают и говорят гадости, лучше не жить вместе.
психолог онлайн
Frog, доброго часу доби!
Дуже сумна історія..
І в ній є декілька моментів, на яки, я б радила звернути увагу.
1 - ваш стан.. Щоб його поліпшити - т реа розібратися з його природою - фізиологічна чи психологічна. І на підставі діагностики - спланувати лікування або терапію. це стан може бути через весняну нестачу вітамінів (фізиологія - визначає терапевт), а може бути через накопичений стресс (психологічна причина - на діагностиці у психолога або психотерапевта), а може бути через збій роботи ендокринної системи (фізиологічна - лікар ендокринолог), а може бути наслідком якоїсь події (психологічна - психолог\психотерапевт). Тож раджу звернутися як до лікарів, так і обрати фахівця і хочаб пройти діагностику, щоб зрозуміти що з Вами відбувається та почути поради як з цим розбиратися.
2 - взаємовідносини з батьком. З того, що Ви описали, схоже що у вас складні стосунки і в форматі сайту не допомогти. Тож знову раджу обрати фахівця та попрацювати в індивідуальній терапії, хочаб в короткостроковій, лише над однією ціллю.
3 -
цитата:
хоч в мене все це є просто мої прагнення та цілі не збігаються з його баченням.
А які у Вас прагнення та цілі?
4 -
цитата:
на деяких роботах мене навіть брали, але потім швидко звільняли, причиною завжди були недостатня активність та повільність.
З якою метою Ви йшли на роботу? Яку саме роботу шукали? Що планували отримати від тієї роботи?
психолог онлайн
Дуже шкода, що тато так зневажливо ставиться до Вас, це важко, але спробувати не слухати того, що він каже, адже це неправда.
Він просто хоче побачити якісь "свої результати ", Вам на це звертати увагу ні до чого.
Вам варто зайнятися своїми задачами.
Що Вам подобається в житті, які саме ваші "прагнення та цілі "?
І забудьте, що батькові вони не подобаються, це не має значення.
Адже це ВАШЕ життя.
І ВАШІ прагнення і цілі.
Він хай зі своїми розбирається.
А щодо стану нервової системи, то є сенс проконсультуватися з лікарем, можливо він призначить заспокійливе, а може певні аналізи, бо це може бути і нестача чогось в організмі, або ж певний збій на чисто фізіологічному рівні, який потребує медикаментозного лікування.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
як знайти роботу та налагодити стосунки в сім'ї?
Враховуючи те, що знайти роботу буде легше, ніж
цитата:
налагодити стосунки в сім'ї
для вас є кілька порад на цю тему:
1. Підготуйте своє резюме та супровідний лист. Вони мають бути професійними та привабливими для роботодавців.
2. Використовуйте різноманітні джерела пошуку роботи. Це можуть бути сайти з вакансіями, соціальні мережі, роботодавці, які приймають резюме напряму.
3. Працюйте над своїми навичками та здібностями. Знання й навички завжди підвищують вашу цінність на ринку праці.
4. Розширюйте свої контакти та будуйте мережу знайомств. Іноді вакансії можуть з'являтися через рекомендації.
5. Будьте активною у пошуку роботи. Не чекайте, коли роботодавець звернеться до вас, а самостійно шукайте можливості.
6. Готуйтеся до співбесіди. Досліджуйте компанію, вивчайте її діяльність та цінності. Приготуйте відповіді на типові запитання співбесіди.
7. Не здавайтеся. Пошук роботи може займати тривалий час, але не варто втрачати надію та мотивацію. Продовжуйте розвиватися та шукати нові можливості.
Якщо не впораєтесь з цим самостійно, тоді звертайтеся на консультацію.
Я працюю з такими запитами та допоможу вам.
Бажаю успіхів!
Відредаговано автором 04-04-2023 09:11:23