Що мені робити , допоможіть розібратись
В мене в класі є хлопець , і вчора коли я йшла додому і зустріла його в мене почав заплітатись язик , хоча в мене такого ніразу не було , і тепер я думаю чому це сталося
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора!
Вам подобається цей хлопець? Коли ми переповнені почуттями, то наші дії не піддаються контролю. Скоріш за все ви відчували низку переживань: від сорому, страху, цікавості, збудження, радості до фрустрації. Чи не так? Уявіть як важко бути спокійним, коли така лавина накриває?
Контроль відновлюється, коли речі названі своїми іменами і також можна допомогти собі диханням! Видихайте напругу, страх, продихуйте в тілі зажаті почуття.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363259 для Алла Володимирівна
Я незнаю ,але я точно знаю що навіть якщо подобається то я точно йому не признаюсь не тому що соромлюсь , а тому що він принесе в моє життя в більшості біль як він вже робив , можливо він змінився але всеодно він веде себе як бед бой
психолог онлайн
У вас підіймається якась травма з цим хлопцем, тому ваше тіло ніби дисоціюється (відсторонюється) від контакту.
Вам потрібно прожити бед-почуття незалежно від того що буде чи не буде робити хлопець. Наші почуття - наша відповідальність!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363261 для Алла Володимирівна
Назад
Фото консультанта
Dovira Online
Фото консультанта
Ласкаво просимо до чату з консультантом духовно-психологічної підтримки. Ви також можете зателефонувати за безкоштовним номером у межах України 0 800 50 77 50
Ваше Імʼя : Kite Do
Вік : 15
Email (за бажанням) : [email protected]
Привіт
Фото консультанта
Вітаю! Чим можу допомогти?
Привіт
В мене проблема і м
Фото консультанта
слухаю
Фото консультанта
які є варіанти?
Чесно незнаю , поки але хочу розібратись в цьому тому що це не дуже ну як сказати правильний хлопець
Якщо коротко то він веде себе як bad boy ну інколи буває але не завжди
Фото консультанта
ви раніше спілкувались? Які у вас відносини зазвичай?
Так , ну в нас відносини зараз нейтральні , але всеодно він в початкових класах мене булив 3 роки і я це пам'ятаю як сьогодні майже всі слова ,ну але зараз я на цьому на зациклююсь , а рік тому він мені почав подобатись , але поки ні , але я вже після вчорашнього для не впевнена
Ну але , булив він мене не просто так , а тому що я йому подобалась це було 7 років тому , він мені запропонував інтим ,
я ще незнала що це таке і по тупості сказала давай завтра , і коли ми прощались він попросив нікому не казати , але я розповіла сестрі вона мамі , а моя мама його в нього суворий тато , я багато незнаю але в нього тато дуже суворий , тому і булив мене до 6 класу , але зараз все ок , ніби спілкуємося як однокласники але не близько