Сварки в стосунках
Доброго вечора! Потрібна порада в стосунках постійні сварки, дівчина сама починає робити сварку з нічого а потім у всьому винуватить мене і як би не старався поговорити щоб все вирішити, таке враження що мене не розуміє, у сварках не раз говорила дуже образливі слова мені і ніколи не вибачалась, переважно я вибачався навіть коли був правим, після останньої сварки вже тиждень не спілкуємось, не знаю що дальше робити, в стосунках пів року але попри образи я розумію що люблю її і готовий пробачити якщо визнає свою вину та цього мабуть не станеться
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго вечора, Артеме!
Розкажіть, будь-ласка, як давно у Вас з дівчиною відбуваються сварки? Так було з самого початку відносин, чи у вашому з нею житті відбулись якісь зміни, після яких ви стали сваритися? Що частіше за все стає приводом для конфліктів? Що стало причиною останньої сварки між вами? Треба більше інформації, щоб щось Вам рекомендувати.
цитата:
дівчина сама починає робити сварку з нічого а потім у всьому винуватить мене
Коли ініціатор конфлікту не Ви, а інша людина, то з боку дійсно може видаватися, що причини для сварки немає або вона мізерна. В той час, як Ваша опонентка може бути на емоціях або конфлікт може зачіпати якусь її особисту проблему, тому для неї особисто причина може бути суттєвішою, ніж для Вас. Ви питали дівчину, чим вона незадоволена?
цитата:
не раз говорила дуже образливі слова мені і ніколи не вибачалась, переважно я вибачався навіть коли був правим
Співчуваю, що Ви не чули від дівчини вибачень після сварок. Ви казали їй, що її слова ранять Вас і Ви хотіли б, щоб вона вибачилась? І ще, чи були у Вашому житті (наприклад, в дитинстві і підлітковому віці) ситуації, коли Ви так само вибачались перед значущими близькими людьми, не дивлячись на те, що відчували себе правим у конфлікті?
цитата:
розумію що люблю її і готовий пробачити якщо визнає свою вину та цього мабуть не станеться
У Вас є можливість поговорити з дівчиною і сказати їй особисто, що Ви любите її, але поки що ображаєтесь і хотіли би, щоб вона вибачилась? І ще, за що саме Вам важливо почути вибачення? Що будете робити, якщо його не почуєте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352716 для Марія Радченко
Спочатку було все добре, потім почались сварки, та причин не було, вона просто була не в настрої і як мені говорила ти просто попав під гарячу руку, чому хочу вибачень бо таке враження що мене не розуміє і не вміє визнавати свою вину, для чого мені такі стосунки якщо вона винуватить мене у всьому, навіть коли мені щось не подобається і я кажу про це вона просто змінює тему розмови або мовчить тобто їй так певне зручніше, незнаю чи миритись зараз ну вибачатись я точно не стану бо моєї вини тут немає
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352716 для Марія Радченко
Думаю буде краще розійтись та якщо це та сама людина а я опущу руки, а з іншої сторони якщо це дійсно моя людина то чому так важко, характери в нас однакові але зрозуміти один одного часто не можемо
психолог онлайн
цитата:
Спочатку було все добре, потім почались сварки, та причин не було, вона просто була не в настрої і як мені говорила ти просто попав під гарячу руку
Зрозуміла Вас. Можете, будь ласка, трохи детальніше описати, як розвивалися Ваші стосунки з дівчиною? Як Ви познайомилися, і коли настала криза у Ваших стосунках? Тобто, чи були певні стресові події в житті дівчини та у Вашому житті останні півроку-рік, які могли вплинути на ваш психологічний стан?
Якщо дівчина була не в настрої - то через що? Що відбувається в її житті і як це впливає на Вас?
цитата:
характери в нас однакові але зрозуміти один одного часто не можемо
Тобто, у Вас також бувають коливання настрою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352722 для Марія Радченко
Стосунки на відстані, ніразу не бачились, по її словам їй потрібен час після поганих стосунків, так розумію або не довіряє мені або нехоче, по відео теж не спілкувались, раніше я не раз розходився через це але але без неї важко і ми мирились, її бісило те що я сварився через те що ніяк не могли зустрітись а зараз взагалі сама починає скандал без причини і не пояснює причину
психолог онлайн
Марія Радченко
Здравствуйте!
Что Вы именно хотите,чтобы она признала свою вину "это какую именно вину Вы подразумиваете" ее самовыражение и вступление в конфликт и притензии? Здесь вина?
Конфликты, нападение, притензии потому, что "попался под руку", как-то странно звучат!?
