Як легше пережити розрив стосунків?
три роки була в стосунках з хлопцем, через війну останній рік на відстані, розумію, що в нас немає майбутнього, та і я не хочу бути з ним, але здається вже звичка спілкуватися, спілкування звелося до мінімуму в переписці, не можу зібратися з думками і сказати про все, намагалася починати, але він думає що це я провокую на сварку, боюсь що не зможу без спілкування з ним, не знаю що робити далі
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Здравствуйте!
Есть ли у Вас сомнения? Иначе когда есть ощущение четкого нет, тогда и решение происходит быстро, ничего не удерживает, а какие мысли останавливаю Вас?
психолог онлайн
Доброго дня!
Поясніть, якщо зможете. Щось в моїй голові не сходиться, як при наявності ось цього
цитата:
розумію, що в нас немає майбутнього, та і я не хочу бути з ним
виник такий страх
цитата:
боюсь що не зможу без спілкування з ним
?
Навіщо спілкуватись, якщо НЕ ХОЧЕТЕ бути з хлопцем?
цитата:
не можу зібратися з думками і сказати про все
Про що, власне, не наважуєтесь сказати? Та й сказати, з якою метою? Що це Вам дасть?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Расставание, даже если есть понимание, что дальше вместе быть не хочется, это все равно утрата - привычного чего-то, что было, утрата надежд на счастливые отношения. Это часто страх одиночества, переживание разочарования.
Любую утрату нужно прожить и для этого нужно время и поддержка, возможность выговориться.
Если нет среди близких или друзей того, кто выслушает, не обесценит, то можно обратиться к психологу и разобраться в том, что с вами происходит, прожить переживания и это поможет отпустить отношения и жить спокойно дальше.