Що мені робити?
Я жінка 25 років, в мене є син. Зараз зустрічаюся з другом з яким знайома 6 років і чула про стосунки між його колишньою. Я розумію що коли розійдемося я втрачу всіх своїх друзів бо так сталося що всі його друзі мої друзі. І я не розумію чому згодилася на відносини, може тому що боялася бути самою. Моє життя мене зовсім не влаштовує і руйнується як картковий будиночок. Вже втратила роботу і будинок. Одній зараз важко з дитиною але в цих стосунках я дуже втрачаю енергію через часті підколи про які я не можу замовчувати, а він вважає що все добре і це смішно ( я доводжу свої думки він перекручує і робить вигляд ніби я сама себе накрутила ( боюся залишитися самотньою без друзів і половинки, і не готова почати нове життя так як виснажена боротися з життя.. але жити далі не знаю як. Думки постійно про ракету яка може потрапити в будинок і кінець...
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброї ночі. Почніть обирати себе. Можна говорити "ні", якщо щось не подобається. Якщо хлопець не подобається, можна розійтись, навіщо терпіти знущання.
Любов до себе, самооцінка, це обирати те що подобається, йти з звідти де погано. Задовільнити свої потреби, хочеться купити собі щось, берете і купуєте (прикраса, чашка кави, будь що). Це і про великі потреби, і про малі.
Ваше життя в ваших руках, не чекайте когось хто прийде і зробить вас щасливою, робіть це сама.
Виснажена, тому що вибір робите не ви, а за вас.
"Думки постійно про ракету яка може потрапити в будинок і кінець..." Наскільки часто прилітає у ваше місто? Чи є можливість переїхати в більш безпечне місце? Або іншу країну. Тут теж треба зробити вибір, ви шукаєте вихід який влаштує вас, або прийняти ситуацію яка є, і жити далі.
Вам треба працювати з психологом, зверніться на повноцінну консультацію.
психолог онлайн
Доброго ранку.
цитата:
Я розумію що коли розійдемося
- цікаве ствердження. Тобто Ви знаходитесь у відносинах, і вже фантазуєте, що Ви не будете разом.
цитата:
Моє життя мене зовсім не влаштовує
цитата:
боюся залишитися самотньою без друзів і половинки
є щось спільне між цими виразами?
Так складається життя, що ми притягуємо до себе все чого боїмося, хоть свідомо, хоть підсвідомо. Чого Ви боїтеся? Які потреби закривають Ваші друзі та половинка?
цитата:
може тому що боялася бути самою
Я так розумію, це найголовніший страх, який Вами керує на даному етапі життя. І друзі і людина поряд, саме цим і займаються. Закривають потребу - самотності.
Чому не хочете познайомитись сама с собою? Стати цікавою собі?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
через часті підколи про які я не можу замовчувати, а він вважає що все добре і це смішно ( я доводжу свої думки він перекручує і робить вигляд ніби я сама себе накрутила" как Вы считаете он специально это делает, или не понимает, может у него такое восприятие. Какой он человек, что он Вам дает позитивного в отношениях, кроме того, что перекрывает страх одиночества, ито Вы в постоянном напряжении, и с мыслями о том, что "Я розумію що коли розійдемося". Если все же есть это сомнение и неувереность, подумайте, что Вам необходимо сделать для себя и ребенка, когда Вы уйдете, какие еще для Вас варианты событий могут быть?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
цитата:
ЩО МЕНІ РОБИТИ?
Перш, ніж прийде відповідь на це питання, варто поставитись до теперішньої ситуації, як до тимчасової(!) І сказати собі: "все минеться, я знайду вихід!"
На мою думку, цей вихід буде точно не простим - один рух, один крок - і вуаля, вже все в порядку. Доведеться багато чого зрозуміти, відкрити, усвідомити. Наприклад, свій страх самотності, зневіру у власні сили, низьку самооцінку й таке інше.
Проте і цього буде замало, адже відбудова реальної ситуації сама по собі не забезпечує позитивних змін. Вони грунтуються на ДІЯХ, новому досвіду, намаганнях жити інакше, роблячи вибір на свою користь. Не обслуговучи страхи, сумніви і побоювання, а виваженими і виправданими кроками щодо вирішення нагальних бажань і потреб.
От з чого Ви можете почати? За що узятись в першу чергу? Можливо, знайти роботу і потім відчути себе здатною себе і дитину забезпечувати? Більше себе поважати?
цитата:
Одній зараз важко з дитиною але в цих стосунках я дуже втрачаю енергію через часті підколи про які я не можу замовчувати, а він вважає що все добре і це смішно ( я доводжу свої думки він перекручує і робить вигляд ніби я сама себе накрутила (
Коли Вас підколюють, що відчуваєте? Як би хотіли відреагувати, але саме так не вдається?