Мені здається в мене дипресія
Я навчаюсь, і останні два роки почала помічати поступове погіршення свого стану, в мене зовсім немає бажання гуляти з людьми, спілкуватися, чи проводити з кимось час, звісно я це роблю для підтримання соціальних контактів, але з кожним разом після прогулянки чи спілкування протягом довгого часу мені потрібно відновлювати свої сили, на навчання я ходжу і з останніх сил які можу зібрати вчу теми перед дедлайнами, і скільки б не повторювала оні й ті самі теми все наче забуваю на здачі можу просто розгубитися і хочеться плакати, бо вклала в це все що могла, коли тільки почалась повномасштабна війна мені було легше, здавалося що ось ось і буде останній день, це навіть давало мені сил і змогу рухатися далі, але чим далі тим важче, в мене немає апетиту але я постійно хочу їсти, зовсім не шлунком, я постійно втомлена, хочу спати, і скільки б не спала не можу від цього позбавитись, зайняття спортом не допомагають, я не маю сил їх виконувати, таке відчуття наче не живу, а існую, порекомендуйте що зробити
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Уляна Іванівна Казмірчук
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Дуже рекомендую звернутися до лікаря-психіатра у психоневрологічний диспансер свого населеного пункта або області. При собі треба мати паспорт, щоб зробити в реєстратурі картку. Напрямок від сімейного лікаря до психіатра не потрібен, можна йти без нього. Вас там розпитають про загальне фізичне та психологічне самопочуття, зададуть уточнюючі питання щодо Вашого ментального стану, за необхідності дадуть пройти певні психологічні тести, поставлять діагноз і дадуть рецепт на медикаменти. Також можуть дати напрямок на додаткові обстеження (ЕЕГ, аналіз крові на гормони щитовидки), щоб отримати більше інформації про Ваш стан.
Скоріш за все, це будуть антидепресанти. Антидепресанти допомагають налагодити обмін серотоніну в мозку, бо нейробіологічна природа розладу - це те, що серотонін занадто швидко "тікає" з синапсів нейронів, не затримується на них, а медикаменти допомагають уповільнити цей процес. Вони мають накопичувальний ефект, тому покращення Ви відчуєте не одразу, а через пару місяців після початку, тоді як саме лікування буде довготривалим.
Також дуже рекомендую, за можливістю, звернутися до психотерапевта або психолога (паралельно зі зверненням до лікаря), щоб опрацювати свої психологічні проблеми. Бо зовнішні негаразди і внутрішні конфлікти, які є у людини, виснажують її психічний ресурс і призводять до депресії. А психотерапія допомагає ці конфлікти розплутати і мінімізувати шкоду від тих життєвих обставин, на які ми повпливати не можемо.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня. Дуже добре, що звертаєтеся по допомогу. Життя у війні не легкий процес, наповнений тривогою, страхом і нестабільністю. Стан, який ви описали схожий на депресію, а також може свідчити про гормональний дисбаланс, що підсилює ваші переживання. Я підтримую колегу, про звернення до психіатра, і при потребі вас скерують до ендокринолога. Ви написали, що цей стан у вас вже два роки, тому організм і психіка виснажені, ви довго справлялися власними ресурсами. Призначення антидепресантів стабілізує стан і зʼявляться ресурси для роботи в психотерапії. Вже пізніше можна буде досліджувати що сталося перед двома роками, ваші життєві стратегії, способи якими ви обходитеся з собою…
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго ранку!
цитата:
МЕНІ ЗДАЄТЬСЯ В МЕНЕ ДИПРЕСІЯ
Прийміть мої слова співчуття та підтримки.
Описаний Вами стан, дійсно, схожий на депресивний. Але остаточно має визначитись лікар - психіатр, психоневролог, клінічний психолог. Тому варто не гаяти час і звернутись до спеціаліста. Вам обов'язково допоможуть.
Ще прошу Вас пояснити. Що мали на увазі, коли писали ось це
цитата:
коли тільки почалась повномасштабна війна мені було легше, здавалося що ось ось і буде останній день, це навіть давало мені сил і змогу рухатися далі
?
Яким чином початок війни призвів до полегшення?
Останній день - це про що?
цитата:
Я навчаюсь, і останні два роки почала помічати поступове погіршення свого стану
Скажіть, будь ласка, чим, окрім навчання, наповнене Ваше життя?
Відредаговано автором 03-11-2023 10:42:58