Чоловік робить фото-звіти сестрі. Як реагувати?
Чоловік постійно ділиться фотографіями з рідною сестрою: відпочиваємо/купили новий диван/гуляємо з дітьми і т. д. Мене це дуже дратує. По-перше, вважаю, що щастя любить тишу (у його сестри особисте життя не складається), по-друге, у них потім пів години переписка може бути (і от я сижу і відчуваю себе самотньо, мене в цей момент ніби зрадили). Це така прив'язаність до сестри? Чи я ревную? Бо буває, читаю їх переписку (розумію, що маячня). Чоловік пояснює, що просто ділиться з рідною людиною своїм щастям, показує, що в нього гарна сім' я, діти, що сестра - це теж ЙОГО родина, тому він з нею ділиться фото. Мене це напрягає. Як бути??
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Здравствуйте!
Что для Вас ненормального в том, что муж поддерживает такие близкие отношения с сестрой? То,что он делится своей радостью это нормально. Насколько Вы в семье чувствуете себя значимой, как Вы с ним разделяете эмоции.
Вам не хватает от него внимания?
Вы выделили то, что и сестра его семья, это ли Вас напрягает, что есть третий лишний объект, который Вы для себя не принимаете? Тогда это больше похоже на конкуренцию!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344912 для Юлия Витальевна
Я відчуваю себе значущою в сім'ї, коли мені про це кажуть, показують ставленням і т. д. Мій чоловік дарує квіти, і навіть при тій же сестрі постійно в телефонній розмові щось розповідає про мене: "А Таня приготувала таку смакоту", а Таня, те, се... Сестра його на це може відповісти: "Ти й так розкабанів! Куди тобі?? Ви все їсте..." Можливо, тому я її погано сприймаю і недолюблюю (кажу, як є)... Або її фрази: "Таня у вас там як Попелюшка..." (це якесь обезцінення типу?)
Якщо я сприймаю її, як конкурентку, чому так відбувається? Іноді мені здається, що я її сприймаю більше, як загрозу. Своєму сімейному щастю. Бо вона — нещаслива, як жінка. І я це бачу. Скажу більше. Був час, коли ми з нею абсолютно не спілкувалися. Одного разу вона зателефонувала мені по відеозв'язку (бо живе в іншій країні), почала розпитувати за дітей... А потім такі фрази типу: "О, знову в телефонах сидять, я думала, то розвиваюча іграшка в руках" (це такий стьоб), "А ви з мамою віршик вивчили на Новий рік?" (знає, що дитина моя ще не розмовляє толком, навіщо ці питання?)... Після того я зробила висновки і вирішила, що не хочу спілкуватися з людиною, яка мені вселяє думку, що я погана мама і т.д. ( А я реально потім починаю так думати). Тобто я відгородила цю особу, з якою мені не приємно. І знаєте?? Ніби каміння з пліч! Але ось вона приїхала в гості на кілька тижнів до нас. І мене знову накриває. Я її аж ненавиджу. Чоловік це напевно бачить і відчуває. У нас напружені стосунки з ним зараз, коли вона в нас вдома. А я не можу крізь їй зуби посміхатися. Скажу ще одне: після спілкування з нею у мене мабуть падає самооцінка, здається, що не так живу, не так роблю, не правильно виховуюю дітей і т.д. Це все не прямо, а опосередковано "вливається" в мій мозок. Та і чоловік, бачу, ведеться. Починає лізти до нашої 3-річної дитини з запитаннями: скільки тобі років? давай букви вчити... (і я розумію, що це сестра його підстьобнула). Я ж вважаю, що ми самі розберемося! Серджуся потім. Розумієте?? А тут ще фото-звіти... При тому, що я й так вважаю, що сестра чоловіка багато на себе бере... Можливо погано виставлені кордони сім'ї? Але тут потрібні зусилля обох: і мене , і чоловіка.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку, Аля!
цитата:
Я ж вважаю, що ми самі розберемося! Серджуся потім. Розумієте?? А тут ще фото-звіти... При тому, що я й так вважаю, що сестра чоловіка багато на себе бере... Можливо погано виставлені кордони сім'ї? Але тут потрібні зусилля обох: і мене , і чоловіка.
Ви все правильно підмічаєте. Це все має місце. Проте вплив сестри може бути вкрай обмеженим в разі, коли ви впевнені в собі, а її присутність не призводить до падіння самооцінки. Коли ви вмієте реагувати одразу в моменті "тут і зараз", висловлюючи відкрито свої думки і почуття у зв'язку з її поведінкою. Коли не боїтесь напруження і можливого конфлікту. Повірте - сестра чоловіка одразу відчує вашу нову налаштованість.
Така ваша позиція і буде насправді позначенням як ваших особистих психологічних кордонів, так і кордонів сім'ї.
Щодо фотозвітів чоловіка, то, вважаю, що він намагається (як вміє) "лікувати" сестрину невлаштованість в особистому житті. Напевно, межа між родинними стосунками і його прагненням розмита через хибну точку зору, мовляв, він зобов'язаний з нею усим ділитись.
Я б радив вам узяти кілька консультацій індивідуально, аби розставити для себе усі крапки над "і", а також віднайти шляхи налагодження порозуміння з чоловіком щодо вище зазначених питань.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344938 для Владимир Анатольевич
Яким чином я можу це зробити? Чи можу звернутися до Вас? Скільки коштує консультація? Я просто вперше на цьому сайті...
психолог онлайн
цитата:
Уся необхідна інформація про кожного психолога (умови проведення консультацій, спосіб контакту, вартість) є на цьому сайті в профлі спеціаліста.