Психотерапія
Два рази за своє життя зверталася до психолога. І кожен раз після його візити відчуваю рочавленою і хворію по два тижні. Мені порадили колись медичного психолога. Але я не пішла до нього. Мені лячно відчути знову той стан. Чи вірними є дії психологів, які за сеанс вивертають все наболіле і відпускають пацієнта з тим всім працювати.
Питання від: ; Вік: 44

психолог онлайн
С какими запросами вы обращались?
С какими именно переживаниями вы ушли?
Психотерапия не всегда про приятные переживания и да, бывает болезненные ощущение, грустно, больно, плохо. Бывает и наплачешься во время сессии.
А чем медицинский психолог будет лучше?
психолог онлайн
цитата:
вивертають все наболіле і відпускають пацієнта з тим всім працювати
Ваше состояние говорит о том что Вы, вероятнее всего, попадали к дилетантам, которые своими неумелыми действиями приводили Вас к ретравматизации.
цитата:
Чи вірними є дії психологів,
Так как психологи, имеющие соответстующую квалификацию, не имеют права (этического, морального и юридического) так поступать.
Если специалисты
цитата:
за сеанс вивертають все наболіле
то они должны успеть, за этот же сеанс, сделать так, чтобы клиент ушел от них в ресурсном состоянии.
И вообще на первых консультациях никто никого не "выворачивает", пока не сложился терапевтический альянс.
К тому же существуют такие психотерапевтические направления, где в этом вообще нет необходимости (например, позитивная психотерапия) и проблему можно решить без болезненных ощущений и неприятных переживаний.
Поэтому Вам всего лишь надо найти специалиста, имеющего соответсвующеее образование и опыт работы по Вашему запросу.
И выбрать такую психотерапию, которая будет бережно работать с Вашим настоящим и будущим, не погружая Вас только в прошлое, без возможности выйти из него.
цитата:
Мені порадили колись медичного психолога.
К клиническому психологу имеет смысл обращаться если Вам надо пройти какие-либо тесты. Обычно это делают при наличии психических расстройств.
И то в этом случае целесообразнее будет посещать психиатра и параллельно проходить психотерапию у психолога.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здається, Оксана, Ви самі знаєте відповідь на своє запитання.
Потрібно було набагато більше часу та кількості зустрічей з психологом для гарантованого та безпечного результату. Що заважало провести 5 або 10 зустрічей? І кому заважало? Вам або психологу?
психолог онлайн
Вітаю.. Мені шкода, що вам досі боляче. Щодо дій колег - я не можу ставити оцінки - чи вони робили вірно чи ні. Ви зверталися і отримали не те, чого очікували? Так, іноді таке можливо що психотерапевт проходить з клієнтом щось болісне, але якщо біль - це єдине, що ви отримуєте... тут може бути декілька причин. Можливо, виникло якесь непорозуміння, можливо, і що спеціаліст припустився помилки, також можливо що є потреба додатково у фармакологічній підтримці, це теж буває. Психологи (не клінічні і не медичні) - це ті, хто консультують здорових людей у певних обставинах. А для прикладу, депресію або тривожні стани, часто поєднують вже з медикаментами та психотерапією. Я не буду запитувати з якою проблемою або питанням ви звернулися, але можливо зараз вам стане простіше зрозуміти де і кого шукати. Бажаю вам скоріше досягти бажаного, отримати допомогу і не боятися!
психолог онлайн
цитата:
Два рази за своє життя зверталася до психолога. І кожен раз після його візити відчуваю рочавленою і хворію по два тижні.
Співчуваю і розумію Вас. І Ви зрозумійте - питання
цитата:
Чи вірними є дії психологів, які за сеанс вивертають все наболіле і відпускають пацієнта з тим всім працювати.
настільки чутливе і делікатне, що на нього не може бути однозначно якоїсь твердої відповіді.
Багато чинників впливаєть і багато аспектів мають значення. Це і Ваш психологиічний стан, і сутність та складність запиту до психолога, і Ваші очікування, і кваліфікація спеціаліста, і ще багато чого.
Досвідчені психологи, перше, ніж "торкатись до рани клієнта", виявляють, а потім забезпечують ресурність клієнта справлятись з високим емоційним навантаженням і переживанням болю. І на будь-якій стадії терапії сесія не може завершуватись так, що клієнт полишає кабінет психолога з "відкритою раною." Тому процесс терапії потребує певної послідовності і триває іноді не один місяць, а тим більше не один день(!)
психолог онлайн
Доброго дня!
"Чи вірними є дії психологів, які за сеанс вивертають все наболіле і відпускають пацієнта з тим всім працювати."
Якщо ви проходите курс терапії, яка припускає 1 або 2 зустрічі на тиждень, то на протязі періоду між зустрічами психолог може торкнутися наболілого.
Це період вашої роботи над собой, а далі вам допомагає психолог.
Я так розумію, що ви були у психолога одноразово? Чому не наважувалися на терапію, якщо "відчуваю рочавленою і хворію по два тижні"?
В чому була ваша відповідальність після відвідування психолога?