Постійно себе звинувачую …
У мене часто виникає стан, коли я себе критикую в думках і в деякій мірі звинувачую що щось було не так. Не так щось зробила на роботі, не так спілкувалась і т.д. Святкувала день народження, запросила гостей, був гарний ресторан…і все здається було добре, але пройшло вже чимало часу, а я не можу заспокоїтись, що можливо комусь щось не сподобалось, чому хтось пішов раніше, що подарували мені подарунки занадто дорогі, і тепер почуваюсь наче винною перед людьми, постійно переживаю що я приділяю їм мало уваги( з деякими працюю разом), здається постійно що вони засуджують мене, що на святі було щось не так… почуваюся винною їм і хочеться кожному віддячити так само якимось подарунками чи ще чимось…. Ніяк не можу випустити ці думки
Питання від: ; Вік: 30
Тест на самооценку.

психолог онлайн
для всіх бути доброю не вийде, це виснажує та руйнує. почуття провини формується ще в ранньому дитинстві, тож якщо Ви хочете змінити його вплив на якість Вашого життя, це краще робити у спільній праці з психологом
психолог онлайн
Добрий день. Схоже, ви звикли себе знецінювати. В чому вбачаєте допомогу психологів сайту?
психолог онлайн
А хто Вас критикував у дитинстві?
І також часто звертав Вашу увагу на думку інших, або переживав через неї сам?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго ранку!
цитата:
Ніяк не можу випустити ці думки
Тобто, виходить - Ви мимоволі опинились в полоні нав'язливих думок. Причому думок з нахилом у власне знецінювання.
Як кажуть, в психіці людини нічого не відбувається просто так. Завжди у виникаючих феноменів, як, наприклад, почуття, думки, стани є якесь певне значення і сенс, не завжди раціональний, щоправда.
Тому давайте спробуємо поставити таке питання - навіщо Вам крутити в голові думки з критикою себе, почуттям провини і бажанням задовольнити надумані Вами бажання інших людей? От навіщо?..
Мені здається, відповідь очевидна - підтвердити в діях "правильність" склавшогося раніше під впливом, напевно, близьких, ОБРАЗ дитини/доньки/дівчини, яка завжди чимось не подобається або не догодила бажанням і поглядам інших(!)
Цей інтроект, що живе всередині Вас, звичайно, Вам шкодить, псує настрій і життя в цілому. Тому варто з ним розбиратись, позбавлятись і корегувати уявлення про себе в бік об'єктивності, самоповаги, адекватного почуття самоцінності.
психолог онлайн
Доброго дня, тут фокус уваги варто направити на підвищення самооцінки, аналізу чому ви настільки залежні від думки оточуючих, навіщо вам виправдовуватися очікування інших, пропрацюванню почуттю провини.
Адже за всім цим губиться ваші бажання, почуття, прагнення.
Потурбуватися про себе!
психолог онлайн
Постоянное ощущение, что вы не такая, что вы что-то кому-то должны, что вы не достойны, переживание по поводу мнения окружающих - все это формируется в детстве, когда был критикующий, строгий родитель, у которого и самого не было ощущения самоценности, и ребенку это передавалось.
Тема самооценки тесно связана с темой сепарации от родителей. И требует работы в достаточно длительной психотерапии.
Какие у вас отношения с родителями?
Отзывается ли вам про критику и строгость родителей?
консультация психолога
Здравствуйте. Чувство вины - одно из самых разрушительных эмоций. Все эмоции важны, нет ни плохих, ни хороших. Важно понять истоки, от чего это появилось именно у Вас.
Тут может быть и наличие родительских интроектов (предписаний) и ещё очень много всего.
Без специалиста распутать этот клубок будет затруднительно.
То, что Вы начали замечать наличие таких эмоций и реакций, это уже шаг...
Возможно Вы слышали об арт-терапии?
Этот метод позволяет экологично проживать различные эмоциональные состояния, понимать их истоки и всегда про то, что внутри Вас есть Ваш собственный ответ, осталось только его найти, услышать и присвоить...
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
У мене часто виникає стан, коли я себе критикую в думках і в деякій мірі звинувачую що щось було не так. Не так щось зробила на роботі, не так спілкувалась і т.д.
Скажите, а в чем Ваш вопрос и какую помощь Вы хотите получить ? Вы пишите о том, что этот диалог идет внутри Вас и очень важно понять с кем? Какие у Вас отношения с родителями? Как Вы чувствовали себя в детстве?
психолог онлайн
Доброго дня!
"У мене часто виникає стан, коли я себе критикую в думках і в деякій мірі звинувачую що щось було не так. Не так щось зробила на роботі, не так спілкувалась і т.д."
Чому важ важливо себе критикувати? Що ви відчуваєте, коли себе звинуватили? Хто з ваших близьких людей відносився до вас так, як ви зараз до себе?
психолог онлайн
цитата:
і тепер почуваюсь наче винною перед людьми, постійно переживаю що я приділяю їм мало уваги
У Вас существует зависимость от мнения других людей.
За этим скрываются ограничивающие убеждения (установки), которые идут из Вашего детства от родителей.
А также страхи, связанные с этим.
Чувство вины возникает уже позже, в качестве реакции.
Поэтому надо разобраться с тем, чего Вы боитесь и "расфиксировать" ограничивающие убеждения.
В этом Вам поможет индивидуальная работа с психологом.
Самостоятельно решить эту проблему у Вас не получится, к сожалению.