Розʼїхалися з дівчиною, домовились що будемо зустрічатися а далі щось сталось незрозуміле
Жили з дівчиною 2,5 роки
Протягом останнього року з нами жила моя сестра. Все було добре , вони добре ладять є спільні інтереси. Але останнім часом помітив що життя втрьох нам все руйнує. Раніше сестра жила в нас декілька днів на тиждень , а ось за останні два місяці майже постійно знаходилась вдома . ну я помітив що ми щ дівчиною нормально не можемо провести час навіть вдома вдвох.
Наступив момент що дівчина мені каже «я завтра зʼїжджаю, я хочу пожити сама» ми обговорювали вона казала « втомилася , хоче побути сама , ми не росмтаємося , просто хочу пожити сама , приходити додому де пусто»
Так ми і розʼїхалися .
Через день зустрілися , гуляли все обсудили хто ми які в нас відносини. На наступний день я зустрів її з роботи все було добре , потім зустрів на наступний день , і коли провів прийшов додому отримав повідомлегня : « я хотіла побути сама, не треба так часто приїздити дай мені час» я сказав «ок, як захочеш зустрітися - напиши» і на наступний день написала запропонувала прогулятися. Так пройшов тиждень.
тиждень тому я запитав чи зустрінемося ми сьогодні вона погодилась , зустрілись все спочатку було добре , але в один момент я почав напосідати « довго це буде продовжуватися , хто ми , що відчуваєш ?» потім прийшов додому і отримав повідомлення «нам треба обмежити спілкування , я втомилася нічого не відчуваю , я просто ридаю вже тиждень кожного вечора», ми почали це обговорювати і дійшли до того що вона написала «я пуста нічого не відчуваю нічого не хочу не хочу відносин це крапка» ну і так далі почали обговорювати.
На наступний день ввечері отримую повідомлення типу «як ти?, що робиш» відповідав просто «все норм, іду додому»
Потім вона пише «ти не хочеш спілкуватися?» я не знав що тут відповісти , бо начебто ж вчора вона все сказала до чого ці розмови.
І так кожного дня , якщо в період коли розʼїхалися завжди писав перший я , зараз я взагалі не пишу ,стараюсь не турбувати лишній раз, думаю можливо вона тоді перестресувала і наговорила лишнього, але вона така людина яка ніколи не зробить крок перша , буде страждати і чекати.
Я б зрозумів якби ці повідомлення були через місяць-три і не кожного дня, але не так що в один вечір «це крапка» в наступний «ти не хочеш спілкуватися ?»
Коли скидаю їй гроші то приймає їх, ну в моїй голові, я не хотів вже нічого з людиною, то я б нічого не приймав і не писав
Зараз написала що в неї стрес депресія піде лікаря я не розумію що робити мені в даній ситуації дати час, чи йти з нею , чи це знову зіграє навпаки
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Зараз від неї іде таке спілкування наче нічого не сталося , от звичайна переписка , звичайний тон, от не розумію я цього

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Здравствуйте!
Дайте ей время, и обсудите детально Ваше общение. Обозначить для себя и для нее, что Вы мысли не читаете, проговаривайте что беспокоит Вас и ее, проясняйте друг для друга ситуацию которая сложилась. Не стоит додумывать за другого, важно прояснить что она имеет ввиду, какие планы, чего добивается!
я не розумію що робити мені в даній ситуації дати час, чи йти з нею , чи це знову зіграє навпаки" спросить как бы она хотела, сопроводить ее либо сама справится.
Как Вы себя ощущаете в этих отношениях, чего Вы ожидаете, какие у Вас планы? Cитуация для Вас непростая и требует дополнительных ресурсов.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Тетяна Штапова
Ігор, вітаю. Після вашої розповіді, у мене склалося враження, що ви уважний, дбайливий і дуже добре знаєте повадки своєї дівчини. Тому, думаю що стосунки саме з цією людиною для вас цінні.
Ви описуєте період складнощів у вашій парі, так буває. Запитуєте, що робити, бо розгубилися. Я би порекомендувала сказати дівчині, що ви готові піти з нею до лікаря чи підтримати, якщо потрібно. Цим самим дати знати, що ви поруч. Цього буде достатньо, не потрібно вгадувати її бажання. Вона доросла.
