Не вистачає спілкування я винна
Вітаю 🤗В мене немає взагалі друзів.Я нізким не спілкуюсь .
В мене раніше були подруги , але я їх втратила через напевно свою принципіальність . Один промах і я перестаю спілкування ,але перед цим кажу причину .
Наприклад брехня кажу допобачення пообіцяла незтримала свого слова значить допобачення напевно в мені щось не так що я так легко відмовляюсь від людей ...
Остання ситуація з подругою з якою спілкувалась багато років
Я завжди пишу їй перша питаю як вона в більшості випадків в відповідь вона не питала як у мене справи
коли вона хворіє завжди спішу на допомогу вислухую її даю поради підтримую короче поводжу себе так як на мою думку повинен вести себе справжній друг але я ніколи не відкривалась їй бо типу немає сенсу це я розуміла але настав день коли було дуже погано на душі я написала їй дуже великий текст тобто відкрила душу і було нуль реакції ігнор у відповідь вона просто попитала який краще фільм подивитися на вечер і я перервала це спілкування ...
І ось не знаю чи я така придирчива чи потрібно пересилити себе зтерпіти щоб були друзі щоб було хоть з кимось вийти погуляти по парку
Зараз немає з ким я завжди сама )
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
цитата:
я написала їй дуже великий текст тобто відкрила душу і було нуль реакції ігнор у відповідь вона просто попитала який краще фільм подивитися на вечер
Добрий вечір. Це справді дуже боляче - не мати можливості отримати підтримку від тих, кому сам допомагав. Але ж дзвіночки вже були давно, вона не питала як у вас справи. Трохи одностороннє спілкування.
цитата:
Це важке питання. Але ж ви так і робили багато часу - приймали те, що вам не подобалось задля хоч якого спілкування. Тобто це не той варінт, який зробить вас щасливою. Ви не думали звернутись з питання відсутності друзів до спеціаліста. Це розповсюджена проблема і її можна вирішити. Не обов'язково терпіти неприємне чи одностороннє спілкування.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку, ksen!
цитата:
В мене немає взагалі друзів. Я нізким не спілкуюсь .
Відсутність друзів ще можу собі якось уявити. А от блокування у спілкуванні - ніяк. Це ж про те, що багато Ваших особистісних потреб не задовольняються. Наче Ви голодуєте в плані контактів і ментальної їжі.
цитата:
В мене раніше були подруги , але я їх втратила через напевно свою принципіальність .
Скоріше за все, це не принциповість. Це щось інше. Або невміння дружити. Або несвідоме затискання себе у самотності. На мою думку, як перше, так і друге потребує дослідження, розкриття їх внутрішніх механізмів.
цитата:
Один промах і я перестаю спілкування ,але перед цим кажу причину .
Тобто Ви занадто вимоглива. Не схильна чи не здатна пробачати помилки інших. І от цікаво - Ви до себе ТАК САМО вимогливі? Власні помилки собі не пробачаєте?
цитата:
Ось Ваша перша вада у спілкуванні - завжди пишу перша. Це може бути ознакою залежності і надання подрузі бульшої ваги і взаєминах, ніж собі.
Чому не можете бути на рівних?
Що завадило у свій час проговорити з подругою перебіг ваших стосунків, коли вона ніколи першою Вам не телефонує?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Брехня - це достатньо вагомий привід припинити спілкування з людиною. Це не про вимогливість, а про увагу до особистих кордонів.
цитата:
поводжу себе так як на мою думку повинен вести себе справжній друг але я ніколи не відкривалась їй бо типу немає сенсу
А що Ви відчували в цей час до подруг? Що заважало їм відкриватися? Адже дружба - в тому числі, про емоційну близькість. Без неї це, в кращому випалку, приятельство.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечера!
"В мене раніше були подруги , але я їх втратила через напевно свою принципіальність . Один промах і я перестаю спілкування ,але перед цим кажу причину ."
Да вы верно написали - у вас есть принципиальность - которая уже видимо переходит в гордость.
Принципиальность не всегда плохо - ей надо уметь пользоваться - выбирать моменты.
Но если не давать людям шансы - то как же тогда взаимодействовать?
Просто надо учится различать - кому стоит дать шанс и скидку ( снизить критичность)
А кому лучше вообще шансов не давать. ( люди по разному себя проявляют, и в разных ситуациях)
Вы очень ранимая внутри чувствительная - (такое мое мнение) - отсюда защита... так защищаетесь... от близости с людьми.
Плюс вас ранили ранее? ( еще были ситуации - кроме ситуации с подругой?)
Плюс сильные требования к людям - это опять же - и не хорошо, и не плохо.
С одной стороны, нужно ценить себя, и не позволять собой пользоваться ( как было с вашей подругой)
Вы не были для нее важной... потому она проигнорила вашу открытость... и не шла первой на контакт...
просто вы считали дружбой, то что на самом деле дружбой не было... ( обманулись в ожиданиях)
Вы дружили - а с вами просто проводили время.
Видимо вам, очень тяжело открываться людям... и тяжело прощать им ошибки... критичность сильная и к себе, и к людям.
Хотите идеальные отношения - или такие настоящие - настоящих людей - и настоящих друзей.
Но люди не идеальны - и вы тоже ( у всех свои плюсы и минусы)
Просто смотря чего больше, плюсов или минусов, и каких именно.
И все совершают ошибки... увы так мир устроен.
Просто смотря какие ошибки - и сделал ли человек выводы, что понял и т д.
Вы боитесь близости?
Боитесь что вас не примут?
Принимаете ли вы саму себя?