думаю, сьогодні я помру
прочитала, що велика кількість снодійного + алкоголь = порушення багатьох процесів організму, в результаті чого людина впадає в кому або помирає. залежить від багатьох факторів, наскільки я зрозуміла. тож я вирішила перевірити цей... факт? певно що факт.
тож, просто хочеться трохи виговоритися перед тим, як я зламаю життя собі і своїм близьким. мені шкода, що я не зробила нічого достойного, а також шкода, що я була жахливою сестрою, дочкою, внучкою, подругою і партнеркою. я не маю сил жити далі.
я багато тут писала, а ще більше - видалила. я втомилася. сподіваюся, я тут востаннє. дякую, якщо читали цю міщанину зі слів, якщо читали
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вас мучают огромные внутренние переживания от которых Вы устали и не находите ответов, не видите выхода. Но поверьте, во всем есть выход, для всего необходимо время, все разрешимо.
Обратитесь пожалуйста к психологу, психотерапевту. И поверьте Вы в этом мире нужны и не безразличны Вашим близким. Давайте подумайте и найдите для себя силы обратится к специалисту.
Нет ничего безнадежного, есть выход во всем. Я верю у Вас получится найти эти силы и помочь себе!
психолог онлайн
цитата:
просто хочеться трохи виговоритися
Це добре що ви вирішили виговоритися
В тому що ви написали, видно добре вашу СПРАВЖНЮ страдаючу, але досить людяну Душу!
І в наш час, такі Душі дуже потрібні ЦЬОМУ Світові!
Можливо іменно ви, пройшовши крізь страдання, зумієте допомогти тим хто очікує також підтримки!
Віри вам в свою СПРАВЖНІСТЬ!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, у вас ще є час зробити «достойне». І я вас не знаю, але не важливо, що саме вас підштовхнуло на такі дії та думки, все виправляється, і є ті, хто хочуть вам допомогти! Пишіть у приватні, безкоштовно надам допомогу.
психолог онлайн
Сподіваюсь, Brianna, що у Вас нічого з того не вийде і Господь залишить Вас на Землі.
А після того, як прийдете до тями - буде можливість багато чого усвідомити: і цінність самого життя, і важливість можливості багато чого виправити, і Вашу необхідність для інших, і внутрішні сили, яких досі в собі не помічали,
і найголовніше - Вашу власну САМОЦІННІСТЬ, в якій немає місця для чогось жахливого чи недостойного.
Пішіть ще, діліться переживаннями та задавайте питання. Тут Вам будуть раді і завжди спробують допомогти.
психолог онлайн
цитата:
я вирішила перевірити цей... факт?
Суицидальные мысли и намерения (особенно в остром состоянии) - это прерогатива психиатров.
И психологи не имеют права оказывать помощь в тех случаях, когда нужен врач.
Поэтому если Вам совсем плохо, то надо вызывать скорую психиатрическую помощь.