Вы можете обратится к психологу и в индивидуальном порядке для себя рассмотреть Ваше поведение и реакции в взаимодействии с Вашей партнершей!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый вечер, Artem
Я правильно Вас поняла, что девушка избегает прямых разговоров на тему Ваших отношений и Вы фактически остаетесь один на один со своими переживаниями? Вы не можете открыто сказать о том, что Вам что то не нравиться, т.к будет конфликт, верно?
Вас девушка оскорбляет и унижает, сливает свое плохое настроение и агрессию на Вас, игнорирует уже неделю ( кстати, это манипулятивное поведение), верно?
Вы уверены, что достойны именно такой девушки?
Стосунки на відстані, ніразу не бачились, по її словам їй потрібен час після поганих стосунків,
---
Знаете, врядли тут можно говорить о любви, даже, с Вашей стороны... уж извините за прямоту.
Вы чувствительны к манипуляциям.
А по поводу негативного опыта в жизни девушки, она сейчас отыгрывает то, что не смогла отыграть на предыдущем партнере, отсюда и агрессия в Ваш адрес .
Хотите ли Вы расплачиваться за то к чему не имеете никакого отношения - это уже решать Вам.
Я бы Вам рекомендовала пообщаться с психологом на тему созависимых отношений.
психолог онлайн
цитата:
по її словам їй потрібен час після поганих стосунків
Ось і справжня причина сварок, яку Вам повідомила дівчина. Вважаю, що тут не варто додумувати самостійно, чи довіряє вона Вам і чи хоче з Вами стосунків, а запитати про це безпосередньо її. Висловивши розуміння до того, чому їй потр'бно більше часу, але з зацікавленістю, чи хочете Ви обидва стосунки продовжувати.
Після токсичних стосунків людям буває важко вступати в нові відносини, тому дівчина може гостро реагувати на якісь речі в стосунках з Вами, навіть якщо Ви їй нічого поганого не зробили. Ви можете порадити дівчині звернутися до психолога, якщо бачите, що її тригерить тема стосунків, і вона виявляє бажання отримати допомогу. Тиснути на неї не треба, але порадити звернутись до фахівця варто.
цитата:
її бісило те що я сварився через те що ніяк не могли зустрітись а зараз взагалі сама починає скандал без причини і не пояснює причину
Розумію, що стосунки на відстані складні тим, що немає можливості зустрітися і обговорити всі проблеми в режимі тут і зараз. І партнерам легше зникнути з радарів, якщо їх щось не влаштовує. Також співчуваю Вам, бо складно не мати можливості зустрітися з близькою людиною, яку кохаєте, відчувати її поруч з собою. Це могло бути причиною сварок, ініціатором яких були Ви в минулому.
Я вважаю, що Ваш конфлікт допоможе вирішити тільки пряма відверта розмова з дівчиною без взаємних звинувачень. А ще, якщо буде важко самому поратися з емоціями, Ви можете звертатися на психологічну консультацію індивідуально. Я працюю з такими запитами і буду рада допомогти. )
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вітаю.
У Ваших відносинах прослідковується співзалежність. Тому, через наростаючу тривогу, з’являється багато контролю, звинувачень у власних проблемах і невдачах. Постійні вимоги, щоб партнер поводився так, як хоче інший. Повністю губиться самовідчуття, зміщуючи фокус уваги на партнерові. Ревнощі та постійні підозри, що межують з параноєю. Через страх втратити партнера, співзалежний уникає своїх власних бажань та інтересів, втрачаючи тим самим все більше зв’язок зі своїм організмом в цілому. Тому, тут потрібна терапія
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
в стосунках пів року
цитата:
Стосунки на відстані, ніразу не бачились,
Отношения на расстоянии (которые не переходят в реальную жизнь) - это уход в фантазии.
Вы любите или влюблены не в реальную девушку, а в свое представление о ней.
Вы даже ее на видео не видели...
По какой причине вы не встречаетесь?
Если она не хочет, то почему не настаиваете на своем и/или не заканчиваете эти отношения?
Чего вы боитесь?
Что происходит с вашей самооценкой и уверенностью в себе?
Раньше у вас были отношения в реале?
Відредаговано автором 15-10-2023 21:49:20
психолог онлайн
Доброго вечера!
По моему вы уже писали ранее тут на сайте - с подобной проблемой. ( если нет, то извиняюсь)
Больше всего настораживает в вашей ситуации - что вы так привязались к девушки - которая явно над вами доминирует. И крутит вертит вами как хочет - через обиду и вину.
И при этом вы в реале, то не виделись не разу.
Зачем вам такие сложные отношения? Что вы в них получаете эмоции, страсть?
Нравится ссорится, спорить, доказывать? Нравится чувствовать чувство вины?
( это все деструктивные отношения - если конфликтов больше, чем понимания и взаимных уступок)