Заміжння але закохана в іншого.
Ми з чоловіком не живемо разом більше півроку. Він має іншу. В нас дитина. Збираємося подавати на розлучення. Зараз в моєму житті з'явився молодий хлопець. Він підтримує, питає про дитину. Я дуже швидко привязуюсь до людини, особливо якщо він подобається. Мені здається що закохалася. Завжди писав, зустрілися. А вже як два дня ніби як холодніше став писати. Як поводитися в цій ситуації? Він сказав що я йому дуже подобаюсь. Сказати що я закохалася чи ні? Як поводитися? Мені 25 років і маю дитину. А таке відчуття що мені 15.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня! Те, що у вас є дитина, не може стати завадою для справжнього чоловіка, який вас кохає. Питання в тому, наскільки ви йому довіряєте і знаєте як людину. Адже вас охоплює тривога від того, що, як вам здається, він став до вас "холоднішим" за останні два дні.
Ви йому довіряєте? Чи повідомили йому про свої переживання? Часто буває так, що ми себе просто накручуємо, а потрібно не мовчати, а навпаки, виражати свої почуття, обговорювати їх з чоловіком, якщо ці відносини для вас дійсно важливі.
Дополнение от автора
Так. Дійсно він дуже важливий. Бо коли чоловік пішов до іншої та забув про дитину. Молодий хлопець, я не знаю як сказати, він просто цікавився, хвилювався, переживав і за мене і за дитину. Може я себе накручую. Я не знаю чи правильно це все. Я не думала що я так швидко забуду чоловіка і захочу розлучитися. Я не думала що буду довіряти. Тому що я дуже страждала. А зараз я просто закохалася чи що. Сама не розумію що зі мною.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
А вже як два дня ніби як холодніше став писати
Як ви розумієте через смс що він пише прохолодно?
цитата:
Сказати що я закохалася чи ні?
Вирішувати вам. Як ви відчуваєте, достатньо у вас довіри, близькості в стосунках, ви можете йому це сказати?
Дополнение от автора
Не пише як раніше. Не знаю.
психолог онлайн
цитата:
Не пише як раніше. Не знаю
Ви запитували у нього чому він пише так прохолодно?
Дополнение от автора
Спитала. Сказав що все добре. Але не дзвонить, не приїжджає.
психолог онлайн
Задавайте йому питання, що вас цікавлять. Чому не приїжджає, питали?
Дополнение от автора
Я дзвонила телефон був виключений. Може краще запрошувати зустрітись?
психолог онлайн
Звичайно пропонуйте.
Дополнение от автора
Дякую.
Дополнение от автора
Скажіть будь ласка я подзвонила не відповідає. На смс не реагує. Як бути? Мені дуже погано.
Дополнение от автора
Я дуже страждала за чоловіком. З'явився він все було добре. Я така щаслива була 3 дня. І все. Думала що більше нікому не буду довіряти. Буду жити для себе і дитини. З'явився він і я закохалася.
Дополнение от автора
Він пише що я подобаюсь йому і причому дуже. Но потім зник.
психолог онлайн
Схоже з чоловіком у вас був поганий досвід. І можливо зараз від цього у вас з'являється тривога. Ви можете про себе сказати, що ви взагалі в житті тривожна людина? Вам складно залишатися в невизначеності? Можливо не зараз, а пізніше він відповість. Могли б ви зараз переключити свою увагу на себе, на дитину, якесь заняття?
Дополнение от автора
Сказав що не хоче зустрітися.
Дополнение от автора
Так. Я дуже тривожна людина. Я не можу зрозуміти що я не так роблю? Він каже що подобаюся йому. А зараз навіть на смс не реагує так як раніше.
психолог онлайн
Які відносини у вас в дитинстві були з батьками? Чи є у вас можливість попрацювати з психологом індивідуально про свою підвищену тривожність?
Дополнение от автора
Важкі стосунки.
психолог онлайн
Можливо ваша проблема підвищеної тривожності тягнеться з дитячо-батьківських відносин. Вам складно залишатися в невідомості, невизначенності, ви відчуваєте нестійкість, коли інша людина віддаляється і ви поки не знаєте в чому причина.
Дополнение от автора
З батьками важкі стосунки. З мамою зараз налагодились стосунки. Я якщо кохаю то сильно і не можу відпускати. Якщо з одним то з одним. Я не можу зрозуміти чому ніхто цього не бачить не розуміє. І якщо страждаю то дуже сильно. Ось зараз в мене тиск понизився, серце болить. І постійно плачу.
