Як вмовити підлітка на візит до психолога?
Доброго дня. Дочка -підліток 15 років . Має проблеми з засинанням. Як наслідок проблеми з навчанням. Поради дорослих не сприймає. Я не можу заснути і все . Уроки робить пізно вночі.
Потім малює чи читає. Відключити інет теж нічого не дає. Вона просто лежить. У школі засинає на ходу. Багато пропускає уроків.
Я розумію що потрібна допомога психолога. Але як домовитись з дочкою підкажіть. Можливо у когось був вдалий досвід . м. Луцьк
Вопрос от: ; Возраст: 40
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день, Ірино!
Скажіть просто, що хвилюєтесь за неї і заптиайте в неї, чи Ви можете чимось її допомогти.
Попросіть в неї пробачення, за те, що ви можливо десь не так поступили і вчасно не помітили, що в неї проблеми, а як мама, малиб помітити. Тоді може вона зм,яке і можливо послухає вашої поради піти до психолога.
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Добрый день! На протяжении жизни потребность в отдыхе меняется. На подростковые годы приходится последний эпизод «взросления» биоритмов. В это время происходит увеличение потребности во сне (подростку нужно до 9,25 ч отдыха в сутки!) и сдвиг выработки гормона сна мелатонина на более поздние часы. Это может быть основной причинной почему подростки не могут уснуть раньше , а потом не могут проснуться. Так же увлеченность гаджетами, которые могут увлечь подростка на несколько часов.
Относительно похода к психологу, подростки уже не дети и принять решение начать работу с психологом должны, именно они, самостоятельно, иначе работа может не сложиться из-за протеста. Иногда люди не совсем понимают кто такой психолог и ассоциируют его с врачом - психиатром, который сейчас поставит диагноз и начнет лечить. Важно выяснить почему она не хочет идти к психологу, какие у неё есть опасения?
Дополнение от автора
Шановні психологи. У мене насправді складна ситуація. Я не можу допомогти дочці. В 2014році нам поставили діагноз S подібний сколіоз 2 ступеня. Ми знайшли хорошого лікаря і була надія позбавитись взагалі недуги. Через рік занять дочка все кидає." Мені всеодно, це не смертельно"Для тих хо каже про операцію яка є простою. Я знаю дівчинку яка стала лежачою після оперування в Харкові сколіозу. Цей недуг не просто косметичний дефект.
Дочка казала"Залиште мене в спокої. Я зразу все робитиму". Залишили в спокої бо різні підходи терпіли крах......Зараз у нас сколіоз 3 ступеня. Ще погіршилось ставлення до навчання з 7 класу. Теж тяжка історія. Ось 9 клас. В жовтні зайняла 2 місце на міській олімпіаді з інформатики. Зараз тиждень не ходить до школи. Жодного тижня не було щоб непропустила день.І знову "дайте мені спокій і все буде добре" Довго не може заснути. Сидить малює а можливо більше спілкується в інеті. Зранку не може встати. Не йде бо погано напише контрольну. "Бачиш у якому я стані".У школі вказують що з такими пропусками будуть проблеми я й сама розумію. А в майбутньому це буде стандартна поведінка коли зявляються проблеми. Так я не дуже уважна мати і десь прогавила момент, чи не так виховувала. Я люблю ЇЇ і хочу допомогти.Нам потрібна допомога. Але як?Добровільно вона не хоче іти до психолога.
Ще така фраза; Я кинула це бо у мене нема часу на життя, на робити те що мені хочеться. Я малюю це мені потрібно? А ці предмети мені не потрібні. Дали їй день спокою щоб вирівняла графік сну. Ні не так, ви нетоді мене збудили і таке інше ...Це пекло. Чи можливо взагалі допомогти коли дитина відмовляється від допомоги? Наперед вдячна за пораду. Можливо мені потрібно самій читати якусь літературу.
Подробнее: Как договориться с ребенком о визите к психологу https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=27583