Як допомогти подолати Птср у військового?
Друг заре служить ЗСУ. В нього почуття провини що він живий,що йому дали медаль,думає про самогубство. Коли думає про самогубство то дзвонить і ми говоримо годинами по телефону. В нього немає сім'я взагалі нікого з рідних немає. Як йому допомогти подолати це,як його підтримати? Дуже вспильчивий.
Вопрос от: ; Возраст: 31
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Порадьте другу звернутися до психолога. Поясніть йому, що в більшості вояків є подібна психологічна травма - відчуття провини за те, що вижив під час бойових дій - це стан, коли людина почувається винною за те, що залишилася живою в той час, як інші загинули. Це звичайна реакція на події, що травмують, що є симптомом посттравматичного стресового розладу (ПТСР). Але з цим МОЖНА й ТРЕБА впоратись. Бо яка буде користь від його загибелі?! Вийде так, що смерть товарішів була марною?! Він вижив не просто так, а щоб далі жити. Це ЙОГО ДОЛЯ, яку йому треба прийняти. Жити одночасно й за себе, й за своїх товаришів - які пішли у вічність.
Відредаговано автором 18-12-2023 22:26:12
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вашему другу нужна помощь. есть ли у них в части военный психолог, к кому он может обратиться. Сейчас много психологов работает с военными бесплатно, не нужно этого стесняться, а важно искать помощь. С ПТСР работает много специалистов, которые специализируются на травме войны. Посмотрите в своем городе, загуглите психологическая помощь для военных.
Напишите в группу ГО "Кризова психологічна допомога в м.Дніпро" у фесбуці.
Посмотрите также на ютюб канале: Психологічна допомога для військових та цивільних: Тетяна Єрмолаєва
https://www.youtube.com/watch?v=JjUpIHRgqww
Відредаговано автором 18-12-2023 23:05:10