Зверніть увагу на свій стан і свої переживання. Як почуваєте себе ви? Чи маєте з ким поговорити при потребі?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Тетяна Штапова
Если у девушки депрессия, то вполне логично, что в нее могут быть перепады настроения, нежелание общаться и желание побыть одной.
А вы пока жили не замечали ее изменившееся состояние?
По какой причине жили втроем с сестрой? Какой возраст сестры?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Тетяна Штапова
Доброго дня, Ігоре!
цитата:
Вважайте, це не єдине, чого Ви зараз не можете збагнути. Особливо, якщо написане дівчиною правда
цитата:
Зараз написала що в неї стрес депресія піде лікар
То чому б не дочекатись відвидин дівчиною лікаря? Не послухати потім її розповідь? Не побачити в реальності позитивні зміни?
Ви ж можете її підтримувати. Допомагати, коли звернеться про допомогу. І почекати, щоби ситуація з її станом нормалізувалась.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354276 для Юлия Витальевна
Розумієте , вона сказала що вже все , крапка в відношеннях , але я тоді не розумію чому вона пише ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354277 для Уляна Іванівна
Але ж ми вже по факту розстались , навіщо тобі писати мені кожного дня.
Я не розумію.
До моменту поки вона не сказала «що це все , крапка» я шукав привід зустрітися написати , а зараз вона пише , запитує , як це розуміти
Але коли перший пишу я, то відповіді зазвичай конкретні однословні
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354279 для Валентина Михайловна
Помічав , і планував переїзд щоб жили окремо, сестрі 18, дівчині 21
Планував переїзд , бо бачив що так нічого не виходить , але не казав цього.
І в той день коли вона сказала що завтра переїзжає і буде знімати квартиру , я сказав що теж хочу цього, вона відповіла якби ти це сказав два дні назад, то не переїздила, а так вона втомилась і не знає чого хоче
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354280 для Владимир Анатольевич
Не зрозумів відповідь на мою цитату про повідомлення ?
психолог онлайн
цитата:
Не зрозумів відповідь на мою цитату про повідомлення?
Спробуйте сформулювати своє питання, чого чекаєте від психологів? Та чи є воно у Вас?
Доповнення від автора
Ви написали
---
Я щось геть не зрозумів цього речення
Моє питання, чому в один вечір «все це крапка» в наступний «ти не хочеш спілкуватися»
Чому кожного дня писати, якщо «вже крапка»
Чому коли пишу я то відповіді наче пішов я на, а коли вона то ми спілкуємося.
Я просто намагаюсь зрозуміти чому вона це робить , і не розумію
психолог онлайн
цитата:
Так ми і розʼїхалися .
Через день зустрілися , гуляли все обсудили хто ми які в нас відносини.
Ігор, доброго вечора. Можливо, ви обговорили не всі нюанси ваших відносин. Ви знаєте, що для дівчини значило проживання з Вашою сестрою, яке руйнувало ваші відносини як пари? Наскільки змінилось її ставлення до Вас після цього періоду? З чим вона боїться стикнутись, якщо ваші відносини будуть розвиватись?
цитата:
Вона просила Вас йти з нею до лікаря?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
Чому кожного дня писати, якщо «вже крапка»
Це не до психологів. Це до дівчини. Я, наприклад, з Вашою дівчиною не знайомий, її не спострігав, аби робити якісь висновки. Тому
цитата:
Зараз написала що в неї стрес депресія піде лікар
Також варто собі поставити питання, чому я веду себе так, як веду? Чому досі не зустрівся з нею, не пересвідчився в тому, що дівчина адекватна, а не впливає на неї хворобливий стан?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354290 для Тетяна Штапова
Ні не просила
психолог онлайн
А зачем с сестрой жили?
Я бы предложила вам вначале подождать, пока девушка сходит к врачу и узнать диагноз, если будет. А исходя из этого уже думать, что и как дальше. Потому что если и правда депрессия или что-то подобное, то ждать сильно логичных действий сейчас и срочно торопить ее с решением не стоит. Возможно, начав пить препараты, ситуация изменится и вы сможете более толково поговорить и обсудить ваши отношения
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Ні не просила
В такому випадку можете дізнатись, чи хоче дівчина, щоб Ви йшли з нею до лікаря.
