Як кохання триває 4 роки
Чотири роки тому, мені було мені було 17 років без кілька місяців 18 На той менент перебувала у стосунках перше кохання, так я ще нікого не любила і здається не люблю( Під час стосунків батьки завжди казали що ми не пара, я часто плакала та так склалась що хлопець запропонував розійтись я погодилась, після цього ця людина живе у моїй голові, я сумувала, плакала, писала йому що хочу все повернути, і навіть після того як мене відкинули сказали що «я шкодую що був з тобою» я все кохала Мені і досі сняться сни із цією людиною, вони такі реальні що після них ще кілька днів потрібно відходити( і це пройшло 4 роки Нещодавно на урочистій події був і він і я Мої почуття знову нахлинули мене, він був не сам і я бачила як він дивився на ту дівчина поряд яка була з ним. Колись він дивисся так на мене Мені хотілось плакати але я не подала вигляду і робила вигляд що все добре( Я все сумую, хочу хоть на мить повернути Але людина яка клялась у любові навіть в очі мені не дивиться я стала для нього ворогом, я не розумію чому і як людина може всі 2 роки життя вичеркнути і жити далі ? Я кожен день задаю собі питання як забуть? Що зробити ? Як позбутись цього тягаря ? Я стараюсь не відвідувати місця де може бути він, не спілкуватись із спільними знайомими, видалила всі фото, викинула всі речі які нагадували думаю все забула Але ні побачила і в серці щось йокнуло і в туж секунду розбилось від холоду з його боку Пройшло чотири роки а я досі неможу забути ці почуття цю людину, я сумую, ревную і не знаю як впоратись із цим ( Допоможіть прошу 🙏
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Анна Автондилова
Ірина Абрамчук
Оксана Анатольевна Бамбура
Виталий Викторович Бондарчук
Наталия Горская
Без індивідуальної психотерапії, однією перепискою на сайті навряд чи можна якось серйозно Вам допомогти. Те, що з Вами відбувається називається емоційною залежністю від людини, а не коханням, і потребує глибокого лікування у вигляді психотерапії.
цитата:
я сумувала, плакала, писала йому що хочу все повернути, і навіть після того як мене відкинули сказали що «я шкодую що був з тобою» я все кохала
Подібна нав'язливість завжди визиває подібне ставлення до людини, яка її проявляє.
цитата:
Але людина яка клялась у любові навіть в очі мені не дивиться я стала для нього ворогом, я не розумію чому і як людина може всі 2 роки життя вичеркнути і жити далі ?
Любов була тоді, тепер в нього її не має, тому нічого дивного в цьому не має - просто Ви не хочете цього сприймати - досі перебуваєте в своїй ілюзії.
А ворогом стали через Ваші переслідування його - бо Ви справді переслідуєте хлопця своїма почуттями і ніби караєте його: "Бачиш, що ти зі мною зробив?! Ти і саме ти винний в цьому! Повернись до мене, я ж ТАК сильно тебе люблю!" (продовжу: "що навіть ВБИТИ тебе готова своїми почуттями").
І жити далі він може, саме тому, що відпустив минуле, а Ви - досі не відпустили. Тому й мучаєтеся.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ольга Юріївна Петрова
Ви застрягли у минулих відносинах, ви залежні від цього хлопця і це те, з чим необхідно працювати самостійно чи з психологом. Вам треба емоційно завершити ці відносини, відгорювати, пробачити образи, винести всі уроки з того, що сталося, розвинути почуття власної цінності та значущості, зміцнити своє "я" щоб менше залежати від думки та поведінки інших людей та орієнтуватися на свої власні інтереси, відрізняючи їх від інтересів інших.
психолог онлайн
цитата:
Я кожен день задаю собі питання як забуть? Що зробити ? Як позбутись цього тягаря ?
К прошлому возвращаются тогда, когда не устраивает жизнь в сегодняшнем дне.
Когда Вас будет устраивать Ваша жизнь, проблема уйдет.
Вероятно, чтобы осуществить это, Вам придется обращаться к психологу за помощью в индивидуальном порядке.
психолог онлайн
Доброе утро!
А что Вы сами хотите сейчас получить? В чем Вы видите помощь? Если Ваши отношения были 4 года, они были первые и были чувства, то какое-то нужно время на то, чтобы Вы могли настроиться на другие отношения. Пока Вы погружены в воспоминания прошлые, Вам будет сложнее увидеть что-то другое рядом. Какие отношения с родителями? В чем именно он им не нравился? Если человек смог так легко переключится на другие отношения, то были ли чувства? Какая была причина расставания ?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Перше кохання-це завжди дуже сильно, а тому дуже боляче, коли немає продовження.
Погоджуюсь з колегами, варто індивідуально опрацювати цей етап вашого життя.
Щодо ваших почуттів зараз- насправді вони мають в основі своїй ваші ілюзії, а не реальні факти.
Ви кохаєте той Вами створений образ, як ви разом, як він до Вас ставиться, тощо.
Але ж насправді все це тільки ваші фантазії.
В реальности це хлопець, який НЕ хоче з Вами бути, і не хотів тоді, він має іншу дівчину, це його вибір.
Невже Ви не "заслуговуєте " бути з тим, хто хоче бути саме з Вами?
Невже у ваших мріях є місце стосункам "з жалю"?
Правда також і в тому, що просто у вашому житті наразі немає того, що могло б так само сильно Вас надихати , як ваші фантазії про минулі стосунки.
Як тільки ваше теперішнє життя зміниться в більш цікаву сторону, думки про повернення минулого дуже ослабнуть.