Допоможить
Мені дуже погано.. я вислювала свою думку про зарплату головному лікарю.. завтра йти на роботу.. я дуже боюсь звільнення… мені дуже погано внутрі усе дорожить.. я не справляюся самостійно зі своїм станом..я пішла проти системи.. вони мене з’їдять
Питання від: ; Вік: 45

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я вислювала свою думку про зарплату головному лікарю
Вы же просто выразили свою мысль о зарплате? Вы хотели, чтобы вам больше платили?
цитата:
пішла проти системи
Почему этим самым вы обязательно пошли против системы?
цитата:
я дуже боюсь звільнення
Чего вы боитесь?
Что страшного произойдет?
У вас есть семья, муж, дети, родственники, друзья?
Кто вас может сейчас поддержать?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Та не з'їдять, за попит грошей не беруть, а тим паче не завдають шкоди. Ви маєте право говорити з начальством про зарплатню, це звичайне робоче питання. Тримайтеся, і завтра можете написати сюди, як все пройшло.
Ви завжди так тривожитесь, коли відстоюєте свої інтереси перед кимось?
психолог онлайн
Марія Радченко
Здравствуйте!
Мені дуже погано.. я вислювала свою думку про зарплату" какой у Вас был контекст, что Вы говорили, за что больше переживаете, что позволили себе это сказать или за свое поведение т.е эмоции которые Вас сопровождали в этот момент и Вы с ними не справились?
я пішла проти системи.. вони мене з’їдять" Вы боитесь теперь наказания в виде увольнения? Но есть и тот момент, где все обстоятельства привели Вас к тому, что Вам стало уже невыносимо!
Вам нравится Ваша работа, находите ли Вы общий язык с сотрудниками? Тут может не одна зарплата сыграла такую Вашу эмоциональную реакцию, а ряд факторов в общем!
психолог онлайн
Доброго часу доби!
По Вашому посту відчувається, що Ви у відчаї.. Тому першочергове, я б радила подбати про себе, щоб знизити рівень напруження.
Знайдіть у інеті техніки стабілізації, це будуть дихальні вправи та тілесні вправи. Постарайтеся їх виконати з максимальною увагою. Післі них рівень нарпруження обов'язкова стане меньше. Коли будете виконувати вправи - думайте не про роботу, а про те, що саме зараз робите - про дихання або про рухи які треа зробити.
А вже після цього давайте розберемося, що саме відбуаєтся.
цитата:
я вислювала свою думку про зарплату головному лікарю
І як він відреагував?
цитата:
я дуже боюсь звільнення
На підставі чого Вас можуть звільнити? Ви не кваліфікований працівник? Зробили щось заборонне?
цитата:
вони мене з’їдять
Хто - вони? Що означає "з'їдять"?