Невизначеність чоловіка по відношенню до мене
Добрий вечір. Мені дуже потрібна консультація по моїй ситуації. З чоловіком знайомі близько 10 років, обом по 40, розлучені. Періодично зустрічаємось у нього, тому що я проживаю з дитиною, а він сам. Виглядає це так - він телефонує і заїжджає за мною, я намагалась ініціативу від себе проявляти, але він щоразу був зайнятий. За цей час у нього були стосунки рік, то протягом року, коли він жив з іншою дівчиною, ми не зустрічалися. У мене також були стосунки, під час яких у нас також була пауза. Але ми постійно повертаємось один до одного. Точніше ініціатива йде від нього, а я її завжди підтримую. Під час інших стосунків, його чи моїх, ми дізнавались про них із соціальних мереж, а не обговорювали, що з'явилась інша дівчина у нього чи чоловік у мене. На даний час кілька місяців ми зустрічаємося у нього, досить часто. Маю ключі від його помешкання, може піти на роботу, залишити мене саму, але не пропонує з'їхатись (моя дитина вже доросла і самостійна). Не пропонує навіть мінімум моїх особистих речей залишити, а це мені дуже не зручно. З друзями категорично не знайомить, може вранці залишити мене у себе вдома і піти до своїх друзів. В його плани життя входить народження дитини, про що неодноразово казав, на що я відповідала якщо так станеться, то буду народжувати. Моє питання в наступному, якою має бути моя поведінка щоб почати жити разом? Чи варто говорити з ним про це? Тому що вся ініціатива повністю на ньому. Моя ініціатива ним не сприймається і не приймається. Чомусь дуже не хочу цієї розмови починати, знаю, що правильно щоб він почав. Дякую за можливість почути думку психологів.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Чомусь дуже не хочу цієї розмови починати, знаю, що правильно щоб він почав.
Беручи до увагу його поведінку і ставлення до Вас
цитата:
я намагалась ініціативу від себе проявляти, але він щоразу був зайнятий
цитата:
може піти на роботу, залишити мене саму, але не пропонує з'їхатись
цитата:
Не пропонує навіть мінімум моїх особистих речей залишити
цитата:
З друзями категорично не знайомить, може вранці залишити мене у себе вдома і піти до своїх друзів.
, можете і не дочекатись.
Напевно, Ви в курсі, що кого більше турбує, той і проявляє ініціативу. А кого все влаштовує, він мовчить або уникає принципового діалогу.
цитата:
Моє питання в наступному, якою має бути моя поведінка щоб почати жити разом?
Дивна річ - що кардинально змінить проживання разом??? Це ж зовнішній аспект, який може зовсім не відображати зміст стосунків. Чоловік може в подальшому так само, як і зараз, використовувати Вас, коли йому потрібно, не знайомити з друзями, ставитись байдуже тощо.
Натомість варто усвідомити, що справа не в ньому, а в Вас. У Вашій схильності тягнутись до чоловіка такого типу(!) Ймовірно, щось з Вашою самооцінкою сталося. Тримаєтесь за того, кому Ви не дуже потрібні. В кого особливих почуттів до Вас нема. Тобто це про залежність... від страху, що іншого - люблячого, зацікавленого у здорових взаєминах з Вами вже не зустрінете. І тому звичним образом погоджуєтесь хоч на щось, аби уникнути самоти.
цитата:
Чи варто говорити з ним про це?
Варто спочатку з собою розібратись, про що говорити. І навіщо.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
"Я намагалась ініціативу від себе проявляти, але він щоразу був зайнятий.:
---
"не пропонує з'їхатись"
---
"Точніше ініціатива йде від нього, а я її завжди підтримую:
---
"не пропонує навіть мінімум моїх особистих речей залишити, а це мені дуже не зручно.
---
"Тому що вся ініціатива повністю на ньому. Моя ініціатива ним не сприймається і не приймається. Чомусь дуже не хочу цієї розмови починати"
Мабуть тому,що знаєте відповідь. На мою думку, це буде :" мене все влаштовує". А те, що це не влаштовує Вас, його зовсім не хвилює. Бо він завжди робить так, як вважає за потрібне.
Спробуйте відповісти собі максимально чесно на питання , що заважало вам бути разом всі ці 10 років? За такий термін вже точно можливо визначитись в своїх почуттях.
