Бруд
Добрий вечір. Дуже заважає мені жити одна проблема, і я не знаю як з нею справитись. Будь який навіть незамітний бруд мені мішає, мене тошнить , коли навіть одна смітника є . Але треба якось з тим жити, тому що бруд всюди , особливо коли я живеш в селі.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Анна Автондилова
Виталий Викторович Бондарчук
Здравствуйте!
В вас есть хорошее качество - чистоплотность.
Но когда от мусора тошнит, и он вам мешает, тогда это точно проблема.
Предположу, что такое отношение к грязи может быть из-за сильной тревоги и желании контролировать хоть что-то в своей жизни.
Для того, чтобы помочь вам разобраться необходимо чуть больше информации.
Как давно вы заметили свою проблему? Какие чувства вы чаще всего испытываете?
В какой семье вы росли? Какие отношения у вас родителями?
Чем вы занимаетесь в жизни, кроме того, что замечаете везде грязь?
Есть ли у вас увлечения?
Что вас радует в жизни?
Доповнення від автора
Вже дуже багато років. Я відчуваю таку неприязнь в душі , неможу їсти. Особливо коли холодно я ще більше замічаю цей бруд. В сім’ї стосунки нейтральні завжди були. Я малюю.
Мене радує ідеальна чистота, музика , малювання.
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Здрастуйте, Іра.
Чи відчуваєте ви тривогу, перед тим, як відчуваєте неприязнь і тошноту від бруду?
Доповнення від автора
Здраствуйте. Не завжди , неприязнь я відчуваю постійно. Я навіть коли на одязі якась смітника більше неможу його носити скільки вже себе не заставляла
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
цитата:
Будь який навіть незамітний бруд мені мішає, мене тошнить , коли навіть одна смітника є . Але треба якось з тим жити, тому що бруд всюди , особливо коли я живеш в селі.
Як ви справлялися раніше й зараз із брезглівостю? Який ступінь чистоти вам необхідний, щоб почуватися спокійно? Неприємні відчуття є тільки в межах будинку чи поза домом теж, в гостях у когось, наприклад?
Доповнення від автора
В будинку і біля дому теж. Потрібно напевне ідеальної чистоти, але це неможливо. Чи можливо побороти якось таку брезгливість?
психолог онлайн
Брезглівость, огида в деякій мірі нам потрібні і корисні, повністю позбавлятися цих почуттів не варто. Проблемою є коли прагнення до чистоти перетворюється на одержимість, коли думки сконцентровані тільки на наведенні порядку, з'являються щодня, і ви довго фокусуєтесь на них, при цьому цей процес супроводжується певними діями - прибираєте наприклад постійно. Якщо від цього страждає якість вашого життя, ваші відносини, звичайно має сенс із цим працювати з психологом індивідуально, виявити причини та змінити мислення та поведінкові установки, що лежать в основі психологічних проблем.
психолог онлайн
Альона Олегівна Жицька
цитата:
Чи можливо побороти якось таку брезгливість?
Это можно сделать с помощью индивидуальной работы с психологом.
Но вначале Вам надо обратиться к врачу, чтобы исключить заболевание, при котором будет требоваться медикаментозное лечение.
психолог онлайн
цитата:
Чи можливо побороти якось таку брезгливість?
Звичайно, можливо, Іро!
цитата:
Будь який навіть незамітний бруд мені мішає, мене тошнить , коли навіть одна смітника є .
На символічному рівні бруд сприймається як те, чого Ви хотіли б позбавитись у своєму житті(!) Власне, до бруду усе звелось. Свідомість витіснила очевидні речі і "переодягнула" їх у лічину бруду. Це такий спосіб абстрагуватись від реальності і необхідності робити вибір, який часто-густо робити неприємно, а іноді, здається, що взагалі неможливо.
Отже, симптом несе в собі послання, що людина якось косо-криво обходиться зі своїми бажаннями та почуттями.
Тому варто йти в терапію. Індивідуально з психологом, який знається на символізмі, розбиратись з Вашим звичним стилем життя і способами обходити актуальні проблеми.
Якби не ця Ваша особливість, що б Ви хотіли змінити в своєму сьогоденні?
психолог онлайн
цитата:
Добрий вечір. Дуже заважає мені жити одна проблема, і я не знаю як з нею справитись. Будь який навіть незамітний бруд мені мішає, мене тошнить , коли навіть одна смітника є .
Доброго вечора, це дійсно не дуже добре, зверніться до лікаря психотерапевта.