Погані відносини з мамою мого хлопця
З хлопцем разом 2 роки і півтора місяці. Йому зараз 34 роки і до 33 років він жив з мамою поки через війну, я і вона не втекли у Німеччину. Раніше я також в них дуже часто була і на ночівлю залишалась бо хотілось частіше з хлопцем проводити час (вони з Києва, а я в Києві працювала) хоча при цьому орендувала кімнату в квартирі. І раніше проблем з його мамою не було, тому що, можливо ми не так часто бачились. Але зараз ми живемо разом в одній квартирі у Німеччині і бачимось частіше. Хлопець залишився в Києві.  У неї дуже важкий характер. І з першого дня як ми залишились на одинці на вокзалі Києва, вона почала зневажати мене, також спорити  ( хоча до цього вона дуже часто сварилася з своїм сином) . Коли ми жили один місяць у Німців, постійно говорила що я роблю не так, і мала якійсь претензії. Потім ми переїхали у квартиру, зараз живемо разом. Чесно кажучи я перестала її сприймати після того як вона почала ось так ставитись до мене( ти не то робиш, не  так робиш, постійно спорить, каже що мене мама погано воспитала)   Стараюсь менше бачитись меньше спілкуватися з нею щоб не конфліктувати. Бо вона завжди негативно настроєна. Але коли починаю відповідати на її наприклад претензії, починає ще більше кричати. Останній раз після того як їй сказала що не хочу з нею говорити і хотіла піти в свою кімнату вона ще більше розкричалася. Я на це не реагувала, і коли я зайшла в кімнату і хотіла закрити  двері, вона добігає з криками '' неблагодарна'' до дверей . Питаючись вломитися в кімнату просунула руку  і кричала '' я тебе зараз вдарю''. Так я її не пускала бо розуміла що воно явно не з добрими намірами доганяла. Я тільки тримала двері, але вона навалилася усією своєю вагою на них тому я не могла закрити до кінця ці двері. І просунувши руку через не закритий пройом між дверима, пробуючи мене дістати  як виявилося пізніше зробила синяки. Спочатку кричала своєму синові що я її вдарила дверима, а потім сказала що ці синяки з'явилися із за моїх рук, як виявилось я її била.  Чужим людям також це розказує. Син звичайно на її стороні і захищає її. А мені моралі з цього приводу читає так наче я в усьому виновата. Злюсь на неї і на нього бо це не справедливо. Як краще поступити в цій ситуації?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Alina, доброго часу доби!
цитата:
Як краще поступити в цій ситуації?
Переїхати і жити окремо.
Ви не переробите іншу людину, у неї вже є своє ставлення до Вас і саме краще що можна зробити - це жити окремо. Тим більше, що хлопець не зайняв позицію нейтралітету.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора, Аліно!
цитата:
Як краще поступити в цій ситуації?
Краще для кого - для себе чи для хлопця і його мами?
Якщо для себе, то варто відповісти на питання, що означає краще особисто в Вашому розумінні. Бо для когось краще за будь-яку ціну перемогти і підкорити суперника. Для іншого - втекти подалі і більше не мати нічого спільного. Для третього ще якось.
Тож, краще для Вас - що означає? Що хотіли б відчувати врешті? Де знаходитись? Які стосунки мати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330333 для Наталия Павловна Венглинская
Я б із задоволенням переїхала , але в Німеччині важко знайти житло. Тому цей варіант відкинула відразу.
На цьому тижні планую їхати в Україну, і ще ми з моїм хлопцем скільки всього планували. Що я спочатку проведу час з ним у нього потім поїдемо до моїх батьків, потім знову до нього. Але після останньої конфлікта з його мамою і після того як вона сказала '' щоб не було твоєї ноги в моїй квартирі'' всі плани рухнули.
Доповнення від автора
Весь час що я тут хотілося відвідати свою сім'ю і не тільки. І три тижні тому вирішила їхати. Це рішення приняла швидко і діяти потрібно було також швидко. Бо скоро свята і багато хто ще хоче відвідати свої родини. Я була зайнята організовуванням поїздки але квитки купляв хлопець. Я його мамі не сказала що збираюся їхати бо була зайнята і ще тому що багато разів вона говорила що я не поїду в Україну бо потім не зможу повернутися в Німеччину. Але він сказав їй що я їду відразу після того як купив мені квитки бо знав що може обідитись. І в тому автобусі залишалися ще вільні місця. Але замість того сказати своєму синові що купи мені також квитки, почала обвиняти його а потім і мене. І останній конфлікт, думаю, був із за цього також
.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330335 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я б хотіла зробити так, щоб нешкодило нашим відносинам. Бо він дуже хороша людина і таких важко знайти хоч і має ще своїх '' тараканів''.
психолог онлайн
цитата:
І можете описати образ того, як будете втілювати свій намір в життя?
Чи передбачає Ваш задум зміну поведінки матері хлопця?
На які зміни готові піти Ви особисто?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
"Але зараз ми живемо разом в одній квартирі у Німеччині і бачимось частіше. Хлопець залишився в Києві. У неї дуже важкий характер. І з першого дня як ми залишились на одинці на вокзалі Києва, вона почала зневажати мене, також спорити ( хоча до цього вона дуже часто сварилася з своїм сином) "
Тобто ви, знаючи про її важкий характер вирішуєте їхати жити з нею до іншої країни? І навіть не приймаючи до уваги її ставлення до сина? На що ви розраховували в той час? Які були очікування з приводу тієї жінки?
Що ви знаєте про свої особисті кордони?
Яка була ваша відповідальність у цих відносинах?
"Злюсь на неї і на нього бо це не справедливо.
Як краще поступити в цій ситуації?"
Найкраще у цій ситуації буде звернутися до психолога, щоб навчитися будувати свої кордони та змінювати своє залежне мислення на здорове.
психолог онлайн
цитата:
Я б хотіла зробити так, щоб нешкодило нашим відносинам.
Для этого Вам надо быть со своим парнем и строить с ним отношения.
А не жить вместе с его мамой.
Если в Германии
цитата:
важко знайти житло
то что мешает Вам переехать в другую страну или вернуться в Украину к парню?
психолог онлайн
Відповідальність за відносини з мамою хлопця - не тільки на Вас, але ще й на хлопці.
Якщо вона настільки деструктивна людина і маніпулятор, то важливо йому це усвідомлювати та робити певні запобіжні заходи задля захисту ваших відносин, які можуть бути нею зруйновані. Нажаль, подібне трапляється доволі часто. І саме через те, що не ставляться кордони і не робляться дії задля психологічного захисту.
Якщо він і далі буде на її стороні, то вашим стосункам - кінець. А судячи з описаного, він психологічно залежний від своєї мами. Тим більше прожив все життя із нею. Тобто і йому вона психіку поламала. Тепер це ж робить і з Вами.
Чи усвідомлює він це?
Взагалі потрібна мінімізація спілкування із нею. І не давати взагалі ніякої важливої інформації ні про себе, ні про свої плани, ні про відносини. Бо обов'язково перекрутить і використає проти вас.