Відчуття нереальності
Вітаю! В мене з'явилося відчуття нереальності. Відчуття що я не існую. І так вже десь тиждень. Я в принципі не відчуваю жодних емоцій. Мені не радісно і не сумно, мені ніяк. І світ якийсь повільний і я в ньому теж. І ще мені постійно хочеться спати. І якісь дурні сни сняться. Одночасно здається що я сходжу з розуму. І раніше таке бувало, але якось не так довго. Не розумію чому це знову відбувається
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Здравствуйте! Состояние которое вы описываете похоже на состояние дереализации, и требует консультации врача психиатра и дальнейшей работы с психотерапевтом для исследования причин, из-за которых проявляется данный симптом.
психолог онлайн
Екатерина Владимировна Конивщинская
Доброго вечора, варто звернутися до лікаря психіатра для консультації.
психолог онлайн
Поліна, доброго часу доби!
цитата:
В мене з'явилося відчуття нереальності
Що сталося в Вашому житті тиждень тому?
цитата:
І раніше таке бувало
Коли вперше з Вами таке сталося? Перед цим які події відбулися?
Можливо помічали якусь закономірність у цих приступах?
психолог онлайн
Доброго дня. Такі стани не з'являються без причини. Ліпше було б звернутися за кваліфікаційною допомогою.
психолог онлайн
Вы описываете симптомы психического расстройства.
Поэтому Вам надо обратиться к психиатру для исключения (или подтверждения) заболевания.
Для консультаций и/или индивидуальной работы психолога с Вами необходимо знать, с чем придется работать специалисту - с нормой или патологией.
психолог онлайн
цитата:
Не розумію чому це знову відбувається
Можливо, тимчасово втратили здатність помічати зв'язок між різними подіями та їх наслідками. Тому завдання - дослідити цей механізм, встановити ЯК цей процес відбувається?
Краще за все це зробить фахівець - лікар психотерапевт або психіатр. Рекомендую звернутись.