Не хочу жити
Вишла заміж буда дитинка, народила дитинку ще одну, вже вдруге за пів року чоловік вдарив мене в око око запухло не бачу і все синє, також не на свою доньку підняв сьогодні руку , не знаю що робити і як правильно вчинити я його люблю і боюсь , не знаю що від нього очікувати , руку може підняти що трезвий що випивший все від його настрою залежить та як йому відповідають
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Катерина Пархомук
Ольга Владимировна Головченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Хапайте дітей та втікайте.
Краще не буде, тільки гірше.
Є від кого отримати підтримку та допомогу? Друзі, родичі, знайомі?
Якщо людина схильна до агресії і нікого не поважає, ні з ким не рахується, тобто егоїст та насильник, то справи погані. Можете любити, але на відстані.
Щось в цьому є нездорове, позиція жертви, забитої людини. З Вами таким же чином поводили себе Ваші батьки?
Бо тільки через звичку можна терпіти подібне ставлення до себе.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Даша! Заради чого ви терпете таке відношення!? Тікайте від нього!! За ради дітей і себе! Ваш чоловік - аб`юзер! Він не зміниться! Це не любов! Бо любов не дорівнює біль!
психолог онлайн
Катерина Пархомук
Алла Володимирівна Романенко
Добрый вечер!
цитата:
вдруге за пів року чоловік вдарив мене в око око запухло не бачу і все синє, також не на свою доньку підняв сьогодні руку , не знаю що робити і як правильно вчинити я його люблю і боюсь , не знаю що від нього очікувати , руку може підняти що трезвий що випивший все від його настрою залежить та як йому відповідають
Судя по Вашему описанию Вы находитесь в зависимых отношениях. Это недопустимо, чтобы мужчина мог ударить Вас и Вашего ребенка. Что Вас удерживает в этих отношениях? Вы зависите материально? Обычно, в таких случаях женщина обращается в полицию с заявлением о физическом насилии. Если Ваш муж это делает регулярно, то он будет делать это и дальше. В результате чего, Вы можете остаться калекой или Ваш ребенок. Так же Ваши дети будут наблюдать отношение отца к матери и это так же будет травмировать их психику. Вы можете это все терпеть или строить дальше самостоятельно Вашу жизнь, но уже без этого мужчины.
психолог онлайн
Если Вы говорите, что не хотите жить, то зачем Вы это все терпите. У Вас на руках двое маленьких детей, которые в Вас нуждаются и им нужна мама со здоровой психикой. Эти отношения не выглядят здоровыми, Вы травмируете свою психику и психику своих детей. Какая причина Ваших ссор?
психолог онлайн
Катерина Пархомук
Доброго дня!
Солідарна з колегами. Якщо можете, тікайте, роз'їдьтеся., Якщо немає куди, все одно, перше, що потрібно зробити - це зупинити агресивні дії чоловіка, бо він повністю розперезався, відчуваючи свою безпокараність. Як мінімум, потрібно захистити себе та своїх дітей за допомогою закону. Тобто, звернутися до поліції, написавши заяву про насилля над Вами та дитиною і зняти обов'язково побої (синці від ударів) доклавши до заяви. Обов'язково вказати, що б'є дитину! На Вашій заяві повинно бути написано номер реєстрації. Це робиться для того, щоб чоловік не зміг вмовити поліцейських заяву викинути. У Вас повинна бути копія з номером реєстрації на руках.
У разі повторної спроби Вас вдарити, або, не дай Бог, Вашу дитину, його віддадуть під суд. Насильників такі речі дуже протверезляють і зупиняють. Певне, краще до Вас він ставитися навряд чи буде, але піднімати руку побоїться. Бо проблема не тільки в ньому, а і в Вас самій. Людина, яка почуває себе жертвою, боїться самотності і звикла вважати, що бити - це норма, завжди "притягне" до себе агресора та насильника. Це закон життя.
Вас в дитинстві били батьки?
Які стосунки були між батьками?..