Селфхарм в підлітковому віці
Ще 2 роки назад я спробувала селфхарм,бо для мене то було модно...Я робила малесенькі порізи,навіть не болючі і дуже рідко, а потім і зовсім перестала. Зараз мені 14, і я бачу що ця проблема повертається і стає гіршою, я роблю більше порізів, часто плачу та заганяюсь із за своїх невдач що до майбутнього. Це серйозно? Що мені робити якщо я не хочу казати про це мамі? Допоможіть будь ласка.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Добрий день. Зазвичай фізичного болю ми завдаємо собі тоді, коли хочемо заглушити душевний. То чи правильно я розумію, що є певні проблеми, через які ви зараз завдаєте собі ушкодження? Є душевний біль, про який вам треба з кимось поговорити?
Якщо так, то чи є можливість звернутися до психолога вашого навчального закладу?
психолог онлайн
Добрий вечір. Чому не хочете казати про це мамі? Вам потрібна підтримка зараз
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы оставляете себя наедине с своими переживаниями, тяжело и не понятно многое может быть. Пообщайтесь с мамой, Вам необходима поддержка близкого и значимого человека.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336466 для Ярослав Евгеньевич Ляшин
Я навчаюсь вдома, де весь час сама. Єдина подруга з якою я про це могла поговорити знаходиться далеко від мене, шкілььний психолог зовсім не компетентний і з ним немає про що говорити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336468 для Віталія Юріївна Мельник
У мами великі надії на мене,їй і самій зараз не просто. Коли десь заходила мова про суїцид чи щось таке, мама казала ну ти ж в мене сильна,ти не з таких,правда? І я просто не можу їі про це нічого сказати. Одного дня вона побачила мої порізи,але я набрехала і вона повірила,я не можу їй про це говорити, цей форум все що в мене є.
психолог онлайн
Цей форум, на жаль, не може бути вашим всим, бо вас не можна консультувати без згоди батьків.
Я розумію, що ви переживаєте за маму, але саме мама несе за ваше життя та здоров'я відповідальність. Йдіть до мами і кажіть, що вам потрібна допомога психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336474 для Віталія Юріївна Мельник
дякую вам
психолог онлайн
Бережіть себе!
психолог онлайн
цитата:
Це серйозно? Що мені робити якщо я не хочу казати про це мамі
Вам нужна помощь врача, а не психолога.
Так как суицидальные мысли и самоповреждающее поведение обычно являются симптомами заболевания.
Вам надо рассказать все маме и вместе с ней обратиться в психоневрологический диспансер.
цитата:
я не можу їй про це говорити, цей форум все що в мене є
Психологи не имеют права консультировать Вас без согласия Ваших родителей.
И в случае заболевания вначале должно быть медикаментозное лечение, а уже потом - индивидуальная психотерапия с психологом.