Я залежу від думки інших
Буквально кожен день я відчуваю себе погано, бувають дні коли просто нормально. Я завжди закрита і думаю, що про мене думають інші. Найгірше мені від того, що я залежу від думки близьких людей. В мене є хлопець і я дуже до нього звикла. Якщо він не настільки часто пише чи гуляє зі мною як я хочу, то в мене настрій падає до 0 і я починаю думати, що мене неможливо любити. Також в мене є найкраща подруга, ми зараз далеко одна від одної. Я з нею часто ділюсь тим, що у мене в житті. Коли я не получаю уваги і реакції яку я хочу я так само думаю, що ніхто не хоче зі мною спілкуватись, що я найгірша. Стосовно інших людей це стосується мало. Просто знайомі мене не так сильно зачіпають за живе, а про стосунки з мамою я не так переживаю. З татом у мене нема контакту. Я дуже часто плачу, бо я буквально залежу від думки інших людей, мене злить, що я не можу бути сама по собі. Я ніколи не виберу себе, я завжди роблю як краще іншим. Як мені переспати себе ненавидіти і нарешті керувати своїм настроєм самій, а не слідкувати чи я комусь потрібна, чи ні?
Питання від: ; Вік: 20
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Ніч добра Мия .
цитата:
Буквально кожен день я відчуваю себе погано, бухають дні коли просто нормально.
Ви тут ні де не допустили опичатки ?
Якщо не допустили, до думаю вам варто із цим звернутись по іншому адресу тобто до психіатра. Якщо допустили то задам пару питань .
цитата:
Я ЗАЛЕЖУ ВІД ДУМКИ ІНШИХ
Коли почався такий стан ?
Як проходило ваше дитинство ?
Які відносини були із батьками ?
Вони приділяли вам увагу ?
цитата:
Просто знайомі мене не так сильно зачіпають за живе, а про стосунки з мамою я не так переживаю. З татом у мене нема контакту.
Чому вас хвилює думка й стосунки із суспільством, а про стосунки рідною мамою ви не переживаєш ?
Коли ви спілкувалися із татом ?
цитата:
В мене є хлопець і я дуже до нього звикла.
Як ви із ним познайомились ?
Чому ви говорите що звикли до нього ? Ви "звикли" й бросити не можите ? Ви "звикли" бо були певні труднощі до цього у стосунках ?
цитата:
Я ніколи не виберу себе, я завжди роблю як краще іншим.
Чому так ?
цитата:
Я дуже часто плачу, бо я буквально залежу від думки інших людей, мене злить, що я не можу бути сама по собі
Ви ж знаєте що ви часто використовуєте шаблони фраз про нав'язлива думки ...
Якщо хочите змінити себе.
1.Вам варто відповісти на питання.
2. Звернутися за можливістю до спеціаліста для консультуваня а потім й терапії.
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Доброго ранку, Мія!
цитата:
Як мені переспати себе ненавидіти і нарешті керувати своїм настроєм самій, а не слідкувати чи я комусь потрібна, чи ні?
Я правильно написав Ваше ім'я чи ні? Здається, українською буде саме Мія.
Так от щодо Вашого питання і Вашого стану. На жаль, так сталося, що протягом Вашого життя досі не сформувалося почуття самоцінності і поваги до себе. Тому є багато причин, а головна з них лежить у ставленні батьків до Вас. І в тому немає Вашої провини. Запам'ятайте це(!)
Ви зростали в таких умовах (за відсутності належного сприйняття, любові, підтримки), які і призвели до залежності від думки інших людей. Тобто Ваше власне Я насьгодні слабке, аби мало змогу спиратись на себе - на свої переконання, бажання, думки і свої позитивні моделі поведінки.
Отже, нагальною є потреба звернутись до психолога і почати з ним співпрацю. Отримати від нього щиру і єфективну підтримку, безумовне сприйняття, а також допомогу у набутті корисного досвіду.
Ще хочу запропонувати відео про впевненість в собі.
"УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ."
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
психолог онлайн
Доброго дня, Мія
Мабуть вам дуже важко з цим жити. Щодня дбати про інтереси і очікування інших людей, очікувати їхньої оцінки. Це сумно.
Ваш запит - на індивідуальну роботу з психологом. Робота буде спрямована на те, щоб плекати ціннісне ставлення до себе, вміння розділяти власні емоції з емоціями інших людей, бути у хорошому контакті з собою.
Ви молода дівчина - все життя попереду. У вас зараз є чудовий шанс попрацювати над собою, а тоді будувати самостійне життя щасливим і розслабленим в контакті з іншими людьми.
Потурбуйтесь про себе, у вас все вийде!
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Зверніться, будь ласка, і індивідуальну робота з психологом.
психолог онлайн
Здрпвствуйте, Мия!
цитата:
Сделать это можно только с помощью индивидуальноы работы с психологом.
Вы рассматриваете такой вариант?
К сожалению, форум не поможет решить Вам эту проблему.