Вийти заміж
Хто може допомогти з стосунками? Я мучаюсь від того, що в мене не виходить побудувати стосунки. Я ізбегаю тих чоловіків яким я яким, подобалася, а натомість, бігаю за тими, яким на мене все одно. Насправді, я просто уникаю стосунків, так як боюся, шо всі від мене відвернуться, як вийду заміж,в вважатимуть егоїсткою. Насправді, я саиа сеье вважаю егоїсткою, тому що все частіше думаю лише про особисте. Мене це мучить. Навіть на роботі не можу зосередитися. Часті перепали намтрою, депресія, униння. Я раніше сама засуджувала подруг, які зовсім переставали приділяти и мені час, коли повискакували заміж, а може то не дружба зовсім була. Я для ьрузів і останнж ввддам, чужий біль, доя мене як свій, а на мій всім нема діла виходить. Може це правильно не думати так сильно про другиєюх, а робити як вони, собі вийти заміж і дбати аби в тебе було все добре? А як же дружба? Родичі теж не переймаються тим, шо я сама. Їм ніби все одно. Хотілось би усім догодити, шоб всім було добре. Щоб і далі дружити, а ще мені соромно, заводити стосунки. Стид криє мене, і бажання бвти в парі. Мені дуже погано.
Вопрос от: ; Возраст: 30
Дополнение от автора
На фоні війни ще більше ушла в депресію

психолог онлайн
Влада, добрый вечер!
Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Были ли отношения, которые Вам подходили ?
Дополнение от автора
Стабильно тяжёлые, никогда не дружили, холодные отношения, основанные на страхе, повиновении и стыде
Дополнение от автора
Каждий раз коли відкрито шла на контакт, натикалася на не поніманіє, критику і безразлічіє. Близькі люди і надалі продовжують так впливати на моє життя.
Дополнение от автора
Я ж кажу, я завжли уникала
Дополнение от автора
Якщо знаходилася така людина, яка подобалася все портила, або просто тікпла, мені здавалося, шо я не варта такого
психолог онлайн
Влада, если Вы хотите с этим разобраться, то лучше обратиться индивидуально за терапией. Отношения с повлиять на то, как Вы дальше строите отношения с партнёром
психолог онлайн
цитата:
Хто може допомогти з стосунками?
Психолог.
И индивидуальная работа с ним.
В конечном счёте, Вам это напишут все специалисты.
В очередной раз.
Как всегда.
психолог онлайн
Влада, доброго часу доби!
У Вас прекрасна обізнанність про природу своєї поведінки у сфері взаємовідносин. Але це лише знання. Не усвідомивши ці знання, не пропрацювавши - вони не дієздатні. Тому Ви постійно приймаєте одні й ті самі рішення...
Другий момент - це, на мій погляд, хаос у поняттях. Дайте визначення поняттям: 1 - "егоїзм" та 2 - "любов до себе". Про що перше, а про що - друге? Як Ві розумієте, з яких ознак, що оця людина егоїстична, а ця ставиться до себе з любовью?
Нажаль, з Вашим питанням розібратися швидко не вийде, від слова - зовсім. Це питання дитячих установок, травм, про які Ви вже писали. Вони дуже живучі і мають природу відроджуватись. Тому мало того, що від них треа звільнитись - ще необхідно знайти аутентичні принципи та максимально закріпити їх. На це треа час. Я б радила вибрати спеціаліста та попрацювати з психологом індивідуально.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Хотілось би усім догодити, шоб всім було добре.
Для чого? Напевно, щоби відчувати себе хорошою людиною, яку усі люблять і цінують?
цитата:
а ще мені соромно, заводити стосунки.
І чому ж соромно? Невже Ви не заслуговуєте на нормальні стосунки?
цитата:
Стид криє мене, і бажання бути в парі.
Тобто є бажання і є перепона на шляху реалізації цього бажання. От тому нічого доброго і не виходить, допоки не приберете те, що заважає.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день!
"Хотілось би усім догодити, шоб всім було добре. Щоб і далі дружити, а ще мені соромно, заводити стосунки. Стид криє мене, і бажання бвти в парі. Мені дуже погано."
Стид - дуже токсична емоція, яка руйнує вас зсередини. Вона говорить про те, що ваші стосунки з миром не встановлено.
Дуже рекомендую почати роботу з психологом, щодо надалі побудувати здорові відношення.
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Вы не чувствуете свою ценность, а это формируется, как правило еще в детстве. С такими вопросами лучше разбираться на терапии со специалистом. В формате консультирования это сделать не получится, а только обозначить направление
Дополнение от автора
А что если я сама себе надоела и сама себя ненавижу? Жить не хочется
Дополнение от автора
Что если не хочется жить?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Увы, такое случается с людьми. И чтобы жить по-другому, стоит о себе позаботиться - обратиться на индивидуальную консультацию к специалисту, который знает как помочь и умеет это делать на практике.
Поверьте, перемены к лучшему в Вашей жизни возможны!!!
психолог онлайн
цитата:
Тогда речь может идти уже о депрессии.
А в совокупности со страхами - о тревожно-депрессивном расстройстве, например.
Поэтому имеет смысл обратиться к врачу.
Все равно Вы с психологом работать не собираетесь.
Если же ничего не делать, то состояние будет только ухудшаться.
А так хотя бы медикаментозное лечение сможет помочь.
психолог онлайн
Такие моменты бывают у многих людей в жизни, когда что-то может надоесть, но с этим можно разобраться индивидуально
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Ви описали бажання догодити всім , егоїзм, бажання подобатися іншим. Все це трохи різні поняття. Як ви себе почуваєте коли догодили? А як тоді,коли не догодили? Хоча цікавить більше питання, а чи вдалось вам догодити всім? Я особисто ні одної такої людини не знаю, яка може всім догодити. А вот жити не своє життя, опираючись лише на любов інших - можна. Але це не дорога до щастя.
Тому таку модель поведінки ви і переносите на стосунки з протилежною статтю. Для початку треба знати, а що ж ви хочете самі від життя?
Дополнение от автора
Любові
психолог онлайн
А отчего Вам не хочется жить? Что такого невыносимого происходит ?
Дополнение от автора
Безвихідь от чому
психолог онлайн
цитата:
Безвихідь от чому
Це погляд на своє становище лише з одного боку. Проте є й інші погляди, з інших точок.
Звісно, почуття безвиході знесилює. Однак віра і надія залишаються. Ваше життя може бути іншим. І для цього варто пройти крізь безвихідь. Це важко. Інколи здається, що навіть неможливо. Натомість іншого виходу нема. Треба прийняти своє ставлення як сьогодні, тим більше, для нього є всі підстави і разом з тим рухатись далі - шукати моживості для змін, навчитись поважати себе, переглянути звичні хибні уяви й таке інше. Головне не застрягти на відчутті безвиході. ПРО- жити його(!) Окрім Вас цього ніхто не зробить. А психолог допоможе. Варто лише звернутись до нього і разом працювати задля успіху.