Низька самооцінка.
Доброго вечора,
Я дівчина, мені 18 років. І у мене дуже занижена самооцінка. Я вважаю себе страшною. У мене негарна зовнішність, у мене немає якогось певного таланту, у мене страшний голос, я несамостійна і маю безліч комплексів. Крім того, я взагалі не маю друзів і весь час проводжу вдома.
У мене проблемна шкіра, із-за якої я не можу дозволити носити короткі шорти чи спідниці.
Я не спілкуюсь з однолітками,бо зі мною не хочуть спілкуватись. А сама познайомитись я стидаюсь.
У мене багато планів і мрій але всередині спустошення і я не басу сенсу для життя.
А найгірше, що я зриваюся на найближчих:батьках і братику. Через те постійні сварки,сльози і постійна депресія.
Ще й батьки постійно при сварках вказують що я живу у їхньому домі і їм їхні харчі а свого у меге нічого нема і я не маю ніякого права.
Здається, ще трошки і я збожеволію, бо зробити щось з собою не наважусь. А тримати в собі немає сил.
Що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Настя, добрий ранок! Хочу підтримати Вас! Що таке самооцінка? Це оцінка самого себе, тобто це субьекиивнк уявлення, яке сформувалося під впливом ставлення батьків, соціального середовища. Якщо батьки зараз вказують, що Ви живете в їх домі і їсте їхні харчі, скоріше всього і у дитинстві батьки висловлювали негативні оцінки, критикували Вас, і Ви повірили, що щось з Вами не так. Але чи є це правда? Чи об’єктивно це? Чи є критерії на основі яких ми можемо поділити людей на гарних і негарних, добрих і поганих? Ми всі, люди, рівні перед Визою Силою, що створила нас. Тому є гарна новина, якщо Ви даєте зараз собі низьку оцінку, Ви можете, попрацювавши над собою, бажано з психологом, змінити її. Раджу Вам обрати психолога і почати роботу. Чи є в Вашому середовищі близькі Вам люди, які можуть підтримати Вас?