Нажаль, Ваші стосунки- це не про любов зі сторони партнера. Мені здається, що йому дуже зручно з Вами. Ви дійсно хочете жити з людиною, для якої Ви не "кохання всього життя"?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Знаю скажу не приятную инфу для вас... но надо сказать.
Вы в статусе любовницы для него и точка.
А вы же хотите уже большего - замужества, чтоб как муж был.
Он явно этого с вами не планирует... вы для него просто - как женщина с которой приятно проводить ночи.
Больше меня в вашей истории настораживает, вот что...
"В його плани життя входить"
А ваши планы на жизнь где?
Вы как приложение к мужчине... готовы за ним идти... чтоб он сам все решал, сам был инициатором... видимо в сексе он тоже доминант... во всем доминант... вам нравится такой психотип мужчины.
Только вот с таким мужчиной... нужно полностью под него подчинится... и полностью забыть про свою жизнь... ваши интересы будут всегда в минимуме... или вообще игнорится.
Вас так устраивает? Почему не хотите жить своей жизнью??
Был властный отец или мать?? откуда такая полная подстройка под мужчину???
Да бывают разные мужчины и женщины.
Но важно же, чтоб вы друг друга слышали и принимали!
А он вас принимает, только в постели и то тайком... чтоб никто про вас не узнал - не друзья не окружение... вам не обидно???
И не факт, что вы у него не одна... и что там еще нет жены...
Повторяю ваша жизнь где?? зачем так растворяетесь в мужчине?? Где ваши планы на жизнь??
Какие мечты - цели у вас, лично у вас?? ( в независимости от мужчин)
У вас доверия нет в отношениях... вы даже не обсуждаете, если у когото ктото появляется...
( просто принимаете как факт)
Нет доверия, нет психологической близости... о каких серьезных отношениях может идти речь???
Не кормите себя иллюзиями... а то так и будете одна - по факту...
Доповнення від автора
Дякую за відповіді. Маю над чим подумати....
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброго вечора!
Погоджуюсь с колегами: Вас банально використовують в якості коханки. І ставлення до Вас суто прагматичне, егоїстичне, чоловік турбується про свої потреби.
Але ж нас використовувати можуть лише тоді, коли ми погоджуємось на це. Що з Вами НЕ так, що Ви погоджуєтесь на подібні стосунки? Що з самооцінкою та самоцінністю? Що з власними бажаннями та баченням перспектив в житті?
І тут не про подумати, а про особисту роботу з психологом. Думанням ставлення до себе НЕ змінити. Ні в кого ще не вдавалося і Ви не будете виключенням.
Доповнення від автора
Дякую за відповіді. В свій час була робота з психологом з інших моїх питань і питання щодо цього чоловіка трохи зачіпалось. І я тоді зробила висновок, що в такій взаємодії з ним закриваються і мої потреби, зокрема, фізіологічні, спілкування, проведення часу удвох. Якщо мені змінювати ставлення до себе і не погоджуватись на такий формат це означатиме найімовірніше припинення зустрічей. Але в мене інша мета, ще більше зблизитися, а не віддалитися...
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Але в мене інша мета, ще більше зблизитися, а не віддалитися...
В такому разі Ви маєте усвідомлювати наслідки.
психолог онлайн
У вас явная сильная зависимость - от секса с этим мужчиной...
это как от алкоголя зависимость ... тоже очень сильная...кайф получаете с ним и физический, но скорее всего и эмоциональный кайф.
То что он весь такой решительный, доминирует над вами. Вы на это подсели...
(Нужно вам разбираться с психологом - какие мужчины вам нравятся и почему).
Ну и тут уже вам решать. Быть в этой зависимости или нет.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Якщо мені змінювати ставлення до себе і не погоджуватись на такий формат це означатиме найімовірніше припинення зустрічей. Але в мене інша мета, ще більше зблизитися, а не віддалитися...
В такому разі Ви приречені. На патологічні відносини. І на страждання.
Ви, ймовірно, мазохіст? Тоді для більш ефективного отримання болю Вам потрібні рекомендації спеціалістів з садо-мазо-спільноти. На цьому сайті таких поки що, Слава Богу, не спостерігалося.