цитата:
Чому кожного дня писати, якщо «вже крапка»
Краще запитати у самої дівчини, чому вона це робить, після того, як вона сходить до лікаря, і можливо, пройде курс лікування. Ви від неї вимагаєте чіткої відповіді щодо ваших відносин, а вона її може не знати. Вони вже не будуть такими, якими були до проживання з вами сестри та до переїзду дівчини в окрему квартиру. В якому напрямку вони будуть змінюватись, залежить від вас обох.
Можливо, Вам буде потрібно навчитись витримувати невизначеність, якщо курс лікування буде тривалим. А можливо, говорити на неприємні для вас обох теми, щоб виявити, що між вами відбувається. Багато чого залежить від того, наскільки цінними для Вас є ці відносини, чи готові Ви проходити разом з дівчиною через складний період.
Відредаговано автором 07-11-2023 00:08:36
Доповнення від автора
Я от просто намагаючь зрозуміти навіщо вона зараз постійно пише і т.д мені , так ніби нічого не сталося
Я не розумію цього взагалі
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ігор, співчуваю вашій невизначеності та розгубленості. Тут ваше питання більше про неї, а мені б хотілось б зрозуміти про Вас. Як ви переживаєте переїзд та самотність зараз? Що ви відчуваєте, коли є така амбівалентність - залиш мене і давай зустрінемось? Це розщеплює всі ваші старання, бо це взаємовиключаючі посили. У вас теж є купа переживань, але ви чомусь повністю в своїй дівчині. Можливо цей час відчути відстань і зрозуміти себе потрібен і Вам. Бо ви одразу хочете зрозуміти дівчину.
З природу вашої дівчини, то погоджуюсь, що в неі скоріш депресивний стан, який потребує допомоги. Але ви її хлопець, не лікар, не батько і не можете брати на себе всю відповідальність та провину за її стан. Кожен раз питайте прямо: «Чим я можу допомогти?». Не вигадуйте мелодію по звукам.
Бажаю Вам обом пережити ці складнощі та знайти спільну мову та взаєморозуміння себе та один одного!
Відредаговано автором 07-11-2023 13:06:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354305 для Алла Володимирівна
Та як відчуваю себе , незрозуміло .
В один момент хочеться послати все , потім думаю що готовий почекати , потім поговорити і так по кругу.
Сьогодні наприклад дізнався що вона не носить помолвочне кольцо. І думаю та пішло воно все , все так все , потім знову думаю добре почекаю підтримаю поговоримо
психолог онлайн
Ви відчуваєте, що Вас кидають? І можливо вже був такий досвід у минулому?
В мене ціла палітра почуттів на ваш текст. Спочатку відчувається агресія на її агресію, потім відчай, страх і знову надія, що можна щось змінити.
Можливо у дівчини було дуже багато накопленої агресії до вас, яку вона вчасно не висловила і тепер відіграє цими качелями. 2,5 роки це вже період певної кризи, коли стосунки мають перейти на інший рівень і вона певно чекала і вже не витерпіла і тому її реакція на розрив. Треба цей клубок мовчазної агресії розплутати, можливо навіть не вам, а її психологу. Бо будуть і претензії і пред’яви, вам може то бути нестерпним.
Я думаю за що можна триматись зараз. Ви пережили за 2,5 роки багато чого і були разом. Чи є у вас любов та цінність один одного окрім злості, образ та розчарувань?
Відредаговано автором 07-11-2023 13:16:00
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354307 для Алла Володимирівна
Так є
Я не відчуваю ні злості ні образи ,
Так відчуваю надію , бо в моїй голові не вяжеться що спочатку розрив і через 20 годин повідомлення «ти що не хочеш спілкуватися»
З її сторони іде таке спілкування ну наче ми просто зараз знаходимось далеко друг від друга і не можемо бачитись , звичайно без там всяких «люблю» «скучила», але все інше наче все ок, нічого не сталося
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354307 для Алла Володимирівна
От як дівчина і психолог , чи є пояснення діям коли спочатку кажуть давай бачитись рідше і через 13 годин пропонують зустрітися, коли пропонують все завершити і потім починають кожного дня писати наче нічого і не сталося ?
