В мене діпресія, що триває декілька років
Я розумію, що с кожним днем мені все гірше. Емоцій або нема, або їх занадто багато. Мені важко...
я можу посміхатись, щоб інші не розуміли. Але насправді хочу плакати. Я рідко кажу людям правду. Все частіше брехню. Навіть про дрібниці. Часто посміхаюсь, але наче не живу. Завжди слухаю інших і даю поради. Але сама постійно сумніваюсь у собі. Моя голова постійно схилена і я не можу йти рівно, бо завжди думаю про думки інших. В мене багато комплексів. Не можу вийти не з дому, не думаючи про інших людей. Не можу ділитись ємоцями. Останнім часом зовсім не контролюю почуття. Все наче добре, а я можу розізлитись на пустому місці або заплакати.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ольга Владимировна Головченко
Співчуваю Вам. Депресія це діагноз, який має поставити лікар-психіатр. Більше того, депресія це загальне поняття і тут теж саме психіатр має визначити якого саме типу депресія і призначити лікування.
психолог онлайн
цитата:
я можу посміхатись, щоб інші не розуміли. Але насправді хочу плакати. Я рідко кажу людям правду. Все частіше брехню. Навіть про дрібниці. Часто посміхаюсь, але наче не живу.
І навіщо все це?
Яка мета?
Для того народились, щоб так жити? Не живучи.
психолог онлайн
цитата:
В мене діпресія, що триває декілька років
Откуда у Вас такая уверенность?
Вы были у психиатра и Вам поставили такой диагноз?
цитата:
Я рідко кажу людям правду
цитата:
Завжди слухаю інших і даю поради
цитата:
завжди думаю про думки інших
цитата:
Не можу вийти не з дому, не думаючи про інших людей
У Вас есть зависимость от мнения других людей. Поэтому Вы и боитесь быть самой собой.
Отсюда Ваша неуверенность
цитата:
постійно сумніваюсь у собі
и
цитата:
багато комплексів
Поэтому Вам надо разобраться с тем, чего Вы боитесь, убрать зависимость от мнения других людей и развить свою уверенность.
Сделать это Вы сможете в индивидуальной психотерапии.
По времени такая работа займет 3 месяца (при условии, что у Вас нет психического заболевания).
И в результате Вы решите все свои проблемы.
Вам осталось только получить согласие родителей на такую работу, потому что Вам нет 18 лет.
Відредаговано автором 13-02-2023 07:26:00
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334311 для Павел Леонидович Басанский
Ні не для цього. Якби була б інша думка, то я була б не тут. А вибачте, вже на цвинтарі. Але я тут і намагаюсь зрозуміти свою проблему. З психологічної точки зору. Я взагалі просто відчула, що мені погано. Просто зрозуміла, що погано і вже досить довгий період. Тому... Чомусь коли люди часто плачуть і не бачуть у житті світлого, то ці люди завжди думають про депресію. Можливо я помиляюсь, а можливо ні. Тому я тут. Вирішила проконсультуватись, щоб зрозуміти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334288 для Віталій Вікторович Бондарчук
Дякую вам. Так, я вже зрозуміла про лікаря. Насправді в мене були такі думки. Та я вирішила проконсультуватись, щоб краще зрозуміти. Були сумніви, чи варто взагалі звертатись до спеціаліста. Ну, знаєте, була думка... а може само пройде?
Думаю така думка у багатьох виникає. Та само якось не проходить. Тому так, я піду до психіатра.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334325 для Светлана Владимировна Киселевская
Знаєте ви праві. Я справді дуже багато уваги приділяю іншим людям. Сумніви, комплекси. Я навіть вдома постійно боюсь, що батькам щось не сподобається. Постійно думаю, що варто взагалі нічого не робити. Та і це не допомогає. Дякую за пораду. Я звернусь до психіатра.
Чи не підкажете, як взагалі проходить ця процедура?
психолог онлайн
цитата:
Чи не підкажете, як взагалі проходить ця процедура?
Вас интересует, как проходит индивидуальная психотерапия или прием врача психиатра?
психолог онлайн
Так, розумію, звичайно було б дуже добре трошки потерпіти і саме пройде. Але на жаль, Ви самі відчуваєте, що терпіти доводиться не трошки і саме не проходить. Терпіння це добра якість тоді, коли завдяки цьому в перспективі ми досягаємо бажаного результату. Але у даному випадку навпаки, хто зволікає - той втрачає, тому що депресія поступово прогресує. І якщо задовго до цього було б можливо обійтися роботою з психологом без медикаментозного лікування у психіатра, то чим пізніше тим більше допомога психіатра стає необхідною. Але разом с тим психотерапія все одно необхідна як невід'ємна складова лікування. Просто при глибокій стадії депресії, людина може бути не здатна на початку лікування для ефективної роботи з психологом.
Але це якщо ми говоримо саме про депресію, яку Ви собі поставили самі) Цілком можливо, що це лише Ваш собі діагноз, лише по переписці мені про це судити важко, а психіатр може вже більш об'єктивно це підтвердити, чи навпаки - спростувати.
психолог онлайн
цитата:
Добре, що хочете зрозуміти. Але я мав на увазі дещо інше. Навіщо робите вигляд, що все добре? Навіщо брешете та посміхаєтеся? Боїтеся показати все як є, тому що є уявлення, що це сприйметься оточуючими як слабкість?
Перший крок в одужанні: почати казати правду, і собі, і оточуючим. Навіть по реакції інших і зрозумієте, хто друг, а хто - "так". І підтримку зможете отримати, що для людини в Вашому стані є вкрай важливим.