Тривожність
В мене проблема тривожність
Я працюю і боюсь проводити розмови з клієнтами. 15 хвилин тому дзвонив клієнт на мою думку я все правильно розповіла відповіла на питання. Але я відчувала як починається усилене сердцебиття, після дзвінка почала тремтіти, запаморочення, якісь можливо спазми в тілі. В основному після кожного прийому клієнта по телефону або на салоні починається тривога, можливо клієнти помічають це, бо я починаю червоніти, все таки я початківець в цій сфері
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрый день!
А какой Ваш запрос?
И, учитывая Ваш возраст, для дальнейшей работы с психологом необходимо будет согласие родителей.
психолог онлайн
Вітаю!
Вважаю, що Ваша тривожність-це нормальний стан у Вашому віці та на початку професійного шляху. Ви опановуєте нові компетенції у незнайомій сфері, тому Ваше хвилювання цілком зрозуміле. Після набуття відповідного досвіду, хвилювання пройде. Якщо після певного періоду роботи, Ваша тривога не зменшиться, тоді бажано звернутися на індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
цитата:
В мене проблема тривожність
цитата:
Але я відчувала як починається усилене сердцебиття, після дзвінка почала тремтіти, запаморочення, якісь можливо спазми в тілі.
Это похоже на паническую атаку.
И такое состояние может быть симптомом психического расстройства, например - тревожного.
Поэтому Вам надо обратиться к врачу - неврологу и/или психиатру и решить вопрос о необходимости медикаментозного лечения.