смерть близкого человека
умер близкий человек к которому я испытывала сильные чувства любви. настолько сильно он засел в моей голове, что просто уже нет сил жить дальше, думаю о нём и не верится, что это произошло на самом деле
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Сочувствую Вашему горю.
Вначале, после потери близкого, всегда не верится в свершившееся - шоковое состояние как бы защищает нашу психику от перегрузки, чтобы мы не сошли с ума. Затем, постепенно, придет боль и осознание потери - это самый сложный период проживания смерти. Желательно, чтобы с Вами в этот период был рядом кто-то из родных или друзей - для поддержки. Поможет прожить горе и психотерапия с психологом. Правда с разрешения родителей, так как Вы - несовершеннолетняя.
психолог онлайн
цитата:
Мені дуже шкода чути про втрату когось, кого ви любили. Це, мабуть, неймовірно важкий час для вас. Важливо пам'ятати, що горе - це особиста подорож, і не існує універсального способу впоратися з ним.
Ось кілька порад, які допоможуть вам пережити цей важкий період:
Дозвольте собі відчувати УСЕ. Цілком нормально відчувати цілу низку емоцій після втрати близької людини. Дозвольте собі пережити ці почуття без осуду та будьте поблажливою до себе.
Зверніться до близького кола людей. Поговоріть з друзями, родиною або подумайте про приєднання до групи підтримки. Поділіться своїми почуттями з людьми, які піклуються про вас, і це допоможе вам почуватися менш самотньою у своєму горі.
Тримайтеся за щасливі спогади. Зосередьтеся на хороших моментах, які ви розділили з коханою людиною. Спогади про радість, яку вони принесли у ваше життя, можуть принести певний комфорт.
Вшануйте пам'ять. Знайдіть спосіб вшанувати пам'ять людини, яку ви втратили, можливо особистий ритуал.
Подбайте про себе. У цей час важливо подбати про своє самопочуття. Переконайтеся, що ви добре харчуєтеся, робите фізичні вправи та знаходите моменти для відпочинку.
Наберіться терпіння. Горе - це процес, який вимагає часу, і у всіх він різний. Дайте собі час, необхідний для зцілення, не змушуючи себе "рухатися далі" занадто швидко.
За потреби зверніться за професійною допомогою. Якщо ви відчуваєте, що ваше горе стає занадто важким для вас, подумайте про те, щоб поговорити з психологом, який допоможе вам розібратися з вашими емоціями і знайти способи впоратися з ними.
Пам'ятайте, що ваші почуття є обґрунтованими і що зцілення від втрати близької людини потребує часу. Зверніться за допомогою, коли вона вам потрібна, і будьте лагідні до себе під час цієї важкої подорожі.
психолог онлайн
Кем были вы рядом с этим человеком ? Так как потерян не только он, а и часть вас которую он олицетворял