Заборони в стосунках
Чи moжуть бути зaбopoни в cтocунkax oдин для oднoгo? І чи взaгaлі їx noтpібнo poбити oдин для oднoгo? Я нanpиkлaд ckaзaв дівчині щo я зaбopoняю нocити kopoтkі nлaття чи cnідниці, aдже paxую це не kpacивo і дocить cnokуcливo для іншиx, pевную і nеpеживaю aби ніxтo не чіnлявcя дo неї, a тиmбільше koли mи nokи нa відcтaні. Вoнa kaже щo kpaще без зaбopoн в cтocунkax, і вoнa cama npеkpacнo знaє щo дopечнo oдягти для неї і koли нaвіть npичіnлятьcя вoнa дacть відcіч. Тomу вoнa npoти зaбopoн, a зa те щoб в cтocунkax двoє виpішили щo є тaбу для oбox. І koли вoнa cama вcе знaє і дocить poзуmнa, kaже щo неmaє noтpеби poбити зaбopoни, бo дo kpaщoгo вoни не npивoдять. А я вcе ще nеpеживaю npo це вcе. Щo дуmaєте npo це? Яk вnливaють зaбopoни oдин для oднoгo в cтocунkax? Щиpooo дяkую вam зa відnoвіді❤
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Деніс, заборони дуже погано відбиваються на взаєминах між людьми, тому що всі люди дуже люблять свободу і починають відчувати дискомфорт від того, що їх починають обмежувати.
Якій людині сподобається ситуація, де їй ставлять якісь умови, які хоч якось зачіпають її свободу?
Це може дуже погано позначитися на ваших стосунках аж до того, що вони можуть на цьому закінчитися.
Заборони є певним контролем, який говорить про Вашу недовіру до Вашої дівчини. До того ж заборонами Ви хочете продемонструвати владу та компенсувати невпевненість у собі, тобто я хочу, щоб мене слухали, тому накладаю заборону та відчуваю свою силу.
Стосунки мають бути побудовані на довірі та вмінні чути одне одного. Ніхто ніколи не повинен забороняти щось. Це дуже важливий момент – не забороняти.
Відредаговано автором 14-04-2024 05:37:30
психолог онлайн
Добрий день, Дениз. Я згодна з Вашою дівчиною, ака замість заборон пропонує розмовляти і домовлятись про те, що є прийнятним чи неприйнятним для обох у вашіх стосунках. Як що бажання нав'язувати свою думку та керувати попри незгоду дівчини не проходять, пропоную звернутися за допомогою. Буду рада зустрічі.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ольга Мамедівна Кириллова
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Денис!
Ви вже писали сюди. Мені як дівчині такі заборони пахнуть патріархатом, коли хтось хочете взяти контроль над моїм тілом і оцінює що є добрим, поганим через призму своїх власних страхів та тривог. Дівчина якось до вас одягалась та існувала в цьому світі.
На контролі, вимогах не будується довіра та стосунки. Всі ваші питання - це ваші комплекси, з якими вам треба працювати з психологом! А ви хочете рішень, які не полегшать ваших важко переносних почуттів. Відстань з дівчиною актуалізує ваші хвилювання, параноїдальні думки, недовіру… Якщо всередині багато нестабільності, хаосу, недовіри, то підпорядковувати зовнішню реальність не буде виходом, особливу чужу, а не свою власну. Якби вам хтось казав як вам вдягатись і що вам можна чи не можна? Ваша дівчина більш вільна та легка в комунікації, а ви ні. Ви хочете встановити правила для себе, а не для неї. Їй комфортно, а вам ні. Тому це ваша задача, проблема, а не її.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
цитата:
Яk вnливaють зaбopoни oдин для oднoгo в cтocунkax?
Ну як впливають? - послаблюють Вашу самооцінку.
Ще створюють напруження в стосунках.
Пригнічують партнера.
Ведуть до пуйнації взаємин.
Відредаговано автором 14-04-2024 14:45:33
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Denys, раджу Вам звернутися до психолога особисто.
Щоб розібратися і з бажанням КОНТРОЛЮ (влади над партнером), і з ТРИВОГОЮ, яка є фундаментом такого НЕ здорового для стосунків бажання.
Переписка на сайті не допоможе у вирішенні цього питання. Бо воно надто глибоке для цього.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
В отношениях оба партнера равны. А значит нет места запретам, требованиям, ультиматумам. Вы оба взрослые люди, а не один умнее, взрослее и опытнее, а второй ребенок, которого иногда нужно поставить перед фактом или запретить что-то, поскольку он в силу возраста не все понимает. И то, с детьми это касается каких-то важных вопросов типа здоровья, а не глупых требований и контроля.
Вам стоит разобраться с вашей самооценкой, желанием контроля и страхами.
Поэтому да, девушка права.