Що робити в день народження мами яка померла
Завтра день народженя мами яка померла коли мені було 5 років, зараз я в іншій країні і піти на могилу незможу і працюю завтра. Підскажіть варіанти що робити в цей день. Маю на думці запалити свічку дома і написати письмо мамі
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Софія
Дуже сумно, що ви так рано втратили маму і зворушливо, що намагаєтеся тримати з нею звʼязок навіть після стількох років 💔
Я так розумію, ви мали традицію щороку ходити на могилу. А зараз цього зробити не можете, тому потрібно створювати нову традицію.
Оскільки ваша мама померла, то розумно у своїх діях орієнтуватися на себе. Все, що вам буде в нагоді, щоб згадати про маму, віддати їй шану, буде доречно. Тому більше мова йде не що треба, а що хочеться.
Ваша ідея, на мою думку, дуже хороша: запалити свічку і написати лист. Головне, щоб вам було ок.
Також можна приготувати страву, яку любила мама, відвідати місце, яке мама любила чи купити, наприклад, її улюблені квіти.
Думаю, у вас все вийде душевно
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345514 для Соломія Лехіцька
Дякую за відповідь