Я це можу пояснити тільки так що вона не бажає робити крок першою і пропонувати зустріч, або я так хочу це бачити .
Просто логіка в цих діях не простежується, вони абсолютно не послідовні .
Але знову ж таки якщо все так як думаю я, то навіщо знімати каблучку , значить я помиляюсь
психолог онлайн
Це маніпуляції, за якими стоять якісь її потреби. Я не знаю вашої дівчини. Поведінка дівчини - це іі гра, ви в неі граєте і мене запрошуєте. Я як жінка, відповідаю за свої почуття та потреби і кажу своєму чоловікові, що хочу. Якщо мене заносить, то мій чоловік з’являється і каже мені про свої почуття. Стосунки ж для обох людей. Але тут не моя історія і тому мій досвід не сильно сумісний з вашим.
Ви хочете її зрозуміти, а де та грань що ви хочете і як ви бачите стосунки? Ваша дівчина робить болючі для вас речі і ви далі це приймаєте…
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354314 для Алла Володимирівна
І як діяти в такому випадку ?
психолог онлайн
Ви хочете щоб я вирішила ваше питання, на всі мої відповіді ви ставите нові. Але відповіді це лише орієнтири, а ситуація потребує вашої відповідальності, а не моєї.
Раджу попрацювати з психологом!
Відредаговано автором 07-11-2023 15:04:16
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354316 для Алла Володимирівна
Це ж те саме повідомлення
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354316 для Алла Володимирівна
Та ні, я не хочу щоб вирішили мої питання,
Просто хочу зрозуміти хоч щось
психолог онлайн
Ви зможете розуміти іншого пропорційно розумінню себе. Тут питання в накопичених емоціях в ваших стосунках, які треба пережити і вам і вашій дівчині.
Бажаю отримати те, що Вам потрібно ❤🙏
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354314 для Алла Володимирівна
А можете пояснити з приводу маніпуляцій ?
психолог онлайн
Бажаю отримати те, що Вам потрібно ❤🙏
Доповнення від автора
Ще хочу Додати
В той день коли вона написала «все крапка»
Я її зустрів з роботи, і все було дуже добре , поки я не почав виясняти відносини , і ввечері вже коли вона писала що вже це кінець вона сказал «якби не твої сьогоднішні напосідання то цієї б розмови не було»
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354326 для Алла Володимирівна
Це ж попереднє повідомлення
психолог онлайн
Понять другого человека никогда невозможно до конца. Тем более, повторюсь, возможно девушка в депрессии или еще с каким-то диагнозом. А вот разобраться в себе и понять, где ваши границы, что вы готовы терпеть и как долго, а что нет, какие переживания есть и как с ними справляться это вам по силам. И это запрос на работу с психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354330 для Валентина Михайловна
А з особистого досвіду , про що свідчать її дії?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Не знает этого никто, кроме самой девушки.
Попытка докопаться до причин поведения другого говорит про ваш страх принятия решения, про сложность разобраться со своими чувствами и желание контроля. Потому что нет контроля значит неопределенность, а ее вы не можете вынести и принять решение тоже не можете. Поэтому вас с собой бы разобраться, а причины поведения девушки уже не так важны
психолог онлайн
цитата:
Цікаво, як Ви зрозуміли для себе слова дівчини?
До яких висновків дійшли, покладаючись на свої власні почуття, уявлення, досвід?
На Вашу думку, чого Вам бракує, аби самостійно, без запиту про допомогу до інших людей, розібратись в реальній картині відносин і на цій основі визначитись з подальшими діями?
Запитання на подумати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354351 для Владимир Анатольевич
Так і зрозумів напряму , якби не почав виясняти відносини точне сталося б цієї розмови. Чому я так думаю , тому що вона сама йшла на контакт без моєї ініціатив
Дійшов до висновків що треба почекати і потім говорити , але поки не уявляю цієї розмови
Не виситачає мені розуміння її дій
психолог онлайн
цитата:
Раджу поважати власні рішення і триматись їх.
Також зі своїми хитаннями корисно було б розібратись в індивідуальній співпраці з психологом. Навряд чи ця особливість характеру допомагає в житті.