занижена самооцінка
Я симпатична дівчина,виглядаю молодшою свого віку, по не зрозумілих причинах соромлюсь і червонію,коли хтось зі мною заговорить,якась незручна ситуація або коли симпатичний хлопець зверне на мене увагу,хочеться заховатись...це жахливе відчуття.Вихована бути доброю,погодливою,готовою допомогти,а насправді мені не приємно коли цим користуються і маніпулюють,і я не знаю як правильно поступати Це відчуття заганняє в депресію,коли хтось пробує образити делікатно, не можу знайти слова,щоб себе захистити,бо коли жостко тоді мені простіше,в мене прокидається агресія і тоді я лекше можу обідчика поставити на місце.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Кто и сколько стыдил Вас в детстве, Mari?
Потому как краснеете от стыда - и это привычка, выработанная годами.
Вот и хорошо было бы прояснить, с помощью кого выработанная?
Дополнение от автора
Павел,я не пригадую,щоб хтось мене стидав в дитинстві,можливо колись підмітили,що я почервоніла і я стидалась того,що почервоніла
психолог онлайн
Вы просто забыли, вытеснили в подсознание. Такое бывает. Вспомнить можно, но только при очной работе с психологом. Либо по скайпу. Это не так трудно. Но то, что за покраснением стоит именно чувство стыда, можно не сомневаться. А стыд - это социальное чувство, когда делают замечание или высмеивают ПРИ ВСЕХ, на виду. 100% такое у Вас было. А затем уже Вас стыдили за покраснение, как Вы пишете. Это вторично. "Кто и что про нас подумает" - таким обычно "кормят" родные - бабушки-дедушки, мамы-папы, дяди-тёти, ставя тем самым в подсознании программы на стыд и различные комплексы. Весьма распространённая проблема.
Исправляется при работе с психологом. Я с таким имел дело несколько раз. Покраснение проходило со стыдом вместе.
Дополнение от автора
не зовсім можу зрозуміти для чого мені згадувати,того чи тих хто колись мене застидав
психолог онлайн
Ваше непонимание естественно, ведь Вы не психолог и не знаете закономерностей психики. Потому наверное и задаёте свой вопрос здесь именно психологам. Не так?
Исправлять нужно не следствие (покраснение и стыд покраснения - это только следствие), а причину. Она в другом.
И исправлять нужно ИМЕННО с теми, кто и породил проблему. А не с теми окружающими Вас сейчас, кто только о проблеме напоминает.
Дополнение от автора
Як це можна зробити?
психолог онлайн
Либо договоритесь о работе по скайпу, если не будет возможности встретиться очно.
психолог онлайн
Доброго дня! Сором - це здорова реакція людей в певних ситуаціях. Однак ступінь сорому може бути дуже великим і заважати будувати стосунки. Вам слід вчитись приймати себе сором'язливою і тоді, коли це будуть помічати інші, то Ви не будете старатись переконати їх в протилежному.
Прояв сором'язливості - це взагалі прояв щирості. Найбільш це пооявляють діти і вони викликають почуття ніжності та симпатії. Змініть перш за все відношення до себе і тоді це знайде відгук по відношенню до Вас!
https://upsihologa.com.ua/ne-straday-samoucenkoy--povyshay-sam-gestaltist.html Почитайте також мою публікацію.