Мій хлопець ріже себе через мене
Доброго вечора!
Я з 14 років доволі часто і систематично ріжу себе. Рік назад вступила у відносини з хлопцем 24х років. На мій погляд, до початку відносин він був достатньо психологічно стабільний, спокійний та жив у гармонії з собою. Наші відносини достатньо неспокійні, часто трапляються сварки, окрім цього я достатньо часто маніпулюю суїцидом. Крайній раз, коли ми сварились - я змусила його дивитись на те як я себе ріжу. Я відправляла фото кожного нового порізу. Він намагався мене зупинити, залякуючи тим, що розповість про все це моїй мамі. Мені було байдуже на ці погрози. Через деякий час він відправив мені фото свого порізу. Він був достатньо немаленький, там було багато крові. Ще якийсь час я продовжувала таку свою неадекватну поведінку, але потім до мене різко дійшло, що за рік відносин я буквально довела людину до самопошкодження. Знаючи свого хлопця достатньо добре, я думала що він ніколи в житті такого не зробить. Він - це остання людина, яка могла б навмисно себе пошкоджувати. Але він це зробив. Я не так давно почала ходити до психотерапевта, але ми наразі на етапі знайомства, і він наврядчи вирішить цю проблему негайно. А мені хочеться розібратись із цим якомога скоріше. Я розумію що деякі риси мого характеру псують не лише моє життя, але і життя моєї коханої людини. На емоціях я можу робити жахливі речі. Окрім цього в мене великі проблеми з контролем гніву(ймовірніше за все в мене прл). Мені хотілося б знати яка ймовірність того, що мій хлопець продовжить себе різати. Чи буде краще, якщо ми розійдемося? Чи є якесь швідке і універсальне рішення моєї проблеми з контролем емоцій?
Питання від: ; Вік: 18
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день!
Ви велика молодець, що почали роботу з психотерапевтом, це перший крок, але ви праві, швидкого результату не буде. Думаю ви і самі знаєте, що ваші стосунки проблематичні, цей момент також важливо пропрацювати зі спеціалістом та вашим партнером.
Якщо ваш хлопець дійсно живе в гармонії з собою й є психологічно стабільним, то навіть після такої дії як самопошкодження, це не має змінитися, адже селфхарм це перш за все емоційний вибух через внутрішні психологічні проблеми, якщо їх немає, то і шкодити собі нема за чим. В нього ж була інша мотивація, зупинити вас та врятувати. Чи не думали ви поговорити з ним про це відверто? Розповісти що ви обидва відчуваєте та що плануєте з цим робити? Тоді разом ви і знайдете відповідь на своє запитання
психолог онлайн
Аліна Юріївна Ярова
Добрий вечір, Тоня. Прекрасно, що ви почали терапію, бо ваш запит точно на індивідуальну роботу з рекомендацією консультації у психіатра.
Ви пишите, що у переписці хочете вирішити швидко ваше питання, як я зрозуміла. Але ваше питання потребує дослідження і ви це розумієте.
Жоден психолог вам не дасть поради чи залишатися у стосунках з хлопцем. Вам варто говорити про цю ситуацію з вашим хлопцем і терапевтом.
психолог онлайн
цитата:
Мені хотілося б знати яка ймовірність того, що мій хлопець продовжить себе різати.
Самоповреждающее поведение является симптомом психического расстройства, при котором надо обращаться к врачу и проходить медикаментозное лечение.
Если Ваш парень использует порезы не в качестве манипуляции, тогда ему также надо посетить психиатра, как и Вам.
цитата:
Чи буде краще, якщо ми розійдемося?
Люди с психическими заболеваниями в состоянии устроить свою личную жизнь, если будут лечиться и находиться в стойкой ремиссии.
цитата:
Чи є якесь швідке і універсальне рішення моєї проблеми з контролем емоцій?
В Вашем случае быстрого способа решения проблемы не существует.
Особенно, если это
цитата:
прл
Нужно будет наблюдаться у психиатра, выполнять его рекомендации и проходить длительную психотерапию.
Однако, сложность заключается в том, что обычно люди с ПРЛ не в состоянии удержаться в психотерапии.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Психічно здорову людину неможливо шантажувати суіцидом. Якби ваш хлопець був "психічно стабільний", він вибрав би інший шлях впливу на Вас.
На мою думку, роблячі собі порізи, ваш хлопець хотів показати вам як це, коли кохана людина шкодить собі. Але далі "щось пішло не так". І це "не так"-вже його особистісні проблеми. Своєю поведінкою Ви "розбудили" в ньому його психічні негаразди. Подібне притягло подібне.
Побудувати здорові стосунки можливо коли обидва партнери здорові. Якщо Ваш хлопець також звернеться за допомогою, у ваших стосунків цілком можливе майбутнє.