Страх голоду у дитини
У дитини, 10 років, з'явився страх голоду, боїться, що не зможе поїсти наступного разу. Це я помітила після того, як під час обстрілів були вимушені переховуватися в укритті і інколи доводилося терпіти і чекати, поки загроза мине. Зараз необхідності в таким відсиджуваннях немає, їжа завжди є у вільному доступі, але дитина їсть набагато більше, ніж необхідно і намагається наїстися про запас, каже, що боїться, що може залишитися голодною. Як пояснити, що такого не станеться? Але такі переїдання впливають і на здоров'я, і на зовнішній вигляд, і формують неправильні харчові звички
Вопрос от: ; Возраст: 38
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго ранку!
цитата:
Як пояснити, що такого не станеться?
Жалкую з того, через що доводиться проходити дитині і Вам. Наслідки психологічної травми, в основі якої лежить страх, на жаль, суттєво позначились на емоційному стані і харчовій поведінці дитини.
При цьому звичні логічні пояснення далеко не завжди спрацьовують, адже той страх/травма залягає на більш глибокому рівні. Тому варто звернутись до дитячого психолога. Послухати його поради щодо того, як краще поводитись Вам.
Вам особисто також бажано попрацювати з психологом.
Чому? Бо, якщо Ви дуже хвилюєтесь за стан дитини, то Ваша тривожність неминуче передається їй.
Я так зрозумів, що ви зараз перебуваєте в безпеці. Що це за умови? Чи є потреба ховатись в укритті та брати з собою певний запас їжі?
Наскільки інші бажання і потреби дитини наразі задовольняються?
Чим наповнене життя дитини зараз - спілкування з однолітками, навчання, ігри, захоплення, сімейні обов'язки та інше?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Співчуваю вам!
На мою думку - хай їсть зараз скільки хоче - не протидійте, не коріть за це.
Зараз не можна зупиняти... бо страх великий.
( щоб не нашкодити - ще більше психіці дитини. )
Але уважно слідкуйте, що саме їсть дитина.
Готуйте їй - здорову збалансовону їжу.
Уберіть жири, вуглеводи, цукра менше и мучного.
Замінюйте просто продукти - на інші.
( вибір продуктів - зараз є)
Потрібно знайти дитячого психолога та дієтолога - тільки так вирішите питання.
А як давно дитина в такому стані? Є в неї ще страхи?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня. Судячи з вашої розповіді і поведінки дитини, у дитини порушено відчуття безпеки.
А безпека це одне із найголовніших відчуттів у житті людини.
Перші інстинкти в житті - це безпека, і в першу чергу, від народження, дитина підкріплює відчуття безпеки через єднання з мамою, і годування груддю дитина набуває впевненності в житті і довіри світу.
Бережіть себе. Займіться своєю безпекою і безпекою своєї дитини в психологічному плані.
Психолог допоможе і Вам, і Вашій дитині.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня! Дитині треба самій прийти до відчуття, що їжі достатньо і повернути собі відчуття безпеки. Це прийде з часом! Зараз ваша тривожність підіймається, але дитина компенсує і обробляє травматичну ситуацію так як може. Спробуйте приймати ці процеси і довіритись мудрості його психіки. Ідеально було б звернутись до психолога!
Також можна малювати будинок, їжу, щоб він всі образи обробляв ще за допомогою символів. Пошукайте казки на тему безпеки.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Вітаю.
"боїться, що може залишитися голодною. "
На протязі якого часу він залишався без їжі?
Ви або інші люди навколо висловлювали страхи залишитися без їжі?
Що станеться, якщо він залишиться голодним? Що буде робити?
Маю припущення , хлопчик думає, що помре від голоду. Це страх смерті ( своєї та рідних), він усвідомив, що життя має кінець. Це- вікова норма. Звичайно, діти 10+-, починають розуміти можливість власної смерті і це їх лякає. Ваш син знайшов для себе вихід як справитись зі страхом- переїдання ( багато людей так роблять).
Ця гіпотеза базується на даних з Вашого листа. Причина переїдання може бути зовсім інша. Тому,підтримую колег, та раджу звернутися до дитячого психолога.
психолог онлайн
Співчуваю тому, що Вам та Вашій дитині довелося пережите таке.
На жаль, одними раціональними поясненнями дитині не допомогти. Це не працює, в чому, я впевнений, Ви вже встигли переконатися.
Потрібно знайти кваліфікованого дитячого психолога, який встановить контакт та знайде підхід до дитини і через різноманітні техніки (пісочна терапія, арттерапія, іграшкова терапія тощо) зможе допомогти їй подолати страх голоду.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як пояснити, що такого не станеться?
К сожалению, никакие объяснения уже не решат вашу проблему.
Потому что страхи запустили процесс нарушения пищевого поведения у вашего сына.
И сейчас это уже надо решать с помощью индивидуальных консультаций с вашим ребенком.
Потому что если ничего не делать, то в дальнейшем проблема может перейти в заболевание, которое придется лечить с помощью врачей и медикаментов.
Если вы захотите устранить эту проблему, можете обращаться ко мне.
Я как раз работаю с такими запросами (страхи, РПП) и могу помочь вашему сыну.