И нравиться и ненравиться девушка
Добрый вечер! Я вам уже писал на сайт, извините что вас опять тривожу. Просто когда я писал мне девушка нравилась тогда, но спустя временя общение с-ней я узнал о-ней больше к-чему я. Просто я так понял отношения ей ненужны и у неё нет друзей и не было не разу парня и не разу не целовалась. Ей отношения не нужны точнее она сказала что не готова, я стал меньше писать а потом вообще перестал и я её можно сказать отпустил. Перестал ждать что с-ней начнуться отношения. Ну просто я ей писал там раз в 2-3 дня мы иногда выходили гулять, но я перестал ей писать так как понял а смысл общяться с человеком который тебе нравился, а теперь как сказать очень быстро отошёл и больше она мне как раньше ненравиться. Но она стала мне писать. Я ей не писал 3 дня она мне написала хотя до этого не писала, и сегодня опять первая написала. Я написал сюда больше, как мне разобраться нравиться ли она мне просто я уже запутался. Она девушка неплохая но когда мы последний раз гуляли она сказала я бы начала встречаться только с-17. Ей 15, мне скоро 18 просто ждать 2 года я незнаю ето долго во 2-рых сами понимаете сегодня мы живём а завтра нет. Мы живём не далеко от окупации. И ждать 2 года. Ну теперь я очень сильно запутался . Впринцепе девушек что бы пообщяться толком нет. Был бы благодарен за совет.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Добрий день. Не дуже зрозуміло, чому ви вирішуєте, чи чекати її, при тому що вона не готова до стосунків, інакших ніж дружба. За два роки багато чого може змінитися. Ви хочете з нею спілкуватися? Якщо альтернатив немає, то чи готові ви спілкуватися з нею як друг?
І паралельно шукати дівчину саме для відносин. Що вас турбує у цій ситуації? Для спілкування з дівчиною вам потрібна саме закоханість?
Доповнення від автора
Ви xoчете з нею cnілkувaтиcя?
В тому що і справа незнаю і хочу і ні типу а на віщо спілкуватися з дівчиною яка тобі дуже подобалась а тепер ти вже запутався та наче відпустив її а вона тобі почала писати вона знає що мені довподоби. Я не придлагав зустрічатись але ми говорили а потім я в неї спитав подобаюсь я її вона відповіла незнаю.
Яkщo aльтеpнaтив неmaє, тo чи гoтoві ви cnілkувaтиcя з нею яk дpуг?
В тому що справа мабуть ні який сенс ? А так нема що відповісти можете мені якось росказати а який з-нею сенс просто гуляти просто я цього дуже не розумію друге б діло якщо я до неї нічого не відчував хоча після її слів я до 17 не хочу мати хлопця мене як кажуть добили.
І napaлельнo шуkaти дівчину camе для віднocин.
Як варіант!
Щo вac туpбує у цій ситуації?
Те що ну це странно може я такий тобі подобалась подобалась дівчина і тут вона говорить я ще не готово до відносин і все я тоді пообіцяв менше знею общятися перестав їй писати і тут вона тепер мені пише.
Честно я питав чого вона зо-мною спілкується як вона сказала. Їй зі мною комфортно і спокійно.
Для cnілkувaння з дівчинoю вam noтpібнa camе зakoxaніcть?
Мабуть так. Скажіть я якийсь не такий мабуть ?
психолог онлайн
цитата:
Скажіть я якийсь не такий мабуть ?
Не такий як хто? Усі різні, "таких" нема.
Просто це цікава особливість, що жіноча стать сприймається вами як можливість займатись коханням та створювати серйозні відносини. Наче суть ваших пошуків у наявності дівчині поруч, а не у стосунках із нею.
Ви уявляєте собі взагалі дружбу з дівчиною? Без закоханості чи бажання фізичної близькості?
цитата:
А так нема що відповісти можете мені якось росказати а який з-нею сенс просто гуляти просто я цього дуже не розумію
Якщо ви не хочете хвилювати себе і розумієте що вам буде некомфортно - можливо вам не варто зустрічатись із нею. Розраховувати на відносини у цій ситуації марно. Тут вам варто визначитись, чи ви готові задовільнятись роллю друга.
Доповнення від автора
Ви уявляєте coбі взaгaлі дpужбу з дівчинoю?
Без зakoxaнocті чи бaжaння фізичнoї близьkocті?
Я навіть незнаю що і сказати, ну якщо б с самого початку вона б мені не подобалась то да я думаю можно було б дружить. А так хочу у вас як у психолога запитити чи варто з нею общятись просто мені кажеться це якось не правильно я тільки почав про неї забувати ? А ще наскільки я знаю коли дівчина тобі перва пише чи ти їй подобаєся, і лі їй просто скучно і пише того що скучно.
Рoзpaxoвувaти нa віднocини у цій cитуaції mapнo.
Ви так реально важаєте ?
Якщо то я вже і сам мабуть так важаю.
Просто чекати поки їй буде 17 а мені 20 ну це безглуздо і це не факт що вона тоді буде зі мною зустрічатись. Я просто неможу розібратись в собі чи стоє з-нею просто так общятися як в важаєте ?
Доповнення від автора
А ще коли ми гуляли вона типу каже а як думаєш? Ми будемо дружити сім'ями я тоді сказав та незнаю. Як думаєте зачем вона це сказала ?
Просто ми з-нею знайомі з дитинства мені було 10 їй 7 і ми тоді дружили. Потім перестали не помню і за чого недавно побачились та розобщялись.
психолог онлайн
цитата:
Я просто неможу розібратись в собі чи стоє з-нею просто так общятися як в важаєте
Якщо ви не можете розібратись у своїх бажаннях, то як же я вам скажу) Це питання саме для вас, вам вона потрібна для спілкування, чи ні?
цитата:
Ми будемо дружити сім'ями
Якими сім'ями? різними?