Шо мені робити коли мене ненавидять в родині
Мене ненавидять в сім'ї в мене бабуся опикун і все моє життя поки я живу з нею мене принижують роблять тирана виганяють предскоджають в усіх сферах життя, щоб я не зробила говорять , що я пусте місце усі бабуся, тітки,сусіди я не справляюсь я не знаю, що мені робити я просто хочу вже поскоріше зникнути безслідно, щоб усім було добре але мені страшно
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
цитата:
щоб усім було добре
Тобто, Ви зараз у відчаї і хочете пожертвувати собою заради людей, які завдають Вам шкоди.
цитата:
виганяють
Вас не мають права ні принижувати, ні виганяти на вулицю з дому, де Ви живете.
У Вас є знайомі дорослі, яким Ви довіряєте і можете поділитись своєю сімейною ситуацією? (Інші родичі, родичі друзів, психолог у навчальному закладі, хтось знайомий з правоохоронних органів.) Також рекомендую пошукати тимчасовий прихисток на випадок, якщо абьюзивна поведінка родичів буде продовжуватися. Ви можете в цей час пожити у когось із друзів, у прихистку для жертв домашнього насильства, або (якщо Ви студентка) - в гуртожитку. Також обов'язково звертайтесь за екстреною психологічною допомогою (в тому числі, можна на цей сайт), якщо будуть виникати думки про самогубство. Жити з людьми, які вважають Вас порожнім місцем, - не означає бути порожнім місцем.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351409 для Марія Радченко
Справа в тому що усі мой друзі роз'їхалися а в органи у справах дітей я зверталася і вони просто говорять потерпіти я вже не витримую постійно на мене усі тиснуть десь декілька років тому я намагалася напитися ліків і просто зникнути але в цей час зайшов в будинок и я цього не зробила але ці думки постійно зростають у голові в мене навіть голоси з'явилися а з'їхати я не можу до 18 років
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день. У вас є опікунська рада? Ви можете звернутися до офіційних представників зі скаргою на дії опікуна. Вас ніхто не має права принижувати. Хто ще є в родині? Чи є у вас друзі?
Доповнення від автора
В мене є старший брат але він то на моїй стороні то на стороні а опікунська рада вже не реагує тому, що бабуся старенька и вона живе по старим стилем и що мені треба потерпіти
психолог онлайн
цитата:
я намагалася напитися ліків і просто зникнути але в цей час зайшов в будинок и я цього не зробила але ці думки постійно зростають у голові
Вам також треба звернутися до психіатра у психоневрологічний диспансер (ПНД) Вашого населеного пункта або області. У Вашому віці це можна зробити самостійно, не повідомляючи родичам. Суїцидальні думки та наміри - це ознака можливої депресії, тому треба ще й допомога лікаря.
цитата:
з'їхати я не можу до 18 років
Бажаю сил протриматися і з'їхати, як тільки буде змога.
психолог онлайн
Марія Радченко
Опікунська рада не має вам права говорити - терпіти. Представники мають вирішити це питання. Ви їм Скажіть, що підете до прокуратури, бо ця рада не захищає ваші права.
Про голоси - це тривожний дзвоник. Вам також треба йти до психіатра терміново в психоневрологічний диспансер. І там також розказати вашу історію. Співчуваю вам, але ви маєте право на спокійне і гарне життя.
Звісно, я не знаю нічого з вашої історії більше, ніж ви написали, але точно розумію, що вам потрібна допомога на місці. Шукайте і не здавайтеся. Удачі!
психолог онлайн
Марія Радченко
Ірина Миколенко
Вітаю.. Дуже шкода що ви зіштовхнулися з таким відношенням до себе. Чи можете ви звернутися на лінію допомоги людям, які постраждали від домашнього насильства? Є юридичні та психологічні поради, до того ж (дивлячись у якому регіоні ви проживаєте) - існують кімнати в яких людина може проживати певний час щоб не контактувати з кривдником. Насильство - психічне або фізичне - це не "старий стиль", це злочин і у законодавстві саме так і зазначено. Чи записували ви (можливо, таємно) аудіо, або відео свідчення образливої поведінки щодо вас? Це може допомогти в майбутньому захиститись від неправомірних дій щодо вас. Скажіть, ваш старший брат - він проживає з вами?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351416 для Нора Маркман
Так аудіо запис є старший брат проживає з нами але як тільки він починає говорити щось щоб захистити мене бабуся починає погрожувати поліцією и воєнкоматом
психолог онлайн
цитата:
бабуся починає погрожувати поліцією
Хай брат не ведеться на таку маніпуляцію. Бо як приїде поліція, можна буде одразу і розповісти про недбале ставлення бабусі до Вас. Але головне Вам зараз дійсно шукати юридичну допомогу і шелтер від насильства.
психолог онлайн
Доброго дня!
У вас такой выход на данный момент - говорить откровенно с братом. И вместе как группа действовать против родственника, который вам вредит.
Но тут очень важно захочет ли брат - идти против бабушки.
Брат старший - сколько ему лет? Есть ли у него образование? Работает ли он?
Возможно - у него получится снять для вас вместе квартиру или дом - и вместе съехать от "бабушки"
Это один вариант.
Второй вариант по сложнее - искать юристов, и обращаться в полицию и прокуратуру.
Но на это нужна решимость... и деньги.
( которых у вас явно сейчас нет)
Прошу вас, пока вы находитесь в такой жуткой ситуации - просто не слушайте больную бабушку.
(Она больная - так себя здоровые люди не ведут. Ей самой надо к психиатру.)
Не слушайте ее. Просто вот как будто она все это - весь этот мусор - говорит не вам, а соседу.
Вот так воспринимайте - вам легче станет. И мысли негативные уменьшаться!
Вы не в чем не виноваты! Виновата она - потому что подло себя ведет.
Ваша задача не слушать ее! Просто не слушать!
Знаю тяжело! Но только так, вы сможете с этого выйти и выстоять!
И как правильно, тут уже коллеги заметили - при любой возможности уезжайте!
А еще обязательно - найдите психотерапевта или психиатра.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ну в такому разі поліцію можете викликати ви, щоб зафіксувати шантаж та насильство. Доречі це допоможе вам з юридичної сторони, в плані прихистку і допомоги, якщо цей факт буде зафіксовано. Однак, важливо - якщо ви будете викликати поліцію у вашому регіоні - найкраще якщо ви зазначите що вам потрібен саме спеціальний патруль по домашньому насильству. Буде супер якщо перед цим ви проконсультуєтесь з лінією допомоги - як краще діяти. Бажаю вам сил та мужньості в тому щоб відстояти ваші права і скорішого відновлення та спокою!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я намагалася напитися ліків і просто зникнути але в цей час зайшов в будинок и я цього не зробила але ці думки постійно зростають у голові в мене навіть голоси з'явилися
Суицидальные мысли, намерения и голоса в голове - это повод обратиться к врачу.
Вы можете самостоятельно сходить в поликлинику и нормализовать свое состояние с помощью лекарств.