Проблематика у стосунках
Проблематика у стосунках 😔😭💔
Допоможіть мені будь ласка у цій ситуації
Мені 19 років, а стосунки з дівчиною пробули менше тижня вона покинула бо в неї якийсь бзік стукнув в голову, а от щоб забути старі стосунки треба розпочати нові, але не вдається 😭💔😔
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте
Какую помощь ожидаете получить на сайте?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня.
Не зовсім зрозуміло: вас хвилює що дівчина вас покинула, чи те що ви не можете завести нові стосунки?
Якої допомоги очікуєте?
психолог онлайн
Доброго дня, як давно Вас покинула дівчина? Що Ви відчуваєте? Яка допомога Вам потрібна?
психолог онлайн
dmytro_khomych, доброго времени суток!
Сочувствую, это всегда болезненно, когда отношения разрываются. А что за бзик стал причиной разрыва отношений?
цитата:
щоб забути старі стосунки треба розпочати нові
::ohmy::
психолог онлайн
Доброго дня, dmytro_khomych.
Співчуваю Вам. Скажіть, будь ласка, яку саме допомогу Ви б хотіли отримати від психологів?
цитата:
вона покинула бо в неї якийсь бзік стукнув в голову
Як вона аргументувала причину розлучення?
цитата:
а от щоб забути старі стосунки треба розпочати нові, але не вдається
Звідки Ви взяли це переконання? Скільки пройшло часу після розлучення? Насправді, розтавання - це втрата і, як будь-яка втрата, ми маємо перепрожити ряд стадій, дати собі час, що її прийняти і відпустити: шок, заперечення, гнів, торги, сум, прийняття.
Що особисто Ви вкладаєте у поняття "стосунки" і чому їх хочете? Яку дівчину бачите поряд із собою?