Як стати врівноваженою і спокійно на все реагувати?
Після того як три з половиною роки я пережила чоловікову відсутність і пройшла те пекло тому що він був в АТО і життя повністю здавалось пеклом. Після всього в мене дуже слабкі нерви стали і я на будь-яке не правильно сказане слово реагую нервово. Я не знаю як мені справитись з собою і зберегти при цьому сім'ю тому що на чоловікові теж часто зриваюсь і він не менше нервовий при цьому. Як все можна забути і повернутись до нормального життя?
Вопрос от: ; Возраст: 27
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго вечора!
цитата:
Після того як три з половиною роки я пережила чоловікову відсутність і пройшла те пекло тому що він був в АТО і життя повністю здавалось пеклом.
Виходить, Ви сильна людина і дружина, якщо пройшли це пекло і не втратили себе.
цитата:
Після всього в мене дуже слабкі нерви стали і я на будь-яке не правильно сказане слово реагую нервово.
Нерви-нервами, але є конкретні причини для невдоволення і різкої реакції. З цим треба розбиратись, аби Ви не списували все на слабкі нерви. Тому спитаю, що саме викликає бурхливу реакцію? Наведіть приклади.
цитата:
Я не знаю як мені справитись з собою і зберегти при цьому сім'ю тому що на чоловікові теж часто зриваюсь і він не менше нервовий при цьому. Як все можна забути і повернутись до нормального життя?
Почуйте мене, зрозумійте і прийміть - забути нічого не вийде. А що доброго може відбутись, так це спокійне і врівноважене ставленння до минулого, як до того, що вже було і МИНУЛО. А ще увага до актуальних завдань життя. Розумна, виважена, уміла увага. І відповідні дії.
Помітно, що Ви чомусь берете на себе надмірну відповідальність. Це такий прояв характеру і певних властивостей особистості. З цим би звернутись до психолога. За його допомогою подивитись на події з різних боків, об'єктивно. Побачити свій внесок і внесок чоловіка у напруження, що виникають. Знайти оптимальну модель взаємодії між вами.
Можливо, корисною буде парна терапія. Поміркуйте, що Ви втрачаєте, а що отримаєте в разі звернення до спеціаліста.
Одного спілкування на форумі буде явно замало.
психолог онлайн
Доброго дня!
Забыть - весь этот ад не получится...
Но можно научится переключаться.
Поставить себе новые цели - для новой жизни.
Для вас с мужем - вспомнить про свои мечты.
И конечно максимальное расслабление вам нужно - и спокойствие.
Нервы сильно расшатаны... прогулки на природе, медитации, правильный режим питания и сна.
Возможно курс лекарств пропить - пройти лечение и психиатра.
И найти психотерапевта - с кем вы сможете постепенно - все ваше напряжение - освободить.И конечно мужу тоже нужен психотерапевт - семейный психолог - вам поможет.
Вспомните - что вас успокаивает? От чего вы отдыхаете?
( музыка, природа, еда, общение, хобби, чтение, запахи, вкусы, сон, секс, вода и т д )