Холод в стосунках
Давно зустрічаюсь з хлопцем, близько півтори року аде до цього в нас вже були стосунки пів року. Спочатку все було дуже добре він був ніжним вибачався йшов на уступки. Десь після 9 місяців стосунків він почав мінятись, став більш агресивним. Може рознервуватись через дрібницю, обзиває дуже жорстокими словами, каже що не любить і гидка йому, але коли ми не сваримось все добре, каже що любить, обіймає. Але це все дуже боляче і я відчуваю дуже сильні почуття до нього і коли він кидає мене прошу повернутись. Не знаю що робити, чи можна якось вернути те тепло яке було раніше?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий ранок! Що сталося перед тим, як хлопець змінився? Віка, це точно не здоровий спосіб взаємодії! "став більш агресивним. Може рознервуватись через дрібницю, обзиває дуже жорстокими словами, каже що не любить і гидка йому, але коли ми не сваримось все добре, каже що любить, обіймає. Але це все дуже боляче і я відчуваю дуже сильні почуття до нього і коли він кидає мене прошу повернутись". Ви йому підігруєте, Вам роблять боляче, а Ви ПРОСИТЕ повернутись... , якщо будете позволяти так з собою обходитися, то ситуація буде лише погіршуватися. "Не знаю що робити, чи можна якось вернути те тепло яке було раніше?" Щоб порадили своїй подрузі, якщо б вона була на Вашому місті?
Дополнение от автора
Він поїхав на роботу літом на 2 місяці, коли приїхав то почучуть почав поводитись агресивніше, і чим дальше тим все ставало гірше, особливо коли він з друзями вночі десь ходить а я подзвоню одразу каже що ми розходимось бо він хоче волі і що я йому надоїла і не треба дзвонити бо він відпочиває від мене, при тому що я нікуди не ходжу з подругами бо він забороняє, а якщо я попрошу раніше вернутись скаже що не каблук і т.д, йому влітку буде 19 і я чесно кажучи спихаю його агресію на перехідний вік цим самим оправдовуючи його і його поведінку бо дуже надіюсь що все буде добре як раніше😣😣😣
Дополнение от автора
Я розумію що це дуже не правильна поведінка з його сторони і не можна допускати такого ставлення до себе але я просто надіюсь що це такий переломний періуд який треба перебороти, і все назад стане на свої місця🥺
психолог онлайн
Його поведінка нездорова, але Ви йому підігруєте :" а я подзвоню одразу каже що ми розходимось бо він хоче волі і що я йому надоїла і не треба дзвонити бо він відпочиває від мене, при тому що я нікуди не ходжу з подругами бо він забороняє, а якщо я попрошу раніше вернутись скаже що не каблук і т.д" Ви бачите, що контролювати його лише шкодить. Спробуйте змінити поведінку, не дзвоніть, підіть погуляйте, займіться своїми справами.
Дополнение от автора
Буду пробувати, дуже дякую вам за відповідь💖