Складно в стосунках
Добрий день! Моя проблема полягає в тому, що я перебуваю в стосунках, в яких не відчуваю себе комфортно. Але разом з тим завершити теж не можу. Це перше усвідомлене кохання і я хочу часто бачитись, спілкуватись, але не отримую зворотнього зв‘язку. В мене враження, що я нав‘язуюсь і підтримки від партнера не отримую. Це схоже на емоційні гойдалки, де позитивні моменти перекреслюються негативними. Чому мені не вистачає сил, щоб завершити стосунки?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
ДОброго часу доби!
цитата:
Чому мені не вистачає сил, щоб завершити стосунки?
Скоріш за все через ось це:
цитата:
Це перше усвідомлене кохання
Перше кохання\стосунки завши романтизоване та майже кожне закінчується драмою. Скоріш за все що має місце емоційна залежність від партнера.
Як довго Ви у стосунках?
Якого роду стосунки?
Так було з самого початку, чи такий перебіг взаємовідносин почався пізніше? Через який час?
Доповнення від автора
У стосунках майже рік. Мені здається, що люблю лише я. З самого початку були, здавалось би, безневинні жарти про вагу, потім було ігнорування, через деякий час спілкування відновлювалось. Це нагадує емоційні гойдалки. Я розумію, що перспективи немає і виню себе в цьому.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329792 для Наталия Павловна Венглинская
психолог онлайн
Так це емоційні гойдалки. Але поки Ви себе звинувачуєте - Ви не зрушите з місця. Вина як кайдани, вона буде тримати Вас біля себе. То перше з чим має сенс розібратися - це саме з цим відношенням до себе.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Чому мені не вистачає сил, щоб завершити стосунки?
Очевидно, що сили, які тримають у стосунках, набагото сильніше гідності і поваги до себе. У здорових стосунках обов'язково присутня взаємність, інакше вони називались би не здоровими(!) А у вас із взаємністю що ...
Кажучи, які це сили, маю на увазі цілий комплекс поглядів, установок, почуттів, цінностей, самооцінки й таке інше.
Вважаю, насамперед, ключову роль відіграють почуття і емоції. Напевно, у цих відносинах відчуваєте щось звичне для себе з того, що відчували в дитинстві від рідних та близьких людей. Спробуєте пригадати, що саме?..
Може підсвідомо впливати запозичена модель Вашої сім'ї. Не берусь стверджувати, проте діти зазвичай успадковують модель стосунків між батьками, наприклад, мама була залежною від батька, вона його любила, а він дозволяв себе любити.
Спробуйте за 100 шкалою оцінити рівень впевненості в собі - ?
Які почуття виникають в разі уявлення образу розірвання стосунків?
Це лише кілька питань, на меті яких спроба провести аналіз ситуації і Вашої позиції особисто.
психолог онлайн
Доброго!
Не можете завершити ці відносини тому що існує якийсь страх, який, скоріш за все, був кимось навя'заний з близького оточення. Бажано його вербально розшифрувати, як він звучить і впливає на Вас.
Це може бути щось на зразок: "Ти нікому не будешь потрібна" або "Ти залишишься сама".
психолог онлайн
цитата:
Чому мені не вистачає сил, щоб завершити стосунки?
Потому что у Вас есть страх остаться без этих отношений (страх потери этого человека и/или страх одиночества).
И вероятно присутствует эмоциональная зависимость, если Вы не уходите из отношений в которых есть
цитата:
емоційні гойдалки
и отсутствует любовь к Вам -
цитата:
Мені здається, що люблю лише я.