Найти подход
Здравствуйте!!У дочери была остановка сердца в июне,2месяца назад нас выписали из больницы и она не идёт на контакт с людьми и родственниками(
Разговаривает!И с мышлением проблем нету!
Но Не ходит сама и не стоит без упора
Отказывается делать какие либо упражнения,плачет очень!
Как быть?дочке 2,5
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Доброго дня! Я вам дуже співчуваю. Стосовно того, що не стоїть та не ходить, є якісь лікарські показники? Що говорять лікарі? Донечка пережила клінічну смерть? Як на мене, вона ще й досі знаходиться у сильному стресі... У таких випадках, як у Вас, зачасти, іде гальмування процесів розвитку., а інколи і "відкат" назад... Але, ці процеси не тривають постійно... Ваша донечка іде з Вами особисто на контакт? Ви говорите, що вона розмовляє... З ким вона говорить? На що відгукується? Що відбувалося до зупинки серця? Що могло спровокувати це? Якщо плаче, певне, її щось дуже турбує...
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Если дочь не ходит и не может стоять, то вам для начала ее врачу показать надо.
А потом уже детскому психотерапевту.
На сайте никто вам не напишет, что с ребенком.
Да и безответственно и опасно в подобной ситуации опираться на сайт и советы людей, которые не могут знать, что с вашим ребенком. Ребенка надо видеть, наблюдать и разбираться со всем вживую
Дополнение от автора
Мы были в реабилитационном центре 2 недели,,,говорят что у неё нет патологий и до случившегося все было идеально,,,,скорее всего у неё сильный страх!По другому они объяснить не могут!!!
До остановки она была совершенно здоровым ребёнком, потом случился хим.ожог пищевода и в следствии пневмоторекс(помоему так)
Со мной она разговаривает и с папой!Остальным сразу говорит :Нет! И отворачивается
Она боится чужих людей,я просто хочу понять как ей помочь быстрее восстановится и успокоится,не бояться!
психолог онлайн
Идти к детскому психотерапевту, который работает с такими малышами и разбираться, вживую!
психолог онлайн
Дякую за доповнення! У вашої донечки, після страшного стресу, що пов'язаний з біллю та муками, виник страх чужих людей. Адже вона у момент страждань бачила чужих тьоть (медсестер, лікарів) та чоловіків... І тепер вона всіх людей сприймає як джерело своєї болі... Я б Вам порадила дати можливість донечці "промальовувати", "проліплювати", "програвати" травмуючу ситуацію, щоб "витягнути" повністю з неї стрес... Як на мене, Ви це зможете робити і самі, після того, як психолог покаже Вам, як це можна правильно робити... А таку консультацію можна взяти і онлайн, різниці великої з офлайн немає, як на мене...