Мене дратує, що націоналізм став мейнстрімом
Доброго дня! Одразу поясню, що в цій війні я однозначно за Україну та підтримую ЗСУ. Але останнім часом все більше помічаю, що мені все більше не подобається те як змінилося наше суспільство під час війни, хоч і розумію причини, і якщо до 24 лютого наше суспільство, як на мене, було ближче до ліберального то зараз, в значній мірі, мейнстрімом став націоналізм. Я маю на увазі той факт, що зараз для багатьох найважливіше, хто і якою мовою розмовляє. І якщо людина російськомовна, то її часто автоматично сприймають, як зрадника, в незалежності від політичної позиції та поглядів. Так само і з книгами, деякі навіть проводять акції по утилізації російськомовної літератури. І я ще можу погодитися, якщо це книги пропагандистські, але кому завинили книги хоч і російською, але антивоєнної тематики чи вірші написані харків'янами чи одеситами ще до війни? На мою думку, найважливіше що є в книзі - це її зміст та закладені там ідеї, а не мова на якій вона написана. Як і в людині, кожна людина - це неповторна особистість, і тільки потім вона має національність. Я тільки за популярністю української солов'їної мови, мене вона дуже подобається, але проти хейта між українцями за те, хто якою мовою розмовляє, думає, пише ( Мені боляче через те, що більшість з того, чим я жила до цього тепер асоціюється з ворогом. І все менше відчуваю, що можу вільно дихати. Ніби хейт, хейт, хейт з усіх сторон. Вороги вбивають, а свої не приймають такою, як я є. Як змиритися з тим, що суспільство стало іншим? Дякую заздалегідь
Питання від: ; Вік: 30
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Добридень.
Цитата: "Як змиритися з тим, що суспільство стало іншим? "
Все звжди змінюється, основним що не змінюється - це постійні зміни у всьому. ))
Війна максимально все пришвидшила. Ви просто не встигаєте у вас свій тепм змін та розвитку.
Краще зверніться до спеціалста психолога та пропрацюйте це, чому вас це так бентежить? Ви ніяк не вплинете на навколишне оточення, але можете змінити своє відношення до них, або всього що відбувається.
психолог онлайн
Вітаю, Iri!
цитата:
до 24 лютого наше суспільство, як на мене, було ближче до ліберального то зараз, в значній мірі, мейнстрімом став націоналізм.
Можливо тому, що ці люди були або латентними націоналістами, або у них відсутня внутрішня особиста позиція і вони підхоплюють те, що зараз модно, тобто часто зустрічається.
Справжній лібералізм, тобто свобода, полягає у тому, що в одному суспільстві можуть жити люди, які мають повністю протилежні люди і, ба більше, вільно висловлювати їх. Але будемо відверті, на практиці таке дуже важко уявити.
цитата:
І якщо людина російськомовна, то її часто автоматично сприймають, як зрадника, в незалежності від політичної позиції та поглядів.
Хто саме таке каже? Я бачила відео, де воїни ЗСУ самі кажуть, що вони воюють за вільну і демократичну країну, а також запевняють, що в їх рядах є російськомовні і навіть етнічні росіяни.
цитата:
Так само і з книгами, деякі навіть проводять акції по утилізації російськомовної літератури. І я ще можу погодитися, якщо це книги пропагандистські, але кому завинили книги хоч і російською, але антивоєнної тематики чи вірші написані харків'янами чи одеситами ще до війни? На мою думку, найважливіше що є в книзі - це її зміст та закладені там ідеї, а не мова на якій вона написана.
Проводяться, але ж ті акції абсолютно добровільні, наскільки мені відомо. У мене є також книжки російською, які я не збираюсь ні за які коврижки викидати.
цитата:
Мені боляче через те, що більшість з того, чим я жила до цього тепер асоціюється з ворогом.
У мене російська мова, як до речі і німецька, не асоціюється з ворогом. Хто саме Вам таке сказав? Жорстокість не має ні етносу, ні релігії, ні мови.
Читаючи Ваш пост, я прониклась розумінням, але у мене виникло питання, чому Ви придаєте таке значення тому, що відбувається в українському суспільстві? Про що це для Вас?