Дополнение от автора
Поряд з ним я дуже щасливою була. І він це добре знав. І прямо сказала я хочу бути щасливою і більше не страждати. Він дуже сильно обійняв.
психолог онлайн
Ви відчайдушно потребуєте підтримки. Як би ви могли зараз себе підтримати і втішити?
Дополнение от автора
Не знаю. Хіба щоб він подзвонив, зустрітися. І сказати що він зі мною поруч.
психолог онлайн
В такому випадку владу за себе і свій стан ви віддаєте іншій людині. У такій позиції, правда, дуже складно жити. І тут я вас дуже співчуваю. Інші можуть приходити до нас в життя і йти з нього. І тоді дійсно хочеться з їх відходом розбитися в дребезкі. Ось така схоже у вас любов. Ви правильно пишите про себе: "мені 25, а здається що 15". І підрости до свого біологічного віку не завадило б вам.
Дополнение от автора
А як себе поводити? Як бути щасливою?
психолог онлайн
У вашій ситуації потрібно з психологом працювати.
Дополнение от автора
Я завжди маю страх бо залишусь сама. Я дуже багато плакала. В мене вже проблеми зі здоров'ям. І ніяк не можу перебороти це в собі. Так я розумію може це дуже швидко, ще не розлучена. Але хочеться бути щасливою. Завжди думаю не про себе а про другу половинку. Віддаю все. А в заміні хочеться отримати щастя, а виходить що лише страждання.
психолог онлайн
цитата:
Завжди думаю не про себе а про другу половинку. Віддаю все. А в заміні хочеться отримати щастя, а виходить що лише страждання.
В цьому то і проблема. Потрібно переглядати свій досвід стосунків.
Дополнение от автора
Як почати консультацію у психолога?
Дополнение от автора
І ще одне. Я дуже швидко закохуюсь. Навіть на перекір що я страждала в минулому.
психолог онлайн
Вибрати психолога, зв'язатися по номнру телефону і домовитися про зустріч.
"Я дуже швидко закохуюсь. Навіть на перекір що я страждала в минулому."
Це говорить про те, що ви не привласнюєте досвід, не робите висновків.
психолог онлайн
Галина Несмашна
Вважаю, що вашу ситуацію можна вирішити зараз без психолога. Я уважно перечитала ваші дописи, ви достатньо осмислено аналізуєте ситуацію та розумієте про себе якісь речі. З вами просто зараз відбувається неприємна ситуація, але справитись із нею можете лише Ви. Психолог не лікує від кохання, розумієте? Я вважаю, що в той важкий час. який вас спіткав. роль молодого хлопця була дуже доречною - стосунки з ним вас підтримали і стабілізували. Він виконав свою роль. А тепер доведеться далі рухатись самій, бо хлопець вже не хоче. Але добре, що він був. Він допоміг Вам переключитись. Тому зараз - стиснути зуби - і далі йти самій. Любов ще буде. І ваш внутрішній 15-річний вік - це чудово, це омолодження душі. Ви відновились, і у вас все вийде. Просто що трохи буде боляче. Не пишіть, не телефонуйте своєму кавалеру, не розривайте своє серце, прийміть вибір хлопця відійти від стосунків.
психолог онлайн
цитата:
Я дуже швидко закохуюсь
- це не про кохання, це про злиття. Вам потрібен хтось, щоб ви могли почуватися добре...Інакше наростає тривога, і ви готові вчепитися в першого-ліпшого чоловіка, який висловив до вас хоч якусь увагу....
для вас буде корисною книга Робін Норвуд "Жінки, які кохають до нестями". ЇЇ можна придбати, а можна знайти он-лайн...
Добре, що ви зробили перший крок- звернулись по допомогу...А далі- наступні кроки - вибудовування власного життя з опорою на себе...
Прочитала нещодавно на сайті "Твоє місто" цікавий образ в Уляни Супрун - "...Уявіть собі вітражне скло. З різними візерунками та кольорами. А тепер пригадайте чорні лінії, які роблять ці кольори більш виразними та не дають їм змішатися в одне. Це межі. Кордони, які потрібно вміти розставляти. У спілкуванні та роботі, у політиці та на державній службі. Всюди. Вони можуть віддаляти, а можуть зближувати. І дуже важливо, аби ви та інша сторона однаково розуміли, де проходять ці лінії.."
Ваше завдання - навчитися "малювати чорні лінії на вітражному склі..."