Нет интереса и перспектив к учебе
Дело в том что мне лень и я не хочу учиться,я на 1 курсе колледжа,я не вижу смысла как мне может пригодиться все это,я считаю что нужно заниматься самообучением,обучаться тому что перспективно и действительно нужно в жизни,SMM,работа в интернете,продвижение, малый бизнес так далее,мне нравится и я хочу обучиться этому и работать
Мои родители против, у меня в последнее время постоянные ссоры только из-за учебы,только из-за нее,я люблю и уважаю их,но не хочу расстраивать,что мне делать?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня, Реван.
цитата:
Зазвичай лінь - це ознака того, що Ви робите те, що Вам не подобається. На скільки я зрозуміла, Ви зараз навчаєтеся не по тій спеціалізації, на якій Ви хотіли б (SMM, маркетинг і т. д.). Ви зараз лише на 1 курсі коледжу і ще можна подумати про переведення на іншу спеціальність. Ви говорили з батьками про можливість переведення? Якщо так, що вони відповіли?
Ви є відповідальним за своє життя і лише Вам вирішувати, який шлях обрати. Звісно, Ви зараз неповнолітній і тому є залежним від батьків фінансово. Припускаю, що ваші батьки також зацікавлені, щоб Ви були хорошим спеціалістом а для того, щоб таким стати, перш за все, необхідно отримувати задоволення від роботи (адже працювати Вам, а не їм). Рекомендую Вам відкрито обговорити із батьками цю тему і, можливо, знайти якісь компромісні рішення (наприклад, переведення; навчання у коледжі + додаткові тренінги, курси; отримання " подвійних спеціалізацій" тощо).