Страшно, за наше майбутнє з хлопцем
Доброго дня, ми з хлопцем у стосунках в 1 рік, з‘їхались недавно.Почати жити разом для нас було дуже важко так як ми переїхали з села в місто, і якшо для моїх батьків мене було легко відпустити, то для батьків хлопця це катастрофа.Їм по 60 років і в них свій бізнес, готель, вони на відріз відмовляються від наймання персоналу і в усьому має допомагати їм Андрій (мій хлопець) він у них єдиний персонал.Андрій любить працювати але його нервує шо ним розпоряджаються як річчю.
Коли ми разом в місці (вдається вирватись пожити пару днів там) то його тато або мама з заплаканим голосом надзвонюють до нього, маніпулюють ним всіма можливими способами:
-«Ми старенькі,ти хочеш шоб ми тут взагалі загнули б від роботи»
-«Залишаєш стареньких батьків, ми це все для тебе робили,нам цей бізнес не потрібен»
І акцен шо це все для нього, і вони старенькі.
Недавно тато Андрія оголосив шо іде на війну, тоді ми були в Місті, 1 грудня він їде, і ми мали приїхати в село допомагати його мами кілька тижнів, 30 листопада ми приїхали, питаємо си готовий він в дорогу, вже з сльозами на очах, і тут він каже
-«Та я нікуда не їду ви шо, але Максим має бути дома, ми старі нам треба допомагати»
Він обвів усіх навкруг пальця.
Моє питання полягає в тому,чи правильно є те що ми переїхали?Я не хотіла ніколи жити в селі, але як поступити з такими маніпулятивними батьками?Як їх заспокоїти і шоб вони відпустили Андрія, чи все залежить тільки від нього?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Як їх заспокоїти і шоб вони відпустили Андрія, чи все залежить тільки від нього?
Андрію не подобається відношення до нього, як до персоналу і в той час він переїздить до батьків? Його вибір такий.
Ви говорили про це з ним?
Які плани у вас на майбутнє?
психолог онлайн
Здравствуйте, Юлия!
цитата:
чи правильно є те що ми переїхали?
А у Вас с Андреем был вариант не переезжать?
цитата:
але як поступити з такими маніпулятивними батьками?
Учиться ассертивному поведению и противостоянию манипуляциям.
цитата:
чи все залежить тільки від нього?
А Вы сами как думаете?
психолог онлайн
Юлія, доброго часу доби!
цитата:
чи все залежить тільки від нього?
Так. Відносини з батьками кожен врегульовує сам. Тожд Андрію доведеться з цим самостійно розбиратися, завершити сепарацію та почати жити своє життя.
А от Вам доведеться послухати та зрозуміти себе, на що Ви готові погодитися. Та за рахунок яких власних ресурсів витримувати тиск. А тиск, у Вашій ситуації буде в будь якому випадку, щоб та й як Андрій не вирішив - тиск буде обовязково. Тому варто розібратися в собі, в своїх ресурсах.