Мене ні хто не любить
Мені скоро 40 я не маю ні друзів ні чоловіка ні кар'єри ні житла тільки борги, самотність. Все чекала, що скоро все налагодиться та стає тільки гірше. Постійна череда невдач. Друзів знайти просто не знаю як це зробити єдине місце де можна здружитись це робота, але тут сформований колектив, у них свої спогади і історії, я можу тільки мовчки слухати їх спілкування. Чоловіки не звертали увагу ще замолоду, а зараз тим паче. З кар'єрою трохи краще бо маю роботу, хоч и оператором( досягнень ні яких) на мінімальну зарплату яку майже всю віддаю за житло. А життя все тягнеться й тягнеться, зараз стільки горя в людей стільки смертей і втрат, тих людей які дійсно потрібні світу, а мені ні чого і не стається, навіть тут не щастить.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
добрий день. ваше життя - це низка ваших дій, спрямованих на те, щоб у ній щось відбувалося. як і добре, так і погане. якщо просто чекати, то є ризик, що мало чого станеться. принаймні те, що хочеться. Спочатку потрібно розібратися з тим, чого ви хочете, яких відносин, як друзів, яку кар'єру, які взаємини на роботі. потім зрозуміти, що вам потрібно. чому не виходить отримати це і як зробити так, щоб виходило. Із цим вам може допомогти психолог, на сайті можна знайти багато гідних фахівців, які працюють не за велику вартість.
Ви можете змінити своє життя і в 40 років і почати отримувати задоволення від нього.
Доповнення від автора
Дякую та на платі консультації я не маю коштів. Вибачте, що витратила Ваш час.
психолог онлайн
Багато спеціалістів працюють за донат. Це ваші інвестиції в майбутнє життя.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Павел Леонидович Басанский
Людмила Віталіївна Паламарчук
Подивіться навкруги. Скільки людей потребує допомоги і Ви можете її дати. Всі можуть, якщо хотять. Тоді з'явиться сенс життя, спілкування та ніколи буде замислюватись над самотністю. Давай людям те, що хочеш від них отримати. Хочеш уваги-давай увагу. Хочеш любов-дари її. Це закон всесвіту. І він працює.
психолог онлайн
цитата:
Дякую та на платі консультації я не маю коштів.
Вам нужна помощь специалистов.
Если есть суицидальные мысли, тогда надо обращаться к психиатру (прием бесплатный).
Также в ПНД бесплатно принимают психологи.
Бесплатную психологическую помощь Вы можете получить в социальном Центре помощи семье и детям по месту Вашего проживания или на телефоне доверия (номер можно найти в интернете).
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Справа в тому, що ваші почуття залежать НЕ ВІД подій ("досягнень") вашого життя.
А від ВАШИХ ДУМОК стосовно вашого життя та життя загалом.
Психологи є й ті, що надають безкоштовно послуги, є телефон довіри, зараз в зв'язку з війною є багато безкоштовної психологічної допомоги.
В ваших словах багато "так воно є в світі", які помилкові.
Люди не дружать не тому, що всі вже згуртувалися.
Адже можна знайти друзів за інтересами, наприклад, якщо Ви цікавитись кулінарією, чи вирощуванням квітів, чи якимось спортом, чи будь що інше.
Загалом друзі частіше за все з'являються в шкільні та студентські роки, потім вже на роботі.
Часто людина сама ніби відштовхує людей, вважаючи, що "не хочу нав'язувати себе/їм і без мене добре" тощо, або ж протилежне "вони всі тупі/багаті/ нецікаві/ думають тільки про гроші" тощо.
І це не про дружбу, це про викривлені установки та проблеми зі ставленням до себе.
Казати, що в мене є проблема, а потім пояснювати, чому саме її неможливо вирішити-це грати на стороні проблеми.
Важливо бути на своєму боці, допомагати Собі, шукати можливості, щоб зміните те, що можна змінити.
Ваше життя можна наповнити чимось цікавим.
Чим би хотілося його наповнити?
Зсередини Вас, а не іншими людьми.
психолог онлайн
цитата:
Вибачте, що витратила Ваш час.
Оце ключове: Ви щось собі надумали і вирішили, що так воно і є. "Витратили час". Далі можна ще поображатися та постраждати наодинці: "Ось який світ несправедливий! Навіть тут мене не люблять..." Але це все ТІЛЬКИ у Вашій голові. І називається воно "таргани". Безперечно, вони є у абсолютно всіх людей, але з тією різницею, що дехто жене їх зі своєї голови, а дехто, навпаки, тільки їх підгодовує.... Ви до якої групи хочете належати?
"Бути нещасною" - це один з Ваших тарганів. Хтось колись Вам його "підселив" у голову. Здогадуєтесь хто? Як правило таке вчиняють близькі.
А тепер, увага, головна відповідь.
цитата:
МЕНЕ НІ ХТО НЕ ЛЮБИТЬ
А кого любите Ви? Є ті, кого Ви по-справжньому любите?
Зазвичай не люблять тих, хто і сам не вміє любити.
І якщо хочете, щоб Вами хтось цікавився - спочатку поцікавтеся собою самі. Хто я? Яка я? Чи подобаюся я собі? Чим подобаюся? І так далі.