Як налагодити свою самооцінку та прийняти своє тіло?
У мене є проблеми з самооцінкою, я не приймаю своє тіло. Не бачу його гарним, мені хочеться плакати дивлячись на свої фотографії, але оточуючі цього всього не бачать, та вважають мене дуже гарною. Хтось казав що моє тіло мрія. Проблема в тому, що моя підсвідомість так не вважає. Кожного разу як я виходжу на вулицю, мені здається, що зараз всі дивляться на мої мінуси. Як налагодити самооцінку, бути впевненіше в собі та прийняти себе?
Питання від: ; Вік: 16
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий день.
Прийняття себе, налагодження відносин з тілом,робота над самооцінкою - тривала кропітка праця у відносинах з психотерапевтом.
Ваша історія це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Вітаю!
Прикро, що ви себе не любите і радісно що хочете над цим працювати та змінити. Це процес, ви ніби з однієї точки своєї свідомості хоче потрапити в іншу, але це ж дійсно шлях.
Для того щоб себе полюбити треба перестати себе оцінювати та ставити собі вимоги. Це важко одразу зробити і потрібен супровід людини, яке вміє і знає як проходите це. Коли дитинка народжується - їй радіють безумовно по праву її існування, приймають та пестять. Скоріш за все ви не отримали такого досвіду і зараз перебуваєте у розгубленості та у відчаї. Співчуваю, але вірю, що це можливо змінити!
Подумайте якби змінилось ваше життя якби вам вдалось бути собою задоволеною? Вам потрібно підтримувати себе у русі до бажаних змін. І це дійсно запит на психотерапію!
Відредаговано автором 16-04-2024 23:36:35
психолог онлайн
Здравствуйте! Важно увидеть, что мешает принятию и положительному восприятию вашего тела. Какие это могут быть установки. Приглашаю поработать с этой темой.
цитата:
я не приймаю своє тіло.
Действительно их мнение может не совпадать с вашим. Вы не обязаны им верить. Важнее услышать себя. Если вам плохо, необходимо с этим состоянием поработать.
цитата:
оточуючі цього всього не бачать, та вважають мене дуже гарною.
Конечно, вы же сосредоточены на минусах. И подсознательно в окружении видите именно минусы. Мир ваше отражение, ваше зеркало.
цитата:
Кожного разу як я виходжу на вулицю, мені здається, що зараз всі дивляться на мої мінуси
Приглашаю проживать свои чувства и постепенно учиться себя замечать!
цитата:
Як налагодити самооцінку, бути впевненіше в собі та прийняти себе?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день! Я запропоную вам подивитися на питання вашої самооцінки з точки зору вашого сприйняття. От ви пишете, що вважаєте себе не гарною, не приймаєте своє тіло. А оточуючі вважають вас «дуже гарною», кажуть, що ваше «тіло мрія». Кожного разу, як ви виходите на вулицю, вам здається, що всі дивляться на ваші мінуси. Пропоную тут зупинитися і прочитати те, що написано вище: «Оточуючі вважають вас «дуже гарною», кажуть, що ваше «тіло мрія». То на які ваші мінуси дивляться інші люди, якщо вони бачать вас гарною? Може то різні люди - одні бачать вас гарною, а інші дивляться на ваші мінуси? Хто з близьких вам людей (мама, тато, брат, сестра, чи хтось інший) казав, що ви не гарна? До кого кожен раз звертаєтесь ви у вашій підсвідомісті, щоб вирішити, чи гарна ви зараз, чи ні?
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Доброго дня!
А какие именно минусы вы видите у себя?
Или в своем теле? Что конкретно вам не нравится?
( можете привести пример )
Чтоб более четче понимать картину ваших страхов и неуверенности в себе.